A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan tämä nyt kumma juttu. Soitin yleiseen palvelunumeroon ulosoton siis. Olisin kysynyt tulavaa ajatellen jo ennakkoon miten asiat menee. Saammeko pitää asunnon josta asuntolaina aina hoidettu ja hoidetaan. Riittääkö uolle noin 250e lyhennys palkastani? mitä lisäkuluja tulee 2500e velalle? Niin ei vastanneet mihinkään!!!
Kiitos chrissy
nettopalkka on 1700e lapsia 3
mikä on asunnon hukkaamiskielto?
ja jos se velka nousee eli päästää kaiken sinne ja ulosotossa onkin sitten 10 000e ?
ei kannata enää päästää sinne mitään uutta niin saat joskus ne velat pois sieltä. Korkoa ne ei siellä enää kasva.
Ota pari rohkasuryyppyä ja soita sittenKyllä minä haluaisin maksaa velkani pois ja siirtyä ihan normaalielämään jossa kaikki olisi järjestyksessä. Olen tehnyt kovasti töitä että saisin itselleni koulutuksen ja työpaikan, lisäksi päihteistä eroon pääsemisen vaati pari vuotta elämästäni ennenkuin pystyin varmuudella sanomaan että olen kuivilla. Jouduin vielä muuttamaan pois vanhoista ympyröistä että saisin uuden elämän.
Haluan olla kuin muutkin, ja erityisesti haluan puhtaat paperit tuolta laskujen saralta. Tiedän että siinä kuluu aikaa, mutta olen valmis siihen.
Mulle iskee järjetön pelko soittaa ulosottomiehelle. En tiedä mistä se johtuu, vatsassa velloo ja kädet vapisee. Olen nyt vetkutellut tähän asti soittamista, en tiedä miksi tämä tuntuu näin pahalta.
Alkuperäinen kirjoittaja veitsenterällä;24287306:nyt kai sitten käy niin, että joudun päästämään perintään ja sen jälkeen ulosottoon 3 kulutusluottoa jotta saisin noi pikavipit maksettua edes :-(( että voi hävettää! minkähänlaiset merkinnät näistä rapsahtaa?
ja riittääkö uolle jos velkaa on uossa 10 000 jos lyhentää 300e/kk