Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:no kun mulla sattuu tohon oikeelle puolelle mahaa, tai no ei ees satu vaan silleen pistelee, niin luulotautisena kuvittelen kaikkee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:no kun mulla sattuu tohon oikeelle puolelle mahaa, tai no ei ees satu vaan silleen pistelee, niin luulotautisena kuvittelen kaikkee![]()
jos se oikeesti on umppari, sä et kirjottelis täällä vaan tekisit mitä tahansa että pääset sairaalaan..
nimim. kokemusta on..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:pisteenpainaja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:pisteenpainaja![]()
Välimerkkien rakastelijapa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:Alkuperäinen kirjoittaja Samppaliina:no kun mulla sattuu tohon oikeelle puolelle mahaa, tai no ei ees satu vaan silleen pistelee, niin luulotautisena kuvittelen kaikkee![]()
jos se oikeesti on umppari, sä et kirjottelis täällä vaan tekisit mitä tahansa että pääset sairaalaan..
nimim. kokemusta on..
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:minulla alkoi tänään kauhea kipu oikeassa kyljessä, ihan yht äkkiä aloin tuntemaan sitä.....se sattuu aina, jos liikahdan reippaammin, tai istun, mutta ei kyllä pomppiessa tunnu mitään erikoista. kannattaisiko hakeutua lääkäriin, vai odottaa vielä hetki, jos kipu pahenee? kun se vasta tänään oin klo 12, eli 3 tuntia sitten alkoi?