Ultraan mukaan kuvallinen henkilökortti !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Eli kuntamme tarjoaa alkuraskauden ultran Terveystalossa (mulla Oulun Kontinkangas.)
Varasin äsken ajan ja sain kuulla et paikalle mennessä täytyy olla mukana kela - kortti ja kuvallinen henkilökortti. Enpä siinä kysynyt mitään, mut nyt rupes hämmästyttään et miksi ihmeessä? Pitääkö nykyään todistaa henkilöllisyytensä myös ultraan mennessä.. :)

väärinkäytösten vuoksi kenties?meidän työterveyshuolto on Terveystalolla ja meille ainakin tuli reilu vuosi sitten tieto,että joidenkin väärinkäytösten ( ei meidän firman ) vuoksi kuvallinen henkkari on oltava mukana.toisaalta,kai jokaisella täysi-ikäisellä sellainen on,joten ei kai siitä suurta vaivaa ole näyttää? :)

Ylipäätään terveydenhuollossa pitäisi vaatia henkilöllisyyden todistamista nykyistä useammin. Narkkarit voivat hakeutua lääkäriin väärän nimen suojissa vahvojen lääkkeiden toivossa. Raskausultraan heitä harvemmin hakeutuu, mutta...

Minäkin olen muutaman kerran terveystalolla käynyt parin vuoden sisään ja henkilökorttia täytyy näyttää nykyään siinä ilmoittautuessa. Sehän vaan selventää tilannetta ja todistaa että oikea henkilö pääsee oikeaaseen aikaan oikeaaseen toimenpiteeseen.. Minun mielestä ihan hyvä homma =)

Mäkin olen Terveystalossa törmännyt samaan, että ilmoittautuessa vastaanotolle pitää näyttää myös henkkarit. Mutta mä käytän nykyään sitä ilmoittautumisautomaattia, johon tarvitaan vain kelakortti.