Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tyttäreltään!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...reltään/1135262177957?ref=tf_iHSuutisboksi_p5

Abu-Hanna kertoi HS:lle, että Reema oli tyrmistynyt tiedosta, ettei presidentti kutsunut häntä Linnaan. Tytär kirjoittikin presidentti Tarja Haloselle vihaisen kirjeen, jonka äiti sujautti presidentille kättelytilanteessa.

"Kirjeessä luki, että koska presidentti ei kutsunut häntä, hän ei aio kutsua presidenttiä omiin juhliinsa", Abu-Hanna kertoi Linnan juhlahumussa.

ei jumalauta, ei mitään rajaa. abubaba vois lentää likkansa kans sinne mistä tuliki. evvk. ja sehän on ihan selvä ettei pressalle kättelytilanteessa anneta MITÄÄN.

[QUOTE="huoh";22610421]Umayya Abu-Hanna antoi presidentille kirjeen tytt

Abu-Hanna kertoi HS:lle, että Reema oli tyrmistynyt tiedosta, ettei presidentti kutsunut häntä Linnaan. Tytär kirjoittikin presidentti Tarja Haloselle vihaisen kirjeen, jonka äiti sujautti presidentille kättelytilanteessa.

"Kirjeessä luki, että koska presidentti ei kutsunut häntä, hän ei aio kutsua presidenttiä omiin juhliinsa", Abu-Hanna kertoi Linnan juhlahumussa.

ei jumalauta, ei mitään rajaa. abubaba vois lentää likkansa kans sinne mistä tuliki. evvk. ja sehän on ihan selvä ettei pressalle kättelytilanteessa anneta MITÄÄN.[/QUOTE]

Sehän muuttaakin pois Suomesta ensi viikolla. Suomessa ei kuulemma ole tilaa koulutetuille maahanmuuttajille.

??Millä meriiteillä tytär sitten olisi pitänyt kutsua linnaan?Ja kuinka pintaliitoinen ihminen oikeasti vetää palkokasveja nenäänsä moisesta asiasta?

Monta on junaa ja ehkä liiankin monta asemaa..

[QUOTE="huoh";22610453]no vittu haloo, bileet missä mennään just eikä melkein etiketin mukaan ja yks antaa jonku räkänokan kirjeen.[/QUOTE]

Se on varmaan äidilleen aika tärkeä räkänokka. Tuskin Halonen kirjeestä loukkaantui, vaan luultavasti huvitti ja nauratti. Lasten jutut on hauskoja.

[QUOTE="huoh";22610467]kuule eniten se, ettei tolla akalla oo käytöstapoja.[/QUOTE]

Ahaa, nyt se on jo akka. No joo, ihan miten vaan. En tajua, miten tuo asia on ollenkaan vakava. Mielestäni enemmänkin hauska juttu.

Onko jossain sanottu, että se on hermostunut? Mulle ei aukea tosta linkistä mitään.

"ei jumalauta, ei mitään rajaa. abubaba vois lentää likkansa kans sinne mistä tuliki. evvk. ja sehän on ihan selvä ettei pressalle kättelytilanteessa anneta MITÄÄN."
No mä kuvittelin tän hienoiseksi hermostumiseksi, ei sit vissiin. Tsorry.

"ei jumalauta, ei mitään rajaa. abubaba vois lentää likkansa kans sinne mistä tuliki. evvk. ja sehän on ihan selvä ettei pressalle kättelytilanteessa anneta MITÄÄN."
No mä kuvittelin tän hienoiseksi hermostumiseksi, ei sit vissiin. Tsorry.

Aaaii!!! no ku mä luulin, et sä tarkotit, et toi abuba-tyyppi oli hermostunut. Siis samaa mieltä, outo reaktio ihmisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin;22610459:
No siis se lapsi on melkein 4v...
Mutta siis aika omituinen veto äidiltä toimittaa kirje eteenpäin.

NO joo-o ja tuskin sen ikäinen on itse sitä kirjettä edes kirjottanut! Saati että oikeesti äiti toimitti kirjeen perille, eikö ois riittäny et ois selittäny lapselle asian! Omituista käytöstä kyllä ja sen muikin pukukin oli kyl aika kaamee! Kuin ois teltan joltain vieny! huomasi kyllä miten kunnioittaa tilaisuutta...