*ultrasta, tarviis neuvoja...*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tööt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tööt

Vieras
kävin Gynellä kiertohäiriöiden takia, ja se teki normaalin sisätutkimuksen ja ultrasi. Ultrasta sanoi, että kaikki ok. Ja..."bongasin" oviksen viime viikon keskiviikkona, jolloin lasta jälleen yritettiin alulle. Näkyykö ultrassa siis mitään? näkyykö siellä että onko ovuloinut tms? :o tajuukohan kukaan mitä yritän kysellä :D:D

Aika kauan kestää, että näkyy. Mä olin ultrassa, kun ovulaatiosta oli vähän alle neljä viikkoa (raskausviikolla 5+5), kun epäiltiin keskenmenoa. Silloin näkyi sikiöpussi eikä oikein muuta. Hedelmöittynyttä munasolua ei siis mun ymmärtääkseni voi nähdä, vaan sitten sen, mitä siellä rupeaa kasvamaan. Ovulaation gyne näkee keltarauhashormoninen perusteella ei munasolun.

okei. no pitää taas odotella kuukautisia :D mutta kiitos vastauksista jälleen =) ja ainiin, voiko raskaustestiä tehdä tasan 2vk:n päästä mahdollisesta ovulaatiosta? :o oon vähä pihalla :S

okei. no pitää taas odotella kuukautisia :D mutta kiitos vastauksista jälleen =) ja ainiin, voiko raskaustestiä tehdä tasan 2vk:n päästä mahdollisesta ovulaatiosta? :o oon vähä pihalla :S

Yhteistyössä