C
-C-
Vieras
Olin rv 19+5 rakenneultrassa,jossa ultraaja heti aloitettuaan sanoi,että poika tulossa. Niin on edellisissäkin raskauksissani osattu sanoa ja on pitänyt paikkansa. Olen joka raskaudessa kysynyt loppuajan ultrissa varmistaakseni,että on edelleen samaa kun alussa veikattu ja näissä pitänyt paikkansa. Nyt olen rv 29,käynyt 2 krt taysissa ultrissa ja rv 25 ei saanut selvää ja 28+5 ei näkynyt. Eka kerta kun jää näillä viikoilla ns.epäselväksi. Oletin,että loppuraskaudessa olisi selkeämpää kun vauva kasvaa niin nähdä varmemmin,mutta ultraaja sanoi,että varmin on se puolen välin ultra.
Minulla on nyt menossa kuudes raskaus ja tähän mennessä kaikki poikia,joista siis on näkynyt lopussakin selkeäasti munaskukkelit. Nyt oon miettinyt kun sanotaan,että tytöt ei näytä helpolla jalkoväliään,et onko luottamista siihen ekaan ultraan?
Oon taas hommannut kuitenkin pojalle tavarat.
Kokemuksia otetaan siis vastaan.
Minulla on nyt menossa kuudes raskaus ja tähän mennessä kaikki poikia,joista siis on näkynyt lopussakin selkeäasti munaskukkelit. Nyt oon miettinyt kun sanotaan,että tytöt ei näytä helpolla jalkoväliään,et onko luottamista siihen ekaan ultraan?
Oon taas hommannut kuitenkin pojalle tavarat.
Kokemuksia otetaan siis vastaan.