Haleja
Kieltämättä perin merkillinen tapaus sulla kylläkin on, mutta kyllä kaikki selviää ja kääntyy parhain päin, usko pois.
Voi VIT** sanon minä! Jotain rajaa tuohon milloin ja missä päätänsä aukoo! Ei tämä maailma ole niin kaunis paikka, että neuvolat tai vastaavat hoitavat aina asiansa täydellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Ensinnäkin kyllä tämä olisi jo hoidettu loppuun tänään siellä sairaalassa jos siellä on oikeasti oltu??..laittaa vain miettimään..hehee hyvä provo!! En usko, en!! Ei näin toimita..
Jos ei teillä niin kyllä täällä meillä hoituisi tuollainen..haloo!! Että ihminen jätetään tuollaisen asian kanssa miettimään yöksi..jes varmasti joo.Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Voi VIT** sanon minä! Jotain rajaa tuohon milloin ja missä päätänsä aukoo! Ei tämä maailma ole niin kaunis paikka, että neuvolat tai vastaavat hoitavat aina asiansa täydellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Ensinnäkin kyllä tämä olisi jo hoidettu loppuun tänään siellä sairaalassa jos siellä on oikeasti oltu??..laittaa vain miettimään..hehee hyvä provo!! En usko, en!! Ei näin toimita..
ystävälläni oli vastaava tilanne.vuotoa ja kipuja koko ajan.mitään ei tehty.ei ultraa,ei kuunneltu sydänääniä.odotettiin vain kunnes tuli niin kipeäksi,että ambulanssilla vietiin ja suoraan leikkaukseen.munajohtimessa oli alkanut kasvamaan joka jouduttiin poistamaan.ihan yliopistollisessa sairaalassa kävi apua hakemassa muttei sitä saanut ennenkä oli myöhäistä.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Jos ei teillä niin kyllä täällä meillä hoitiuisi tuollainen..haloo!! Että ihminen jätetään tuollaisen asian kanssa miettimään yöksi..jes varmasti joo.Alkuperäinen kirjoittaja joo o:Voi VIT** sanon minä! Jotain rajaa tuohon milloin ja missä päätänsä aukoo! Ei tämä maailma ole niin kaunis paikka, että neuvolat tai vastaavat hoitavat aina asiansa täydellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja pph:Ensinnäkin kyllä tämä olisi jo hoidettu loppuun tänään siellä sairaalassa jos siellä on oikeasti oltu??..laittaa vain miettimään..hehee hyvä provo!! En usko, en!! Ei näin toimita..
älä vielä hätäile (tiedän kyllä ettei se onnistu) mut jos on epäsäännöllinen kierto niin viikkoja voi olla paljonkin vähemmän. mulla esim esikoisesta oli viikkoja alle neljä kasassa kun menin eka kerran ultraan koska menkoista laskettuina niitä oli kasassa kahdeksan. kuopuksen aikaan vatsanpeitteitä oli niin paljon että typy näkyi ultrassa vasta rv12. jos päältä ultraavat niin sekin lisää viel epävarmuutta.Alkuperäinen kirjoittaja sativa:ja ihan suomalainen, ei mitään kommunikaatio ongelmia ulteraajan kanssa. Asiat on kyllä aika hanurista kun on ensimmäinen raskauskin ikinä niin en oikein kaikkia asioita luonnollisesti tiedä ja tuntuu että tämä on mennyt sähläykseksi niin neuvolan kun kaiken muunkin osalta..
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:joko jotain tiedät?!?
Mulla näkyi rv 6 sellainen pieni "pussi" tai joku ja rv 9 sitten jo ihan kaikki mitä pitääkin näkyä. Alussa tehtiin nuo 2 ultraa kun e-pillereitä söin, enkä tiennyt yhtään milloin oisin raskaaksi tullut.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Ei näy jos mahan päältä tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mutta vaikka olisi raskausviikolla kuusi+ niin silloinkin näkyisi jo ultrassa vaikka mitä! Sikiöpussi, ruskuaispussi ja syke. :|