Vauvani on 5 kk ja on saanut kiinteitä 3 viikkoa. Aluksi annettiin perunaa (eka viikko) ja sitten porkkana lisättiin ja heti perään muutaman päivän välein parsakaalia ja bataattia. Myös on maistanut kukkakaalia. Tokalta viikolta alettiin antaa myös hedelmiä, ensin pelkkää omenaa ja sitten tokan viikon lopulla rusunmarjaaa ja nyt ollan annettu myös luumua, päärynää ja eilen maistoi myös banaania. En ajatellut aluksi, että antaisin liikaa eri makuja, poika kun syö hyvin ja allergioita ei tunnu olevan. Nyt mulla on syyllinen olo, koska olen antanut jo tämän viikon ajan aika paljon kerralla (neuvolan täti sanoi, että anna niin paljon kuin syö) ja vielä näitä makuja on tullut uusia ja vauvalla ollut kaksi päivää ummetusta. Kakkaa tulee, mutta pieniä papanoita ja nyt vielä sattuu kakkaaminen. Ajattelin antaa nyt vain luumusosetta tänään , muuten tissiä. Onko muilla ollut ummetusta? Mitä olette tehneet?Olenko ollut liian hätäinen? Toisaalta vauvani on ollut tyytyväinen, tykkää syödä ja intuition mukaan olen toiminut ehkä sitten.Eilen itki kakkaamista, ei itke turhasta...