Unelmamies-listanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä "vaatimuksia" teillä on täydelliselle miehelle?
Onko teillä listan mukainen mies, toisenlainen mies, vai oletteko sinkkuja?
(Mies voi tietty olla myös nainen..!)

Nyt kun olen pitkässä suhteessa, ja ymmärtänyt mitä asioita arjessa kestää ja tarvii ja kaipaa, nii osaa itsekin hahmottaa vähän sitä, mikä olis ihan täydellinen mulle, eli tällainen:

- Minua pidempi (ei kyllä olekaan vaikea löytää yli 160 senttistä miestä...)
- Raamikas, muttei bodattu
- Nimessä neljä kirjainta (joo-o!)
- Vaatimaton duunari, tai ainakin vaatimaton jotain työtä mielellään tekevä
- Rehellinen, osaten oikein arvioida tilanteen kertoa valkoinen valhe
- Luotettava, samat moraalisäännöt suhteessa kuin minulla
- Romantikko, tuo lahjoja, yllättää piknikillä puistossa, extempore-lähimatkailu-reissuja
- Osaa väitellä
- Positiivinen, hymyilee paljon
- Yhteistä aikaa arvostava, ei juokse kokoajan omilla menoillaan
- Keskustelee kanssani paljon, pitää yllä pientä flirttiä kokoajan
- Tekstaa minulle toisinaan töistä, yllättäviä rakkaudentunnustuksia tai kertoo hauskan jutun
- Pussailee kanssani jatkuvasti
- Osaa ajatella kaikkia asioita myös järjellä
- Ei pidä mykkäkoulua, keskustelee riita-asiat halki
- Ei kanna kaunaa, lyhytvihainen
- Toivoo minulle parasta, toivottaa onnea haasteisiin ja tukee pudotuksissa
- Osaa ja tahtoo hoitaa lasta oikein (ts. samat säännöt kuin minulla, samat moraalit kuin minulla)
- Pikkuriikkisen mustasukkainen, mutta luottaa minuun täysin
- Lukee kirjoituksiani ja arvostelee ne asiallisesti ja rehellisesti
- Tuntuu rakkaalta.

Pitkä lista vaatimuksia, joista oma mies täyttää suurimman osan. Aika täydellisesti minulle sopiva mies minulla onkin, eikä se haittaa ettei ihan kaikki mene niinkun unelmissani. :D

Älykäs ja oivaltava, sivistynyt
Osaa ja haluaa keskustella, on kiinnostunut maailman ilmiöistä ja seuraa aikaansa
Vaikka tietää paljon, ei tärkeile tiedoillaan
Vaatimaton mutta oman arvonsa tunteva
Intuitiivinen ja herkkä
Pitää seurasta mutta viihtyy myös yksin
Arkitaitoinen: Käsistään kätevä, hallitsee kotiaskareet ja ruoanlaiton, mieluiten harrastaa ruoanlaittoa yhdessä minun kanssani.
Oma-aloitteinen, ei sohvalla lojuva ja käskytettävä vässykkä
Vastuuntuntoinen, osaa käyttää rahaa järkevästi ja hoitaa työnsä niin työpaikallaan kuin kotonakin
Lapsirakas, haluaa lapsia koska aidosti haluaa kokea vanhemmuuden ja on kiinnostunut lapsistaan persoonina, ei ole vain suunnilleen tietoinen pienistä ihmisistä jotka asuvat hänen luonaan
Pitää eläimistä ja kunnittaa ympäristöä
Kyseenalaistaa, osaa myös muuttaa kantaansa jos siihen on aihetta
Käyttää alkoholia kohtuudella, ei tupakoi
On eroottinen luonne, haluaa seksiä suhteellisen usein ja on halukas tuntemaan juuri minun mieltymykseni
Ymmärtää minun tarvitsevan oman tilani ja aikani, haluaa sitä itsekin
Minua reilusti pitempi, harrastaa liikuntaa ja pitää itsestään huolta, mieluiten pitkät hiukset :p
Sydämellinen ja miehekäs
Särmikäs ja valloittava
Hurmaava ja hieman eksentrinen

:D

Luulin aiemmin, että riittää kun valitsee puolison niin, että tietty lista tulee täytetyksi: ei juo alkoholia, ei polta, tahtoo lapsia, ei halua bilettää, samankaltainen perhetausta, yhteinen kieli, korkeakoulutettu yms. yms.

Mutta parisuhde ei perustu näennäisiin yhtäläisyyksiin tai edes siihen, että näkisi tulevaisuudessa suunnilleen samat tavoitteet. Datan kohdalla mitään listaa ei ollut.

[QUOTE="Emma";28478057]Ihan riittää, että ihminen, jota rakastan joka solullani ja koko sydämestäni. Sukulaissielu, jonka luona tuntee kuuluvansa siihen.[/QUOTE]

eli sulle riittää se kemiallinen reaktio mitä rakastuminen saa aikaan..pekästään sillehän on hyvä rakentaa loppuelämä

-ei juo
-ei käy baareissa
-ei mielellään polta
-haluaa rakastella useamman kerran viikossa
-on hellä,huomaavainen,epäitsekäs, mutta sellainen joka sanoo oman mieipiteensä!
-hoitaa oman osuutensakotitöistä ja lastenhoidosta

Rikas, tumma ja komea bisnesmies, joka ei tee liikaa / liian stressaavaa työtä, ja osaa muutenki pitää huolen omasta hyvinvoinnistaan. Kohtelee itseään ja muita ihmisiä kunnioittavasti. Arvostaa ekologista elämäntapaa, mut ei tarvi mennä millekään tiukalle linjalle. Elämä saa olla rentoa ja mukavaa. Positiivinen suhtautuminen elämässä yleensäki. Tietää mitä tahtoo ja myös tavoittelee sitä ja uskoo siihen. Täytyy olla avoin uusille asioille. Ajattelee samantyyppisesti kuin minä, ei tarvi tietenkään olla samaa mieltä kaikesta. Saa olla sopivasti hörhö. :)

Osaa puhua tunteistaan, toiveistaan ja kaikesta. Halaa ja hellii päivittäin, ihan vaan rakkaudesta. Ei pelkää näyttää rakkauttaan mua kohtaan muidenkaan edessä. Järjestää toisinaan yllätyksiä. Viihtyy muuallaki kuin kotona, mutta viihtyy myös kotona vaikka töllöä katsellen rakkaan kumppanin kanssa.

Tukee, kannustaa ja sopivasti haastaa mua.

Osaa laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, siivota yms itsestään selvää asiaa.
Osaa hyvin englantia (ja suomea).
Hyvä sängyssä, puhuu myös seksiasioista.

Näen hänet turvallisena, mua rakastavana ja arvostavana, kiinnostavana, puoleensavetävänä, seksikkäänä, rakastettavana miehenä. :heart:

- rento, hauska ja viihdyttävä, lapsenmielinen, keskusteleva ja pohtiva ja satunnaisesti maailman murheita hartioillaan kantava haaveilija.

Saa ilmoittautua, en ole tämänlaiseen miestyyppiin törmännyt edes varatussa muodossa, saati että vapaalla jalalla kulkisi.

Yhteistyössä