Ostaisikohan mummelit sellaisia kahvikuppeihin tehtyjä kynttilöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

*pohtii miten pääsee eroon anopin tuomista kahvikupeista ja kaapissa 2 vuotta olleesta pussillisesta steriinia ja parafiinia*

Jos mä askartelisin paskartelisin sellaisia, ja veisin kirpputorille? :xmas: Mä en itse ostais, mutta toisaalta mun kirppispöydästä viimeksikin meni ensimmäisenä tavara, joka minun mielestäni oli suorastaan laittoman mauton ja susiruma :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Tee niitä anopilles lahjaksi.

Se olisikin hyvä. Anoppi osti huutokaupasta ison satsin kahvikuppeja, valikoi siitä kauniit itselleen ja toi meille loput :D

Sitten mä saan seuraavana jouluna ne takaisin, ja anoppi on täyttänyt ne vaikka pipareilla tai itsetehdyillä karkeilla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Tee niitä anopilles lahjaksi.

Se olisikin hyvä. Anoppi osti huutokaupasta ison satsin kahvikuppeja, valikoi siitä kauniit itselleen ja toi meille loput :D

Sitten mä saan seuraavana jouluna ne takaisin, ja anoppi on täyttänyt ne vaikka pipareilla tai itsetehdyillä karkeilla :laugh:

Se on just sitä kierrätystä =)

Alkuperäinen kirjoittaja nfgcytl:
kait niitä menee jos oikeasti ovat halpoja...paljolla laittaisit?

En mä tiedä, ei siinä varmaan vois muuta kuin arvioida vähän työlle palkkaa kun kupit oli ilmaisia ja kynttilätarvikkeiden hintoja en enää muista.

Euro tai kaksi? Ei mulla ole vielä mitään käsitystä :ashamed:

Yhteistyössä