Ultra ei näytä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen20vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nainen20vee

Uusi jäsen
31.12.2009
10
0
1
hei! onko jollaki muilla käynyt samoin että raskausviikkoja oli takana 10 ja ultrassa ultraaja ei löytänyt koko kohtua yms. viime neuvola kerralla kun ultrattiin niin näkyi pieni piste kohdun keskellä, sillon viikkoja oli 8. Miten voi olla mahollista ettei nyt löytänyt ollenkaa? onko vika epäammattitaitoisesta ultraajasta vai mistä?

:o Aika kumma ettei kohtua löytäny, en oo ikinä kuullu mitään vastaavaa. Ihmetellä täytyy, mut tee ilmotus asiasta eteenpäin ja sano ettei ultraaja löytäny kohtua ja vaadi että pääset uudestaan ultraan. Toi on niien virhe ei sun.

se oli terveydenhoitaja, sanoi ettei sillä ole koulutusta niinku tulkitsemaan miks eiilöydy mitään. Antoivan lähetteen äitiyspolille vasta kahen viikon päästä, siihe asti sit ootellaa vaa. Toivottavasti sen laitteet oli rikki :ashamed:

no kyl kuulostaa erikoiselta.. ei tainnu ultraaja osata käyttää konetta tai sit on kattonu tähän asti vain isommilla viikoilla olevia vauvoja.. se ulrakuvan tulkitseminen (suurentaminen jne) vaatii taitoa. Ja on hyvin mahdollista ettei nuilla viikoilla oikeastikkaan mahanpäältä näy vielä mitään

miten sua ultraa joku jolla ei ole koulutusta hommaan?
mut ehä ymmärsit väärin, löysi kohdun mutta ei kohdusta mitään? saithan uuden ajan toiseen ultraan?
ehkä oletkin pienemmillä viikoilla kun luulet? tai sitten on tuulimuna tms :(
mull kävi niin,että olin laskureiden mukaan rv10+ ja ultrassa sikiö olikin pikkiriikkinen ja vastasi viikkoja 7+. ensin ultratäti oli ihmeissään kun ei meinannut nähdä kunnolla,kyseli vaan koska mä sen testin olen tehnyt.

eiku se ei saanu näkyviin mitään, ei edes kohtua. sitä mieltä seki oli et jos viikkoja onki vähemmän ni ei näkyis vielä.. mut no ootan yks ja puol viikkoa viel et pääsen ultraan mis katotaan alakautta.

Yhteistyössä