Mä en voi käsittää mut jos vaatteet on vähänkään kauemmin kaapissa ne alkaa tuoksua ihan karseelle, eli miten tuommosesta pääsee eroon? :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mummeli:Viikkaatko vaatteet kaappiin kosteina tai onko huonekosteus suuri? Ummehtunut haju johtuu usein liiasta kosteudesta. Ei siihen hajuun muu auta kun pesu ja huuhteluaine..
Alkuperäinen kirjoittaja Serto:Pidätkö kaapissa muutakin kuin puhtaita vaatteita? Esim. olen kuullut että jotkut laittavat kerran pari pidettyjä paitoja ja housuja kaappiin takaisin puhtaiden joukkoon. Sellaista jos tekee niin varmasti tuoksuu muulle kuin puhtaalle pian kaappi ja ne puhtaatkin vaatteet siellä. Onko sulla vanha vaatekaappi? antiikkinen? Laita jotain raikastepusseja sisään , ja pidä välillä ovia auki niin tuulettuu. Viel tulee mieleen, että anopilla oli kerran niin hirveän hajuista pesuainetta (joku Serto) että lakanat haisivat ihan kamalalta puhtaanakin...
Alkuperäinen kirjoittaja kas:Tuleeko se haju nimenomaan siellä kaapissa? Joskus nimittäin kun kuivaa sisällä vaatteita, niin ne alkaa esim. haista ruuankärylle, ja sitä mä en voi sietää. Täytyy heittää uudestaan aina koneeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Meillä oli tuollasta asuessamme eräässä asunnossa. Meille tuli myös poskiontelotulehduksia, silmätulehduksia, nenätukkosuutta, neneverenvuotoja, yskää, väsymystä... Loput varmaan arvaatkin. Ei se kämppä terve voinut olla. 6kk asuttiin ja ku otettiin perimmäisiä vaatteita pois kaapista, joita ei oltu käytetty koko aikana, oli lemu ihan hirveä.