Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei, kun HERTTAISTA ;)

Ens vuonna sit voikin viedä kaikki mukanaan eskoelmerin ja miinamarin kuvat ja kirjeet. Unohtamatta tiimarin tuikkukippoja! Onhan siellä "ne kundit" ottamassa kaiken romun vastaan.

Vielä parempi on viedä eskoelmerin ja miinamarin ITSE askartelemat tuikkukipot :heart: jos tekee ne vaikka sellasista pilttipurkeista :heart: niin on varmasti itsetehdyn näköiset ja ennenkaikkea HERTTAISET :saint:

[QUOTE="Joo";22611840]Ei se kolmevuotias sitä kirjettä perille vienyt vaan hänen aikuinen äitinsä.

Ei kättelyjonossa viedä käteltävälle yhtään mitään, rintsikoihinsako Halosen ois pitäny se kirje työntää muiden vierailijoiden kättelyn ajaksi? Vai jäädä siinä lukemaan?

Eiköhän sen kirjeen ois voinu antaa vaikka myöhemmin juhlassa, toki äiskä pelkäs ettei saa tarpeeksi julkisuutta jos ei tee kameroiden edessä...[/QUOTE]

:D:D:D

Tää olis jo ollut aika paha.
¤ kuvittelee presidenttiä survomassa kirjettä rintaliiveihinsä ¤
:laugh:

[QUOTE="myy";22612778]Vielä parempi on viedä eskoelmerin ja miinamarin ITSE askartelemat tuikkukipot :heart: jos tekee ne vaikka sellasista pilttipurkeista :heart: niin on varmasti itsetehdyn näköiset ja ennenkaikkea HERTTAISET :saint:[/QUOTE]

hirn :laugh:

Adjutantit kaivavat Siwan kasseja taskuistaan ja tipauttelevat sinne kaikki Tarjalle ojennetut kirjeet, pehmolelut ja kukkakimput :laugh:

Minun on kyllä kovin vaikea nähdä mitään herttaista kiukuttelevan lapsen kirjeessä "mä en sit kutsu sua mun juhliin kun sä et kutsunut mua Linnaan".

Näinkö niitä tulevia BigBrother/Idols -urpoja tehdään? "Mun äiti on aina sanonu et mulla on tosi hyvä lauluääni, mä oon kaikkein paras."

Ei Miinamarin tarvi olla kohtelias kun se on niin HERTTAINEN kun se suuttuu.

Siis se Umayya Abu Hannan tyttö on melkein 4v? Miten sen ikäinen lapsi pystyy mitään kirjeitä lähettämään? Siis että 3v lapsi on itse kirjoittanut presidentille kirjeen jossa hän kertoo olevansa vihainen kun ei päässyt linnan juhliin eikä siksi kutsu presidenttiä omiin juhliinsa ja lähettää sen kirjeen äitinsä mukana presidentille? En minä ainakaan usko, että niin pieni lapsi osaa vielä mitään kirjeitä kirjoittaa....

Nii-in, mä luulen että moni suomalainen ei halua ilotulitusta tai raflaavaa meininkiä itsenäisyyspäiväksi sillä järjestäen jokaisella meistä on isovanhempi joka on ollut sodissa mukana. Juhlinta on ehkä sen takia vakavahenkisempää ja yksityisempää perhepiirissä tapahtuvaa.

On niitä sodan kokeneita isot määrät muissakin Euroopan maissa, ja silti toisen maailmansodan päättymispäivä on voittopuolisesti iloinen juhla. Meidän itsenäisyyspäivämme taas ei historiallisesti liity mitenkään toiseen maailmansotaan, mutta täällä on vain tullut tavaksi muistella itsenäisyyspäivänä sotaa. Sodan päättymistähän täällä ei muistella mitenkään...

Ilotulitusta tai raflaavaa meininkiä en ole meikäläiseen itsenäisyyspäivän juhlintaan kaipaamassa enkä toivomassa. Sen sijaan minua ihmetyttää, miksi Linnaan kutsutut homot, maahanmuuttajat ja kaikki toisin ajattelevat otetaan loukkauksena itsenäisyyttä ja veteraaneja kohtaan. Vaikka rintamalla kotimaata puolustamassa on ollut varmasti myös homoja ja maahanmuuttajia.

Siis se Umayya Abu Hannan tyttö on melkein 4v? Miten sen ikäinen lapsi pystyy mitään kirjeitä lähettämään? Siis että 3v lapsi on itse kirjoittanut presidentille kirjeen jossa hän kertoo olevansa vihainen kun ei päässyt linnan juhliin eikä siksi kutsu presidenttiä omiin juhliinsa ja lähettää sen kirjeen äitinsä mukana presidentille? En minä ainakaan usko, että niin pieni lapsi osaa vielä mitään kirjeitä kirjoittaa....

Noo..jos se lapsi on nero.:whistle:

Ensi vuonna siellä jonossa varmaan onkin sitten ihmiset kukkapuskien ja vihakirjeiden kanssa. Minusta tuo oli käsittämätöntä ÄIDILTÄ. Kyllähän sen kirjeen olisi voinut lähettää. Meillä tuollaiset asiat keskustellaan lapsen kanssa ja meillä ei mitään kiukkukirjeitä kirjoitella kenellekään, saati sitten presidentille itsestään selvästä asiasta.

Kyseisestä toimittajasta olen kyllä aikaisemminkin saanut narsistisen kuvan ja tämä vain vahvistaa käsitystä! Ikäänkuin maailma pyörisi hänen ja hänen tyttärensä ympärillä. Opettaa näköjään omaa itsekkyyttään tyttärelleenkin. Suomi vois maksaa sille menolipun Mombasaan.

Eihän nyt 4v. osaa itse mitään kirjettä kirjoittaa, se akka on itse kirjoittanut sen. Osoittaa vaan oman asiattomuutensa, itsekkyytensä ja kyvyttömyytensä kunnioittaa presidenttiä ja koko kansan juhlaa. Selvästi halusi tuoda omia antipatioitaan julki tuolla tempauksella. Sehän muuttaa Suomesta kun täältä ei kuulemma löydy tilaa hänen kaltaiselleen maahanmuuttajatoimittajalle. Sille egolle ei löydy mistään riittävästi tilaa. Nyt sitten kasvattaa tyttärestäänkin kaltaistaan maailman napaa!

[QUOTE="Minä";22613603]Eihän nyt 4v. osaa itse mitään kirjettä kirjoittaa, se akka on itse kirjoittanut sen. [/QUOTE]

Menee vähän sivupoluille, mutta kyllä monikin meistä on kirjoittanut neljävuotiaana kirjeitä. Ei ehkä kauhean sulavia sellaisia, mutta ihan ymmärrettäviä :)

[QUOTE="vieras";22612845]:D:D:D

Tää olis jo ollut aika paha.
¤ kuvittelee presidenttiä survomassa kirjettä rintaliiveihinsä ¤
:laugh:[/QUOTE]

Olihan sillä siinä kolme herraa vieressä..kai niistä nyt joku jaksaa kirjettä kantaa.;)

Mutta onneksi näissä sentään ei pysytty pelkästään asiassa, vaan suorastaan pureuduttiin siihen:

[QUOTE="Minä";22613603]Osoittaa vaan oman asiattomuutensa, itsekkyytensä ja kyvyttömyytensä kunnioittaa presidenttiä ja koko kansan juhlaa. Selvästi halusi tuoda omia antipatioitaan julki tuolla tempauksella. Sehän muuttaa Suomesta kun täältä ei kuulemma löydy tilaa hänen kaltaiselleen maahanmuuttajatoimittajalle. Sille egolle ei löydy mistään riittävästi tilaa. Nyt sitten kasvattaa tyttärestäänkin kaltaistaan maailman napaa![/QUOTE]

[QUOTE="Sara";22613561]Kyseisestä toimittajasta olen kyllä aikaisemminkin saanut narsistisen kuvan ja tämä vain vahvistaa käsitystä! Ikäänkuin maailma pyörisi hänen ja hänen tyttärensä ympärillä. Opettaa näköjään omaa itsekkyyttään tyttärelleenkin. Suomi vois maksaa sille menolipun Mombasaan.[/QUOTE]

Voi kauheeta! Eikös se Tarja Halonenkin ole ihan vaan tavallinen ihminen, niinkuin me muutkin.

No voi jumaliste lisko sun kanssas! Etiketti on etiketti ja piste. Mitä vänkäät?! Jos sinä sitä et ymmärrä niin eipä ole yllätys. Presidentin kunnioittaminen nyt vaan kuuluu tapoihin. Kunnioitathan sinäkin Raamattu-nimisen kirjan satuolentoa, jota ei ole kukaan edes nähnyt. Se jos mikä on hulluutta.