Ulosotosta..kokemuksia?Mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilanne on siis lyhyesti se että pikkulainoja/vippejä/laskuja on kertynyt ja nyt tuntuu siltä antaa vaan mennä eteenpäin kaikki.ei jaksa välittää ja takuta enää.kaikki tärkeät laskut hoidetaan,vesi,sähkö,asunto,auto ja iso kulutuslaina.mutta noi perintätoimistojen laskut on jo liikaa,ei niitä saa kaikkia millään ajallaan. Kysymys teille jotka ootte tän tilanteen menneet läpi..mitä nyt sitten seuraavaksi?annanko kaikki mennä ulosottoon,mitä sieltä sanotaan ja saako kaikki niputettua yhteen ja osissa maksaa?merkintä tulee joo,tottakai.mutta kauanko se on jne.?

http:\\www.takuu-saatio.fi
tai tee kuten minä:
ota kulutusluotto, jolla maksa ulosotto nollille. ulosotossa on jumalattomat korot, joten siksi tämä oli järkiratkaisu minulle. Tää onnistuu vain, jos päätät ettei uusi vippejä tule.

aika usein saa perintätoimiston kanssa sovittua erät suht pieneksi että saa laskut sinne hoidettua ajallaan. sitä suosittelen yrittämään ensin!

mikäli ne menevät ulosottoon niin luottotoedot menevät ainakin muutamaksi vuodeksi.tietty sinnekkin saa yleensä sovittua summan mitä maksaa mutta se ei aina ole ihan pienimmästä päästä,riippuen tietty siitä saatavien määrästä ym..

että yrittäkää hoitaa ensin asiaa perintätoimiston kanssa!!

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
http:\\www.takuu-saatio.fi
tai tee kuten minä:
ota kulutusluotto, jolla maksa ulosotto nollille. ulosotossa on jumalattomat korot, joten siksi tämä oli järkiratkaisu minulle. Tää onnistuu vain, jos päätät ettei uusi vippejä tule.

Tätä ei kyllä saa onnistumaan,ei pankki myönnä tollasta ja muihin ei oo mulla tarpeeksi työaikaa takana :(

Alkuperäinen kirjoittaja seniorita:
aika usein saa perintätoimiston kanssa sovittua erät suht pieneksi että saa laskut sinne hoidettua ajallaan. sitä suosittelen yrittämään ensin!

mikäli ne menevät ulosottoon niin luottotoedot menevät ainakin muutamaksi vuodeksi.tietty sinnekkin saa yleensä sovittua summan mitä maksaa mutta se ei aina ole ihan pienimmästä päästä,riippuen tietty siitä saatavien määrästä ym..

että yrittäkää hoitaa ensin asiaa perintätoimiston kanssa!!

Ei onnistu enempää lykätä ja sopia.niitä on niin paljon että aivan sekaisin jo kaikki menny.

Alkuperäinen kirjoittaja käytä näitä:
sossu, diakonia...

Tuskin antavat apua kun ihan itse sössiny kaiken :( ja kun yrittää ja yrittää joka pennin venyttää noihin laskuihin niin ei riitä.ei vain jaksa.että mikähän olisi se paras tie tästä ulos..

olemme miehen kanssa hakemassa lopullista päätöstä eroon meillä on yhteinen mökki siittä tehdään ositus ja pannaan puoliksi niin voiko ulosvirkailia mitata koko mökin vai minun puoliskan m inun velkaani kuinka se menee

Alkuperäinen kirjoittaja vierailia:
olemme miehen kanssa hakemassa lopullista päätöstä eroon meillä on yhteinen mökki siittä tehdään ositus ja pannaan puoliksi niin voiko ulosvirkailia mitata koko mökin vai minun puoliskan m inun velkaani kuinka se menee

Soita perintätoimistoon ja sovi maksamisesta erissä. Miehelläni oli yhteensä noin 3000 euron edestä perintätoimistossa saatavia. Soitti sinne ja maksaa sitä nyt 80 euroa kuussa. Joka laskuun tulee muistaakseni 4e käsittelykuluja, mutta korko ei kasva ollenkaan.

Eieieiei, soittelet noihin firmoihin ja sovittelet takaisinmaksusta. Älä ihmeessä päästä ulosottoon asti, minkä vaan voit estää, koska maksat sinne vähintään tuplasti alkuperäissumman verran :wave: :wave:

Jos päästät laskut ulosottoon asti, niin jos sinulla on omaisuutta, niin se ulosmitataan sinulta. Jos taas olet töissä, niinulosmittaavat suoraan palkastasi.

Yhteistyössä