Ultra viikolla 6+3, mitä kannattaa odottaa?

Lauantaina oisin menossa ultraan, ku jotenki tuntuu että kaikki ei välttämättä oo ok :( Syke on ilmeisesti havaittavissa viikolla 6+2, ja ehkä jopa aikaisemminkin. Jos sykettä ei näy, niin sanottiin että joulun jälkeen voin käydä uudestaan.

Onko teillä muilla näkynyt syke jo selvästi tässä vaiheessa? Ja jos ei, niin näkyikö myöhemmin?

Ei tieten pitäs tämmösiä kysellä oman mielenrauhan takia, mutta jos sitä jotenki sitten osais valmistautua siihen ultraan.
 
Itse kävin juuri eilen varhaisultrassa, viikkoja oli 6+2 (omien laskujen mukaan 6+1) ja siellähän se pienen syke jo näkyi...:) Että hyvät mahdollisuudet sinulla on myös! Toki se ei aina kaikilla vielä näy tässä vaiheessa, mutta toivotaan parasta! Ensin ultraaja ei ollut varma oliko kyseessä syke, mutta kun sai paremman kuvakulman niin siellä se pompotteli..! :)
 
Ei kannata mennä noin aikaisin, huolta vain aiheuttaa, jso ei sykettä näykkään.. Itellä kokemusta. Melkein kannattaisi mennä vasta rv 7+ aikaisintaan.
Toivotaan kuitenkin, että sulla jo syke näkyy =)
 
Tarkotus ois ollu mennä vasta ens viikolla, mutta kätilö on lomalla, joten anto sitten lauantaille ajan. Jotenki itestä tuntuu että parempi käydä lauantaina, vaikka syke ei vielä näkyisikään, kuin että odottaa vielä se kolme viikkoa.

Pessimistinä kyllä ajattelenkin, että sitä sykettä ei vielä näy. Mutta lauantainahan tuo tilanne selviää.
 
Ymmärtääkseni sykkeen pitäisi näkyvä noilla viikoilla, mutta koska usein hedelmöittyminen on voinut tapahtua oletettua myöhemmin, suositellaan varhaisultraa vasta viikoilla 7+, jolloin se varsin varmasti näkyy. Itse kävin varhaisultrassa 7+1, syke näkyi, mutta vastasi viikkoja 6+1.
 
Ei ihan varmaks osannu sanoo, että näkykö syke vai ei, joten 30.pv on sitten uus aika. Katoin kyllä itekki muutaman kerran että aivan ku siellä jotain liikettä ois näkyny. Mutta sano että kyllä siellä asukas on, ja kasvua on tapahtunu. Ja rauhallisin mielin voi ruveta joulua oottaan.

Ja kylläpä tuo on itellä paljo parempi ja rauhallisempi mieli, vaikka varmaa sykettä ei näkyny. Tämä nyt sitten vaan ilmeisesti on oireeton raskaus =)
 
Jos MäOisinSä
Itse kävin menkkojen mukaan rv 6+3 ja löyty vain ruskuaispussi ja ehkä sikiä, viikot olivat max rv 5 mikä pitää kyllä paikkansa koska ovikseni on usein myöhään. Ultraaja sanoi että jos on ruskuaispussi niin kyllä se sikiökin siellä jossain on,on vaan niin pieni nuilla viikoilla että vaikea löytää. Sykkeetkin siis jäi näkemättä.Mutta menen nyt joko viikon päästä uudestaan tai odottelen kunnaliseen np ultraan. Kävin siis viikko sitten ultrassa yksityisellä.
Toivotaan että pieni on kunnossa,ainakin oireita on hirveästi :x
 
Marlin
Älä huoli oireettomuudesta, itellä on ollut ihan liiankin seesteinen raskausaika. viikoilla 6-9 piti syödä tiuhempaan ettei etova olo yllättänyt, mutta muuten olen saanut olla ilman minkäänlaisia oireita :) Nyt rv16+5
 
Joo oireettomuus ei oo merkki mistään, ei suuntaan eikä toiseen, niin vahvasti kun minäkin sitä elämää olen epäillyt niin kovasti se vaan tuolla kasvaa, mulla ei nimittäin ollut MITÄÄN oireita, tai jos tarkkoja ollaan niin ei ole ollut vieläkään, jossei tietäis niin vois luulla että oon vaan alkanu erikoisesit lihomaan... :D (rv 14+6 )
Tsemppiä, toivottavasti siellä pikkuinen on! :hug:
 
Ite vertaan tätä raskautta ensimmäiseen, jossa jonkin verran niitä oireita oli. Siksi kait sitä on niin neuroottinen, ja lähes varma että kaikki ei oo niinku pitäs. Mutta kyllä sen ultran jälkeen mieli on paljon rauhallisempi, ja aijon nauttia nyt sitten tästä raskaudesta siihen seuraavaan ultraan asti. Sittenhän se tilanne tarkentuu :)
 
Mulla on huomenna ultra ja jännittää näkyykö mitään.Pienimmän kaavan mukaan laskettuna huomenna viikot 6+1 ja pidemmän mukaan päälle 7...

Mutta huomenna siis selvii,hui!

Ja käyty on :D
Hiukan takapakkia päivissä,vastasi tosiaan ihan tasan rv 6+0 mutta viikkoihin nähden vahva syke näkyi :heart:
 

Yhteistyössä