En tiedä miten tuo kuva nelonen on otettu, mutta näyttää olevan lähinnä mun kuvaani, mulla oli kanssa tuon tumman kaikista suurimman pallon reunassa tuollainen vaalea möhkylä, ja tuon möhkylän vieressä oleva pallo oli hieman keskemmällä.Tuollapa jotain ultrakuvia rv 6+0
On ihan Ok, ettei rv6+1 näy muuta kuin raskaussäkki/sikiöpussi ja ruskuaispussi, älä ole huolissasi vielä!
Ultrasounds > First Trimester > Week 6
Ultrasound Sonogram Scans week by week first trimester month 1 2 3 months weeks 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 early scan - Baby2see.com
Toivon siulle hyvää jatkoa, sekä pienelle reipasta kasvua&tarrasukkasia!!!:wave::heart:
Huomen aamulla kiirehdin heti aamutuimaan verikokeeseen kurvaten niin kovaa että mummut jää kakkoseks, että ehdin saada vastaukset lääkärille mahd. pian. Ja huomenna soittaa sitten ehkä noin kolmen pintaan lääkäri hcg-arvoista joista mä en tajua mitään, tai siis ei ole kokemusta että millä viikoilla sen pitäs olla ja mitä, ja miten nopeasti sen pitäis nousta. Huomenna selviää myös mahdollinen uusi ultra-aika. Tulen toki kummastakin kertomaan.