Sukupuoliveikkaus jo np-ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FMN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FMN

Vieras
Hei,

onko kellekään muulle lääkäri tehnyt sukupuoliveikkausta jo np ultrassa eli rv 12? Olin hiukan yllättynyt, kun olen luullut ettei näin aikaisin vielä sanota juuta eikä jaata, mutta ihan oma-aloitteisesti lääkäri sanoi mielipiteensä. Tiedän, että on vain veikkaus, mutta kiinnostaa, onko muille jo tässä vaiheessa veikattu sukupuolta ja onko pitänyt paikkansa? Tietääkö joku, näkeekö näillä viikoilla varmemmin tytön vai pojan?

Mulla ei näkyny vielä np ultrassa (poika tuli), siskolla on näkyny joka kerta (veikkaus on ollu tyttö ja tyttö on aina tullut).
Yleensä kai poika näkyy helpommin.

Minä olen kyllä ollut siinä käsityksessä ettei sukuelimet ole vielä viikolla 12 niin kehittyneet että niistä voisi sanoa yhtään mitään. Eikä kyllä ole muutenkaan pystytty niin pienestä sanomaan mitään vaikka ihan selkeä kuva muuten olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onhan siinä 50-50 mahis että lääkäri on oikeassa. :D meilläpäin noita veikkauksia ei tehä edes rakenneultrassa. tylsää. |O =)

Meilläpäin ei edes pääse rakenneultraan ellei arvella jotain olevan vialla....ja kun yksityiselle menee niin siellä sitten veikkaavat kyllä.

Kiitos vastauksista! Ja tosiaan, en veikkausta mitenkään faktana ottanut, mutta tietysti pani miettimään, että mahtoiko lääkäri ihan lämpimikseen puhua, kun kerran itse otti asian puheeksi ja sanoi että pystyisi tekemään sp-veikkauksen, jos kiinnostaa. Eli voisi ajatella, että hän ainakin jotain siellä luuli näkevänsä... Mutta syksyllähän se selviää, viimeistään :)

sanottiin, että on potra vauva täällä. sitte sanoi, että anteeksi kun potraksi sanoin, koska pojasta aina niin sanotaan. sanoin ite, että ei se mitään, musta tuntuu että poika tämä on. siihen ultraaja totes, että poika tämä on. ja poika todella tuli!

Eli onkohan niin, että varhaisilla viikoilla on helpompi "nähdä" poika kuin tyttö?

Meille myös sukupuoliarvaus lekurilta viikolla 13, ja poikaa veikattiin.

Meille kerrottiin np-ultrassa, että poika olisi tulossa. Loput 4 ultraa myöhemmässä vaiheessa näyttivät tulokkaan tytöksi (viikolla 20 ja sen jälkeen) ja tyttö tuli.

Yhteistyössä