Oliko jonkun mies "kadoksissa" viime perjantai-lauantai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
En nyt tiedä olenko ihan paranoidi, vai onko syytä huoleen. Tapasin perjantaina livenä yhden miehen, jonka olen tavannut netissä. Hän vaikutti tosi mukavalta, eikä siinä mitään, mutta olen alkanut miettiä kaikkia pikkuasioita mitkä nyt jälkeenpäin ovat alkaneet tuntua oudoilta. Tekstiviestejä, joihin hän vastaili treffien aikana, ja puhelua johon hän lähti vastaamaan ulos ravintolasta, ärtynyttä äänensävyä, kun kysyin että eihän hänellä vain oikeasti ole jossain tyttöystävää tai vaimoa, ellei peräti lapsiakin, ja niin edelleen.

Miehen käyttäytymisen perusteella en voisi ikinä ajatella, että kyseessä olisi varattu tai muuten epärehellinen tyyppi, mutta jotenkin kaikki asiat eivät ihan osu saumattomasti kohdalleen.

Nyt olen koko päivän miettinyt, että miten voinkin olla niin naivi, että uskon kaiken ihan sinisilmäisesti. :( 27-vuotiaana luulisi olevansa jo sen verran aikuinen, että ei ihan kaikkea purematta niele...

Ei aavistustakaan missä mieheni pe-la vietti, mutta vain yhden puhelun soitin enkä lainkaan viestitelty, joten ehkä hän kuitenkin oli sielä missä väitti olleensa.

Älä kuule syytä itseäsi. Hieno piirre ihmisessä, että osaa vielä luottaa ihmiseen ja olla sinisilmäinen, älä kadota sitä piirrettä itsestäsi koskaan! Ja minä olen jo 32 vuotias ja mulle sattui aivan kauheita kanssa. Mies tosiaankin oli kihloissa ja lastakin yrittivät kun seurustelimme. Menihän siinä joku aika ihmetellessä kuvioita, mutta jotenkin halusi uskoa ettei valehtele. Mutta oma intuitio on se, johon kannattaa luottaa sen olen oppinut. Luultavasti siis se mies on varattu.

Niin. Itse mies oli todella kiltin ja mukavan oloinen. Sellainen, kenestä ei ulkonäön tai olemuksen puolesta voisi kuvitella mitään pahaa. Oman huonon itsetuntoni takia ehkä ajattelen, että "liian hyvä ollakseen totta" juuri mulle. Selvästi mun tasoa korkeammalla kaikin tavoin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä kuule syytä itseäsi. Hieno piirre ihmisessä, että osaa vielä luottaa ihmiseen ja olla sinisilmäinen, älä kadota sitä piirrettä itsestäsi koskaan! Ja minä olen jo 32 vuotias ja mulle sattui aivan kauheita kanssa. Mies tosiaankin oli kihloissa ja lastakin yrittivät kun seurustelimme. Menihän siinä joku aika ihmetellessä kuvioita, mutta jotenkin halusi uskoa ettei valehtele. Mutta oma intuitio on se, johon kannattaa luottaa sen olen oppinut. Luultavasti siis se mies on varattu.

Kiitos kun kerroit omasta kokemuksestasi. Tuntuu paremmalta kun kuulee, ettei olisi maailman ainoa, joka on mennyt tuollaiseen lankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kiitos kun kerroit omasta kokemuksestasi. Tuntuu paremmalta kun kuulee, ettei olisi maailman ainoa, joka on mennyt tuollaiseen lankaan.

Voi kuule, näitä on PALJON! Kaverini kertoi juuri mulle, kun olin ihan resuna tosta omasta jutusta niin omasta mummostaan, joka seurusteli leskimiehen kanssa 15 vuotta. Selvisi sitten kuolinvuoteella, ettei mikään leski edes ollut! Vaimo oli hengissä ja voi hyvin.

En nyt viitsi erityisen paljon mitään tuntomerkkejä laittaa siltä varalta että hän onkin ihan kunnollinen! Mutta jos nyt sen verran että suurinpiirtein 170-175, vaalea, hoikka, ehkä 25-30v. Selässä jonkinlainen isohko luomi tai näppylä aika siinä selkärangan lähellä, tuntui sormiin.

Yhteistyössä