Unelmamiehiä vai pettureita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Terttuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja uskonsa menettänyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Sn:
Jos netissä pyörii ja sieltä etsii seuraa niin varmasti näyttää siltä ettei muita olekaan kuin uskottomia miehiä. Ne uskolliset miehet kun eivät siellä käy eivätkä missään näy jolloin syntyy illuusio ettei niitä olekaan. Kyllä niitä on, ovat kotona vaimojensa kanssa.

Niinpä niin, kunnes pääsee töihin ja netin ääreen ja tilittää netissä kuinka rankkaa perheellisellä on...Ei millään pahalla, mutta niitä varattuja miehiä on NIIN paljon, että alkaa todella mennä usko koko parisuhteen ideaan. Ja sama juttu myös netin ulkopuolella, miespuolinen työkaveri tuli juuri isäksi ja kuitenkin tapailee naispuolista työkaveriani. Niinhän se tietty on että mitä kotoa saa, pitää etsiä muualta, mutta eipä taida tuore äiti tietää mitä mies töissä touhuaa eikä varmasti riemastuisi jos asiasta tietäisi.

Eikö työkaverin velvollisuuksiin kuulu kertoa vastasynnyttäneelle äidille, että isukilla on suhde. Siitähän voisi kertoa vaikka vain tekstiviestillä ja ilmoitta miten on kuullut juoruja..
Äidillä voi olla synnytyksen jälkeinen masennus ja näin hän saisi muuta ajateltavaa ja kertojalle tulisi hyvä omatunto.

!

Siis että äidin masennus parantuisi sillä että työkaveri kertoisi äidin miehen pettävän? kerropa minulle miten ihmeessä tämä parantaisi tämän äidin olotilaa?????

Karua on huomata se, että uskollisuus on enää vain sanan sorinaa. Pettäminen on jo tapa ja yleinen käytäntö. En voi käsittää kuinka joillakin on tarve mennä vieraisiin, riskeerata oma ja yhteinen hyvinvointi perheessä ja suhteessa. Mikä hemmetin juju siinä on.

Suklaahan maistuu hyvälle sen hetken , samako naisten suhteen, mies haluaa hetken hyvää ja se on siinä. Erikoista tässä on se että mies pystyy kuin pystyykin hoitelemaan naisia mennen tullen ilman mitään morkkiksia,mutta nainen sehän rakastuu ja jää rannalle useein ruikuttamaan petturimiehen perään,varatun miehen perään voivoi.

En usko pysyvään parisuhteeseen, uskon hetkelliseen onneen. Mies haluaa aina metsästää,se siittää jollekin lapset ja hamuaa uusia naisia. Se on se juttu. Kun mies saa lapsia se on saavuttanut päämääränsä ja sen jälkeen voi tehdä mitä vaan.
Oma mieheni on sellainen Casanova että aika kun koittaa se saa mennä häntäänsä heiluttelemaan muille apajille.

Alkuperäinen kirjoittaja Terttuli:
Tässä olen seuraillut jo pidemmän aikaa näitä nettikeskusteluja ja kirjoitellut
useamman eri nettituttavuuden kanssa joita olen tavannut myös treffisivustojen
kautta.

Karua huomata, että yhä vain useampi tuttavuuksista on varattu mutta etsii
salaista seuraa! suomi24 sivustojen kautta tulee säännöllisesti mitä ihmeellisimpiä
ehdotuksia tapaamisista ja yhteisistä hotelliöistä mutta kaiken pitäisi tapahtua salaisesti ettei kotona odottava vaimo saa tietää. Kannattaa myös käydä tutustumassa iskuri.net
sivustoihin, siellä paljastuu julma totuus parisuhteista ja pettämisestä. Ja eikö näiden
pettäjien pitäisi puhua parisuhdeongelmista ensin toisen osapuolen kanssa ennen kuin alkaa tilittämään makuuhuoneongelmia netissä?

Onko kukaan muu huomannut vastaavaa ilmiötä vai olenko minä vain vahingossa tullut
näin pommitetuksi varattujen miesten taholta? Ja olenko minä vain ollut sinisilmäinen
kun olen kuvitellut että pettäminen on kuitenkin suhteellisen harvinaista?

Saksassa oli tutkimus varattujen miesten deittikulttuuria tulos oli: joka toinen varattu mies etsii salaa panoseuraa . siis joka toinen mies pettää omaa vaimoa . ovat alkanut pettää heti kun nuo deitti-sivut ilmesty kuvuoihin.

hauskaa nykyaikaa kaikille..............
petturit.

Yhteistyössä