V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Just, jos sellaista valitaan. Miten se tuollaisessa kuravellissä kylpee ja koipiaan levittelee. Suomalaisen naisen maailmankuva, näin kaikki suomen naiset.Olisiko tämä kaikkein härskein biisi Euroviisujen historiassa?
Jos tämä voittaisi (mihin en usko), ei olisi lapsille sopivaa hypetettävää kuten Kärtsä ja W95
Taitaa olla tosiaan nyt Puppyn ja Goldien kisa.Nyt takaisin manalasta, Goldie tai Puppy. Goldie taitaa voittaa. Mutta hassu OML
Nyt takaisin manalasta, Goldie tai Puppy. Goldie taitaa voittaa. Mutta hassu OML
Sama minulla.Naurattaa kun kaikki täällä kauhistelee ja mä oon ihan fiiliksissä. Ei hitto mä tykkään tästä.
Goldiella ei mitään jakoa näiden kanssa, tuutte näkemään.Goldie saa raatipisteitä. OML ei. Erika ja OML taistelee teleäänistä. Lopulta OML saa Erika-vastaisten ja miesten ääniä, Erikalla vankka fanikunta ja Goldie-raasu niiltä, jotka ei tykännyt kummastakaan.
Ei välttämättä OML saa niin paljon miesten ääniä. Jatkoajalla (mikä on kai miesvalatainen keskustelupalsta?) näytettiin innostuvan Goldielocksista myös.Goldie saa raatipisteitä. OML ei. Erika ja OML taistelee teleäänistä. Lopulta OML saa Erika-vastaisten ja miesten ääniä, Erikalla vankka fanikunta ja Goldie-raasu niiltä, jotka ei tykännyt kummastakaan.
Naurattaa kun kaikki täällä kauhistelee ja mä oon ihan fiiliksissä. Ei hitto mä tykkään tästä.
Tää on eilisen Goldielocksin biisin jälkeen eka UMK-biisi ikinä, joka on ihan ekalta kuuntelulta iskenyt, ja Goldielocksikin jäi vähän vaisuksi tähän verrattuna. Tää tuntui alussa jotenkin tosi oudolta, mutta biisi vaan kasvoi ja kasvoi ja loppuun mennessä olin jo ihan messissä. Jotenkin hypnoottinen biisi.Sama minulla.
Kyllä ihan korvat tykkää.Siis alapääsi tykkää, ei tuosta musiikkina voi tykätä. Ja Erikahan on sanonut olevansa bi, joten kai tämä video on tehty runk..matskuksi kaikille halukkaille sukupuolille.
Ei välttämättä OML saa niin paljon miesten ääniä. Jatkoajalla (mikä on kai miesvalatainen keskustelupalsta?) näytettiin innostuvan Goldielocksista myös.
Toi videohan oli tosi hieno ja taiteellinen, miksi menisi?Suomen naisilta menee maine maailmalla.