Unelmien mies! Onko teidän mies sellainen?

  • Viestiketjun aloittaja rakkaus
  • Ensimmäinen viesti
uus
Mulla ei oo oikeen koskaan ollut mitään "unelmaa" täydellisestä miehestä.. Lasten isästä kun olin eroamassa, tai siis mietin asiaa niin aloin alkuun huomaamattani tarkkailla lähes kaikkia miehiä, joita kohtasin töissä tai missä vaan ja jokaisesta löytyi jokin piirre, tapa tai muu joka olisi alkanut ärsyttää minua jos olisin elänyt ko. miehen kanssa.

Sitten yhtenä päivänä tapasin tuon nykyisen, eikä nyt kahteen vuoteen ole löytynyt sitä ärsyttävää piirrettä... Ajattelemme samalla tavalla, pystymme jopa täydentämään toistemme lauseita. Vasta nyt tiedän mitä rakkaus on todella. Tietenkin ja tottakai on myös asioita, joista olemme eri mieltä, eikä arki ole ruusuilla tanssimista mutta varsinaisia kiistakapuloita ei ole. Asioista voi -ja pitää- puhua ja sillä mennään eteenpäin kun molemmat haluavat toisen olevan onnellinen.
Voisin siis sanoa että kyllä, mieheni on unelmieni mies..
 
Mieheni ei ole unelmieni mies, joskaan en tiedä, onko minulla enää edes mitään mielikuvaa siitä, millainen unelmamies olisi.

Aikoinaan ehkä oli unelmakuva, mutta luulen, että en kuitenkaan olisi voinut elää sellaisen miehen kanssa, joka olisi vastannut unelmiani.

Uneksin sellaisita herkistä, runollisista, sielultaan pehmeistä miehistä, jotka osaisivat sanoillaan silitellä sieluani. Ehkä sellaisen kerran kohtasinkin. Mutta oikeasti, tälläinen sanoja rakastava ja sanoihin ripustautuva tarvitsee rinnaalleen miehen, jolla on tekoja enemmän kuin sanoja. Sellaisen sainkin.

Ja ehkä siksi olemme yhdessä yhä. Tämä - ei unelimieni mies jakaa elämänsä ei unelmiensa naisen kanssa.

Jollainlailla minusta se on aika hyväkin, ettemme ole toistemme unelmia. Vaan sovittelemme elämämme yhteen raadollisen realistisina. Ehkä se arkirakkaus on kuitenkin siinä, että kestää toisen ihmisen aamullakin.


( ja niin yhteen ainoaan oikeaan en usko. Uskon että joku voi olla jollekin sopivampi ja joku epäsopivampi. Mutta voidakseen elää parisuhteessa täytyy ylipäätään osata sovitella asioita ja toiveitaan)
 
Leona Y hrm
On se unelmien mies. Mitä haluaa sen saa, mutta kannattaa olla varovainen haluamisiensa suhteen. :D
Se ei ole ollenkaan niin helppo kuin "unelmien mies" voisi olla, mutta en vaihda. :)
Se on kuin kallio johon nojata mutta kalliota ei kannata puskea.
 

Yhteistyössä