Miten eroon KISSOISTA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja suurperheen äiti:
Helekutti, toi on eläinrääkkäystä. Toivottavasti ymmärrätte hoitaa asian jatkossa jotenkin paremmin. Kissa voi tehdä äkkinäisiä liikkeitä ja muovikuula (vastaa ilmakiväärin laukausta se voima, voi pahimmillaan osua silmään ja sokeuttaa kissan) . Opetatko lapsiasikin ampumaan lemmikkieläimiä-koko perheen yhteinen huvi :( ?

Ei ole. Eikä vastaa likikään ilmakivääriä. Minua saa ampua samalla pyssyllä koska vaan vaikka käteen tai selkään että sen verran se sattuu. Mutta kissa säikähtää kyllä eikä tule takaisin. Mun mielesä ihan loistava tapa opettaa kissalle mihin se saa mennä ja minne ei.

Tietenkin jos kissa olisi kytkettynä niin tähän ei tarvitsisi mennä :whistle:

Ei pidä paikkaansa! Se kuula-ase rinnastetaan ilmakkoon. Voit tarkistaa itsekin lähimmältä poliisilaitokselta. Ja miten pystyt osumaan tarkasti selkään (AINA) ja ennakoimaan, ettei kissa käänny ja kuula osu silmiin? Jos et itse ymmärrä lopettaa, niin toivottavasti joku puuttuu hommiisi!

Alkuperäinen kirjoittaja suurperheen äiti:
Ei pidä paikkaansa! Se kuula-ase rinnastetaan ilmakkoon. Voit tarkistaa itsekin lähimmältä poliisilaitokselta. Ja miten pystyt osumaan tarkasti selkään (AINA) ja ennakoimaan, ettei kissa käänny ja kuula osu silmiin? Jos et itse ymmärrä lopettaa, niin toivottavasti joku puuttuu hommiisi!

Asiaa on testattu ja edes ohuen t-paidan lävitse ei tunnu ihmiselläkään kipua, saati että kissan turkin :D On sen verran nuhapumppuja noi mun pyssyt. Mä voin kyllä lopettaa ampumisen sun mieliksi ja seuraavaksi loukuttaa sen kissan. Vien sen sitten eläinlääkäriin lopetettavaksi, on meinaan sen verran monta kertaa ollut mun lemmikkien kimpussa. Harmi ettei kukaan tule päivittelemään että mites mun kanirukan silmät kun katti pääsi sitä kurmoottamaan avonaiseen häkkiin.

Älä käsitä väärin, mun mielestä kissan tulee päästä kulkemaan vapaasti mutta vain maaseudulla. Kaupunkien ja taajamien kissat tulisi olla kytkettynä. Viimeistään sitten kun häiritsevät naapureita.

Kuulin, että hirvensarvisuola auttaisi karkottamaan kissat, mutta en tiedä pitääkö jauhe sekoittaa veteen ja sitten suihkuttaa kissan käyntipaikoille. Tuskinpa sitä jauheena kannattaa nurkille nakata. Kertokaa, jos jollain on kokemusta.

Yhteistyössä