Unelmamieheni....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finnonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

finnonainen

Vieras
Mä tykkään miehistä, jokta saavat itseni tuntemaan naiseksi. Tykkään, että mies on todella maskuliininen, miehekäs ja macho. Miehen tulee omata vahvat mielipiteet ja olla alfauros.

Ihannemies on myös perhekeskeinen, ja tykkää elättää perheen.

Yleensä tälläistä miestä ei löydy Suomesta, joten olen siis ulkomaalaisten kanssa.

Mamupatja, rotupetturi, matujen horo yms... Hyi helvetti :censored:. Oon ennemmin ilman miestä, jos en kantasuomalaista miestä saa. Sun kaltaset sais kans pistää menee noitten mamujen kans saunan taa, rajattuun tilaan ja pistää taivaan tuliin.

Mä tykkään siitä miten suomalaiset miehet on suoria. Tykkään että mies on vahva, kiltti, ahkera, hyväsydäminen ja auttavainen. En tykkää machoilusta, enkä ruikutuksesta. Tykkään kun olen miehen mielestä hauska ja hän nauraa minun jutuille. Tykkään kun mies ymmärtää että olen joissain asioissa häntä parempi. Tykkään että minusta pidetään huolta. Semmoinen on suomalainen mies. Romanttinen, mutta ei lipevä, miehekäs, mutta ei pullistelija.

Kyllä minäkin liputan suomalaisten miesten puolesta, vaikka tänä päivänä onkin niin trendikästä pitää suomalaisia (miehiä) ja oikeastaan kaikkea suomalaista niin huonona ja junttina. Eipähän ainakaan ole kielimuuria ja kulttuurikuilua välissä, kun rehdin suomalaisen miehen kanssa elelee.

Yhteistyössä