H
hämmentynyt
Vieras
En nyt tiedä olenko ihan paranoidi, vai onko syytä huoleen. Tapasin perjantaina livenä yhden miehen, jonka olen tavannut netissä. Hän vaikutti tosi mukavalta, eikä siinä mitään, mutta olen alkanut miettiä kaikkia pikkuasioita mitkä nyt jälkeenpäin ovat alkaneet tuntua oudoilta. Tekstiviestejä, joihin hän vastaili treffien aikana, ja puhelua johon hän lähti vastaamaan ulos ravintolasta, ärtynyttä äänensävyä, kun kysyin että eihän hänellä vain oikeasti ole jossain tyttöystävää tai vaimoa, ellei peräti lapsiakin, ja niin edelleen.
Miehen käyttäytymisen perusteella en voisi ikinä ajatella, että kyseessä olisi varattu tai muuten epärehellinen tyyppi, mutta jotenkin kaikki asiat eivät ihan osu saumattomasti kohdalleen.
Nyt olen koko päivän miettinyt, että miten voinkin olla niin naivi, että uskon kaiken ihan sinisilmäisesti.
27-vuotiaana luulisi olevansa jo sen verran aikuinen, että ei ihan kaikkea purematta niele...
Miehen käyttäytymisen perusteella en voisi ikinä ajatella, että kyseessä olisi varattu tai muuten epärehellinen tyyppi, mutta jotenkin kaikki asiat eivät ihan osu saumattomasti kohdalleen.
Nyt olen koko päivän miettinyt, että miten voinkin olla niin naivi, että uskon kaiken ihan sinisilmäisesti.