Ultrassa näkyi kohdun ulkopuolella musta möykky...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv9+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv9+2

Vieras
Rv 9+2 on menossa ja kävin ultrassa, kohdun seinämän ulkopuolella näkyi musta möykky, joka on lähes sikiöpussin kokoinen, onko muila ollut vastaavaa? Lääkärikään ei oikein osannut sanoo vaan sanoi laittavansa kuvan menemään eteen päin.

Ei osannu se lääkärikään sanoa, mutta ei sielä ulkopuolella näkynyt kuin se musta möykky, ei elon merkkejä. Jos se olisi kaksoisraskaus, niin selviäisikö molemmat?

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja rv9+2:
Ei osannu se lääkärikään sanoa, mutta ei sielä ulkopuolella näkynyt kuin se musta möykky, ei elon merkkejä. Jos se olisi kaksoisraskaus, niin selviäisikö molemmat?

ei kai kohdun ulkopuolella voi selvitä

Ei voi.
En tiedä, että jos AP:llä on kaksoisraskaus, ja toinen on normaalisti kohudussa, ja toinen sen ulkopuolella, että voidaanko tähystysleikkauksella säästä kohdun sikiö, ja abortoida vaan ulkopuolella oleva, vai abortoidaanko molemmat.

mä veikkaisin kanssa myoomaa, mulla nimittäin moinen todettiin nyt kun tästä kävin ultrassa, oli sellainen musta möykky...

Ja tökerö kätilö ei edes selittänyt enempää kuin sano vaan että hyvä laatuinen lihaskasvain, ei pitäis raskautta vaikeuttaa millään tavalla.. Itse oon sit googlettamalla siitä lukenut, yleinen on olikohan yli kolmekymppisillä..

Yhteistyössä