Ultraajassa vika jos sukupuolen väärin sanoo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella ihmettelen

Vieras
Kuulin just et kaverille sanottu ultrassa väärin. Selvä poika oli 20 viikon ultrassa,mut tyttö syntyi. Ihmettelen todella miten mahdollista. Itse pyörin vuosi sitten jonkin verran www. Ingender.fi-sivustolla,kun kolmatta poikaa odottelin ja uskoin toiveunena että ultrassa nähtiin väärin ja tyttö tulis... Sinne lähettelevät kaikki omia ultrakuviaan ja niistä sitten saa saa sanoa kumpi tulee. En törmännyt yhteenkään tapaukseen,jossa olisi ollut selvä kuva ja olisi toiseksi muuttunut.
Tiedän kyllä faktat,miten tyttö voi olla turvoksissa ja pojan pippeli piilossa,mutta kun sillä ultralla näkee nimenomaan sinne ihon alle. Kai nyt sentään häpyhuulissa ja kiveksissä jotain eroa on! Eri asia on,jos vauva huonossa asennossa ja näkyvyys huono,mut eipä silloin pidä ammattitaitoisen ultraajan mitään edes arvausta antaa.
Napanuoran sekoittuminen pippeliin on kans yhtä huuhaata,jos vauva siis hyvässä asennossa,niin näkeehän sen nyt ihan varmasti mistä se "letku" lähtee. Vaikka tytöllä ois klitoriskin töröttämässä häppäreitten välissä,niin ihan eritavalla ne pojalla näkyy. Siis kiveksethän ovat sikiöllä yhdessä pussissa,jos nyt ovat edes laskeutuneet,mut häppärithän on kaksiosaiset... Harmi ettei kaveri saanut kunnon kuvaa eikä videota,olisi tosiaan ollu hauska nähdä mitä siellä on näkyny. Youtubestakin yritin kattella,mut kyl on niin selviä tapauksia,et varmasti tietää. Ihmettelen missä ovat nämä videot,kuvat niistä,joilla menny sukupuoli pieleen? Taitavat sit kuitenkin olla kiireisten ultraajien parin sekunnin tutkimuksen tuloksia.
Olen kyllä kuullu,et lapsen synnyttyäkin joskus väärin sanottu,mut siis miten mahdollista?? Vaiks tyttö olisi kuin turvoksissa,niin ei kai siellä mitään letkun pätkää ole! Ja siis pojalla kait pitäis olla pussit ja pili.

Joo ei muutaku lähe kokeilee...Katotaa mikä sulla on onnistumisprosentti kun monta kymmentä vuotta tehneillekkin tulee "vahinkoja"....Ja kyllä ei mun yhellekkää tutulle ole sanottu 100% sitä tai tätä, vaan annettu arvio, "vaikuttaisi siltä"..

Jokainen joka jotain ultraamisesta ym ymmärtää tietää ettei aina voi 100% varmaksi sanoa. Huomaa ettei sulla oo mitään asiantuntemusta kun noin naiveja kommentteja heittelet.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Joo ei muutaku lähe kokeilee...Katotaa mikä sulla on onnistumisprosentti kun monta kymmentä vuotta tehneillekkin tulee "vahinkoja"....Ja kyllä ei mun yhellekkää tutulle ole sanottu 100% sitä tai tätä, vaan annettu arvio, "vaikuttaisi siltä"..

Mulle ultraaja sanoi rakenneultrassa, että 100% varmuudella poika. =) Saapa nähä pitääkö paikkaansa.

No älkää hyvät ihmiset kyselkö sukupuoliveikkauksia, jos kuvittelette, että vastuu siitä on ultraajalla! Kai tämän nyt tajuaa tyhmäkin.
Tässä on se syy, miksi monet eivät ala sanomaan mitään.
Ja en voi kun ihmetellä, kuinka joku kehtaa lykätä vastuuta tässä asiassa ultraajalle.:flower:

mulle ainakin sanottiin ettei koskaan oo ees 99% varmaa kumpi tulee vaikka näkiski vehkeet selvästi. ja toppuuteltiin potkupukujen värien ostelussa,eli jos sanottiin että poika niin ei sinistä. Mutta minä kyllä ostin, sillä se pippeli näky ihan selvästi eikä näyttäny miltään napanuoralta.

ja poikahan sieltä tulikin!

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Mulle ultraaja sanoi rakenneultrassa, että 100% varmuudella poika. =) Saapa nähä pitääkö paikkaansa.

Mulle sano ultraaja että kyllä se poika on, kahteen kertaan tarkisti, mutta sanoi myös sen että tapetteja ei tuu vaihtaan jos toisin käykin.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
No älkää hyvät ihmiset kyselkö sukupuoliveikkauksia, jos kuvittelette, että vastuu siitä on ultraajalla! Kai tämän nyt tajuaa tyhmäkin.
Tässä on se syy, miksi monet eivät ala sanomaan mitään.
Ja en voi kun ihmetellä, kuinka joku kehtaa lykätä vastuuta tässä asiassa ultraajalle.:flower:

Niinpä. Kas kun pöhköt vanhemmat eivät ala penäämään korvauksia ultraajalta, kun olivat ehtineet ostamaan vaaleanpunaiset vaunut ja tulikin poika.. Kaikkia pöllöjä tähän maailmaan mahtuukin.
Ehkä oli tarvetta vähän opiskella ihmisen kehityksestä - sukupuolen määrittäminen ei ole mikään itsestäänselvyys.

Siis tarkoitinkin just näitä,kun ultraaja varmaksi sanoo,näyttää tässä on pippeli ja tässä kivekset,et miten muka voi sanoa noin jos ei ole varma? Ettikää nyt ihmeessä kuva,jossa selvät vehkeet ja siitä ois tyttö siunaantunut. Toisinpäin tiedän,et kuvan voi onnistua nappaamaan just niin,et mitään ei näy,mut jos kunnon selkeä vehje,niin mihin se siit muuttuu? Tarkoitan nyt sitä,et minkä ihmeen takia ultraajat sanovat,et kyllä tää poika on ei se tästä enää muutu,jos eivät sit kuitenkaan ole varmoja. Mä kuulkaa toivoin todella,et silloin kun kolmatta poikaani odotin,et siitä kuvasta/videosta ois jotenkin saada tytön vehkeet tulemaan,mut selvä poika mikä selvä.Ultravideoita löytyy muuten hakusanalla ultrasound ja sit esim boy girl youtubesta

No voi kuule mikään ei ole 100% varmaa tässä maalimassa. Ja ihminen on erehtyväinen. Jos sitä et toisilta sulata niin itse olet varmaan olevinasi 100% täydellinen. Johan sitä on toitotettu vuosia, että vaikka miltä ultrassa näyttää lopputulos voi olla eri.

Onneks minä voin hyvillä mielin ostella punaisia vaatteita, kun tiedän 100 % varmuudella oottavani tyttöä! :) Asia varmistui lapsivesipunktiossa, kun siihen jouduin menemään kromosomipoikkeavuusepäilyn takia. Onneksi kaikki oli kunnossa, ja samalla saatiin tietää sukupuoli! <3

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
No voi kuule mikään ei ole 100% varmaa tässä maalimassa. Ja ihminen on erehtyväinen. Jos sitä et toisilta sulata niin itse olet varmaan olevinasi 100% täydellinen. Johan sitä on toitotettu vuosia, että vaikka miltä ultrassa näyttää lopputulos voi olla eri.

Peesi!

Ihanaa, kun joku on hiukan katkera siitä että kaveri sai sittenkin tytön eikä itse ole saanut. Sua siis noin paljon nyppii se, että sulle tuli poika, mutta kaveris saikin sen tytön? Olet varmaan tuulettanut täysillä, kun olet kuullut että ultrassa veikattu poikaa. :D

No tässä on kuva josta ultraaja sanoi aivan 100% varmuudella et on poika. Vakuutti, että huoletta voi osaa sinistä, selvempää tapausta ei kuulemma enää voi olla, aivan takuuvarmasti poika.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5599313.jpg

Saa nähdä kun kohta syntyy oliko oikeassa, tulen sitten raportoimaan :D Rv 40+5 menossa

Oltiin vastikään rakenneultrassa ja aluksi ultraaja sanoi, että olisi tyttö tulossa, muttei voi olla 100% varma, mutta sen jälkeen hän tutki vielä tarkemmin perusultralla ja 3D ultralla ja tuli siihen tulokseen, ettei 8 vuoden kokemuksella ole koskaan nähnyt kinaa mikä näkyy valkoisina viivoina 2D ultrassa vauvan alapäässä poikavauvoilla. Kuulemma se kina jostain syystä ei tartu poikien palleihin. Joten lopuksi oli täysin varma, että olisi tyttö. Saas nähdä, laskettu aika on vasta kesällä.
Mutta koska on kaksi poikaa jo ennestään, niin jos tulee kolmas poika (vaikka kuinka ihana) niin tulen olemaan hyvin pettynyt koska en saa koskaan omaa tyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sasu76:
Oltiin vastikään rakenneultrassa ja aluksi ultraaja sanoi, että olisi tyttö tulossa, muttei voi olla 100% varma, mutta sen jälkeen hän tutki vielä tarkemmin perusultralla ja 3D ultralla ja tuli siihen tulokseen, ettei 8 vuoden kokemuksella ole koskaan nähnyt kinaa mikä näkyy valkoisina viivoina 2D ultrassa vauvan alapäässä poikavauvoilla. Kuulemma se kina jostain syystä ei tartu poikien palleihin. Joten lopuksi oli täysin varma, että olisi tyttö. Saas nähdä, laskettu aika on vasta kesällä.
Mutta koska on kaksi poikaa jo ennestään, niin jos tulee kolmas poika (vaikka kuinka ihana) niin tulen olemaan hyvin pettynyt koska en saa koskaan omaa tyttöä.

hekoheko taas. ilkeät marista jostain noin toisarvoisesta asiasta!

Yhteistyössä