:hug: :hug: :hug: :hug: Voimia huomiseen.Alkuperäinen kirjoittaja sativa:juuh, lukasin ensin nuo teidän kirjoitukset, senpä takia kesti hiukan vastata.
Eli tosiaan, tänään soittivat neuvolasta ja se raskaustesti oli pos. Varasi huomiseksi ajan lääkärille ja sitten siellä ultrataan taas ja katsotaan antaako ne sitten lähetteen gynelle.
Sanoi vielä että jos lähete gynelle niin sitten varmaan kaavinta :ashamed: eli varmaan sitten keskeytynyt raskaus tai tuulimuna..
Täytyy odottaa huomiseen ja toivoa parasta.. tosin olen jo varautunut tuohon tuulimunaan..mies ei oikein osannut käsitellä asiaa, kerroin mahdollisuudesta tuohon eikä edes halunnut puhu asiasta :'( Tuntuu todella kamalalta.
Ja niille ketä kysy niin ultrat on tehty mahan päältä. En sitten tiedä jos huomenna tehdään alateitse, mutta pakko sen on huomenna selvitä että olenko raskaana vaiko en!
Kunhan pidät sit sen turpas kiinni, jooko?!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Merks merks..
Hanki elämäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kunhan pidät sit sen turpas kiinni, jooko?!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Merks merks..
Se mulla onneks on. Sulla se elämä on toisille vittuilu.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Hanki elämäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kunhan pidät sit sen turpas kiinni, jooko?!!Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Merks merks..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä ei ole sydänääniä kuunneltu neuvolassa noilla (oletetuilla?) viikoilla??
Samaa ihmettelen määkin. ja sit se että miksei oo ultrattu alakautta nyt viimeksikin? siis silloinhan se vois näkyä paremmin! ei käsitä ei... |OAlkuperäinen kirjoittaja mom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä ei ole sydänääniä kuunneltu neuvolassa noilla (oletetuilla?) viikoilla??
Tää on munkin mielestä käsittämätöntä.
Eikös niitä aleta kuuntelemaan heti alusta, mulla ainakin kuunneltiin rv9 ?
Meidän paikkakunnalla sydänäänet kuunnellaan ekan kerran vasta rv14. Kun kuulemma ennen sitä niiden kuuluminen on niin epävarmaa.Alkuperäinen kirjoittaja mom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä ei ole sydänääniä kuunneltu neuvolassa noilla (oletetuilla?) viikoilla??
Meilläkään ei kuunnella alkuraskaudesta, koska se on aiheuttanut ruuhkautumia sairaalalle. :| Näin sanottiin kun viimeistä odottelin.Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Meidän paikkakunnalla sydänäänet kuunnellaan ekan kerran vasta rv14. Kun kuulemma ennen sitä niiden kuuluminen on niin epävarmaa.Alkuperäinen kirjoittaja mom:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten ihmeessä ei ole sydänääniä kuunneltu neuvolassa noilla (oletetuilla?) viikoilla??
Oho !Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:mulla on molemmilta kuunneltu sydänäänet ekan kerran vasta np-ultran jälkeen olleella neuvolakäynnillä eli joskus rv 17.