unelmamajoitus kaupanpäälle (samsung)

Muakin kiinnostaa kokemukset, sillä meillä harkinnassa, että lähdettäis syksyllä johonkin "unelmamajoitus" kohteeseen. :) tarkkaan kyllä ollaan miekkosen kanssa ehtoja tavattu ja aikamoiset on.

Esim. kohta 14. Asiakkaalta peritään pakollinen 360 euron suuruinen peruutusmaksu (tai vastaava summa muussa valuutassa), jos varaus perutaan TAI sitä muutetaan. TLC pidättää oikeuden periä 375 euron suuruisen huoneistokohtaisen maksun (tai vastaavan summan muussa valuutassa), jos kohteeseen ei kirjoittauduta sisään valittuna päivänä. Nämä peruutusehdot koskevat vain majoitusta, joka on varattu TLC:n kautta.

Toisin sanoen, jos lennoissa on jotain häikkää ja et pääsekään kirjautumaan esim. 27.2., joka oli valitsemasi päivä, vaan vasta 28.2., joudut maksamaan. Ymmärränkö tän väärin?? :eek:
 
Sandroora
Ei sieltä sitä kohdetta edes saa!

Ne on jotain vuoristo ja alppikohteita joihin ei lapseiperheen järkeä mennä ja ajankohta väärä aina, silloin on vapaata kun lumet jo sulat.

Ei sieltä löydy oikeen majoitusta millekään ajalle.
Näkevät niin lyhyen ajan päähän, että sitten kun näkevät, kaikki on jo mennyt. Roottalaiset saa tehdä varauksia aiemmin.

Ja kaikki ne hotellit on todella kaukana niistä kaupungeista jonne SUomesta pääsee kohtuukätevästi lentämään. Eli piiiiiitkän ajomatkan päässä.

Ei kenenkään todellakaan kannata ostaa tv:tä siksi että sais muka loman.
 
minä ainakin kyllä heti kun tuosta tarjouksesta jostakin luin että joku jippo tässä pitää olla. ei oikeasti mitään unelmamajoitusta voi saada ilmaiseksi vaikka minkämoisesen telkkarin ostaa.
Ja vaikka luvattaisiin jossakin kaukana kaukana ilmainen majoitus niin matkat sinne maksaa sitten varmaan sen verran että on kaukana ihanane edullisesta lomasta.
Kiinnostaisi ihan oikeasti kuulla jonkun lopullinen matkahinta ja se oliko se sitten sellainen unelma-ajankohta myös
 
Iman kulutta-asiamiesta. Ford teki saman. Olin sinne yhteydessä (lähetin kirjeen) ja kuluttaja-asiamies soitti viikon päästä ja sanoi että tuttu juttu. Samsungin kanssa tullut jo paljon valituksia ja niitä matkoja ei ole kukaan saanut. Korvauksen saa ne jotka pitvät puolensa. Tuosta Samsung jutusta saa noin 300?. Fordista ennemmän kun siinä on lennotkin mukana. Minä vaan olin eka joka teki Fordista ilmoituksen niin siitä ei ollut vielä selvillä raha arvoa, mutta hetti minulle noin luvun.
 
Niin kuin moni täällä sanoo. Sen sai kun osti tv:n 300? kalliimmalla kuin naapuri liikeessä. Näin sanoi kuluttaja-asiamieskin. Siksi sen Samsung matkan arvo on 300?. Jos ette sitä matkaa saa kohtuu helpolla, yhteys jälleenmyyjään, jos ei onnistu kuluttaja-asiamieheen ja hän auttaa tekemään juttun kuluttajariitalautakuntaa, josta saat rahat pois. Minulle soittanut kuluttaja-asiamies oli erittäin halukas siihen lähtemään että saadaan tuo TLC:n huijaus toimita loppumaan. Minun kohdallani odotetaan vielä viikko kun Ford lupasi järjestää matkan toisen matkatoimiston kautta.
 
Emme ostaneet Samsungin televisiota vaan halvemman kilpailijalta. Luulisi noinkin ison valmistajan turvautuvan vähemmän hämäriin markkinointikikkoihin. Kannattaa painaa valmistajan nimi muistiin seuraavaa elektroniikkatuotetta ostettaessa.
 

Yhteistyössä