Ultra varhain, ei vielä alkiota, eikä sykettä?

Tuollapa jotain ultrakuvia rv 6+0
On ihan Ok, ettei rv6+1 näy muuta kuin raskaussäkki/sikiöpussi ja ruskuaispussi, älä ole huolissasi vielä!:)
Ultrasounds > First Trimester > Week 6
Ultrasound Sonogram Scans week by week first trimester month 1 2 3 months weeks 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 early scan - Baby2see.com

Toivon siulle hyvää jatkoa, sekä pienelle reipasta kasvua&tarrasukkasia!!!:wave::heart:
En tiedä miten tuo kuva nelonen on otettu, mutta näyttää olevan lähinnä mun kuvaani, mulla oli kanssa tuon tumman kaikista suurimman pallon reunassa tuollainen vaalea möhkylä, ja tuon möhkylän vieressä oleva pallo oli hieman keskemmällä.

Huomen aamulla kiirehdin heti aamutuimaan verikokeeseen kurvaten niin kovaa että mummut jää kakkoseks, että ehdin saada vastaukset lääkärille mahd. pian. Ja huomenna soittaa sitten ehkä noin kolmen pintaan lääkäri hcg-arvoista joista mä en tajua mitään, tai siis ei ole kokemusta että millä viikoilla sen pitäs olla ja mitä, ja miten nopeasti sen pitäis nousta. Huomenna selviää myös mahdollinen uusi ultra-aika. Tulen toki kummastakin kertomaan.
 
Äst, vastasin just ja se katos johkun. Ärsyttävää. :D

Mutta siis joo, ekasta kävin 6+5, ei sykettä. Muu paikalla, mut ei sykettä eikä tarvittavaa alkiota. Paljastui tuulimunaksi.

Tokasta kävin 6+3, vastasi aikaansa, syke oli.

Kolmannesta kävin 7+2, vastasi 6+4 (vaikka oikeesti tiedän, milloin tämäkin on saanut alkunsa). Myöhempiin ultriin tämä ehti kiriä niin, että sen koommin on ollut tasan 2 pv jäljessä tota menkkojen ja hed. mukaan laskettua aikaa.

En tiiä, missä lie luurannut ton 2 pv, mut... :D Joskus niissä vaan on heittoa. Toivotaan, et sullakin sinne syke vielä ilmaantuu. :)
 
Noniin... sain hcg-tulokset. Eli vähän taas mieli helpottui noista lukemista, vaikken mä niistä kummemmin tiedäkään :)

Viime keskiviikkona, eli toissapäivänä siis arvo oli klo 21. otetusta verikokeesta 9360.
Ja tänään aamulla klo 8. otetusta verikokeesta 16450.

Eli siis nousussa päin, ja tuo ensimmäinen arvo lääkärin mukaan oli sen ajankohdan arvoksi hyvä. Lääkäri oli sitä mieltä ettei mitään kontrollia tarvitse kun arvot nousussa, sain kuitenkin puhuttua mulle varmistukseksi uuden ultran ens torstaille tai perjantaille, eli viikon päähän, jolloin mulla olis viikkoja 7+2 tai 7+3 :)

Osaako joku sanoa näistä arvoista mitään, onko hyvät? Omakohtaisia kokemuksia jos olis niin tooosi hyvä olis :)
 
Omakohtaisia kokemuksia toivoit. Minulla ei niitä ole, koska ei ole hcg-arvoja koskaan mitattu. Muistelen kyllä lukeneeni, että tuon arvon pitäisi tuplaantua joka toinen päivä. Ja niinhän sinulla on käynyt. Sinulla on tuossa verikokeiden välissä vajaa kaksi vuorokautta ja tulos on lähes tuplat, eli näin maallikkona sanoisin, että eikö se näytä ihan hyvältä.

Löysin tällälaisen taulukon tuolta, mutta sen mukaan nuo hcg-arvot voivat heitellä todella paljon:

Perhesuunnittelun kotisivut
 
Juu, mä tiedänkin että se tuplaantuu... lähinnä mietin että voiko se olla joskus hieman noususuunnassa vähän aikaa vaikka oliskin tullut km, tai olis tuulimuna... No mutta hoitaja soitti tänään, ja mulla on uusi ultra tämän viikon perjantaina jolloin mulla on viikkoja 7+3. Kauheen hitaasti menee aika.......
 
Tsemppia Neiti-81. Tosi kurja uutinen:(

Makin haluaisin kysya teilta apua mun tilanteeseen. Kavin varhaisultrassa kun menkkojen mukaan raskausviikolla 5+6. Ultrassa nakyi pelkka sikiopussi, ei mitaan muuta. Laakari arveli etta olis vasta rv 4+4, mutta se ei mitenkaan oo mahdollista. Siittioitten ois pitany olla hengissa 10 paivaa. Sikiopussin koko 13.5mm mut ei tosiaan mitaan nakyny sisalla. Ultra tehtiin vatsan paalta. Onkohan tama tuulimuna?
 
itse kävin varhaisultrassa rv 5+5 pienen vuodon takia eikä näkynyt ku sikiöpussi ja ruskuaispussi.. lääkäri anto ihan varmuuden vuoks uuden ajan 2 vvko päähän. uusi aika koitti ja kätilö ultras alakautta ja totes et mulla on pitkäkierto ja vatsassa elää pieni ihmisen alku joka vastaa rv 7+5. tänään paukkuu rv 15 :heart:
 
olin eilen ultrassa tuhrun takia ja selkea sikiokaiku loytyi talla kertaa mutta ei syketta ja vastasi paria paivaa vain vanhempaa kuin viime ultrassa :'(
Ei jaksanut nytkaan pieni sydan :'( :'(
Voi , olen odella pahoillani Neti-81 :hug: Alkoipa pelottaa omakin tilanne, raskausoireitakin kun on niin kauhean vähän. Ei vieläkään edes pahaa oloa, tai siis ihan pikkasen mutta... Noh, ylihuomenna nähdään miten mun käy.
 
No nyt on infoa myös ultrasta..... siellä näkyi alkiokin ja ihan itse, omin silmin näin pikkuruisen sydämen läpätyksen, enkä saa millään sitä läpätyskuvaa pois mielestä :heart:

Viikot vastasivat ultran mukaan viikkoja 6+4, eli melkein viikolla meni taaksepäin, eli ei ihme ettei ekassa ultrassa mitään näkynyt. Tai siis... tämä uusi lääkäri kertoi että edellisen ultran tehnyt lääkäri oli kirjoittanut papereihin että jotain alkiota muistuttavaa hän kohdussa näkee muttei ollut varma. Ei sit viitsinyt mulle kertoa : /

Kaikki siis hyvin, ja tein lupauksen, että jos tänään näen sydämensykkeen ultrassa, siihen loppuu tupakointini, ja näin tapahtuu :)
 

Yhteistyössä