mitä tekisit mun tilassa? rahasta asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton

Vieras
vippejä ja muita luottoja on kertynyt niin paljon, että tili ei riitä enää maksamaan. kun saan vipin maksettua,haen sen uudestaan, et saan toisen laskun maksettua.eli oravanpyörä.laskuja on perinnässä,mutta eriä on niin paljon jo. maksuhäiripömerkintäkin on tullut,eli pankista en saa lainaa, että yhdistäsin nuo.olen yrittänyt paikata tilannettani,mutta mutkikkaamaksi vaan mennyt.

kellee en kehtaa puhua.vanhemmilta kerran lainasin 2000e ja vähän puhuin, mutta en kertonut koko totuutta.

annanko mennä koko paskan ulosottoon vai odotanko lottovoittoa..

mitä sinä tekisit/olet tehnyt?

saisi edes 3000e lottovoiton, elämä kirkastuisi huomattavasti.

välillä mietin jopa, että lopetan elämäni,mutta rahan takia sekin tuntuu väärältä..

Saako teidän kunnassa sosiaalistaluototusta? Hae sellasta. Hakeudu velkaneuvontaa. Ja ÄLÄ ota enää niitä pikavippejä!

Tsemppiä, kyllä sä ne ennen pitkään saat hoidettua!

Luulen, että vanhemmat ihan mieluusti pelastaisivat sinut ennen kuin koroista tulee niin suuret, ettet enää pysty niitä maksamaan pois (puhumattakaan mistään muusta). Niele turha ylpeys ja pyydä apua.

onko noissa velkaneuvonta jutuissa jotain, et saa olla määrätty määrä velkaa? ja mitäs kun olen töissä ja omistusasunto on? avikuttaako ne?

Ei vaikuta. Velkaneuvojalle mennään, kun omat konstit loppuu eikä enää selviä (ja siltähän tuo vaikuttais ekan viestin perusteella).. siellä neuvojalla käy kaikenlaista porukkaa ja varmasti monella muullakin on omistusasunto ja työpaikka.. sinne vain!

Velkaneuvontaan mahdollisimman pian. Yleensä kai nuo hoidetaan niin, että otatte yhteyttä niihin tahoihin joille olet velkaa ja sovitte sopivan kokoisista maksueristä ja -aikatuluista, ja velkaneuvojan kanssa listaatte tulot ja menot ja teette suunnitelman, jonka mukaan maksat laskuja pikkuhiljaa pois. Sossu voi myös myöntää lainan, voit tietysti kysyä ensin sitäkin.

Jos mitenkään mahdollista, sulla työpaikka niin joustoluotto, maksat sillä kaikki pois, ja lyhennät sitä sitten pois sen mikä vaikka minimi summa on kk tai sitten joltain luotto ystävältä että hän ottaa pankista lainan jos itse et voi.

oli velkaa n 2000 -3000 kaikenkaikkiaan( jos oikein muistan ) ja pieni osa siitä meni ulosottoon ja ulosottomies sanoi että jos vielä tulee ulosottoon velkaa, niin otetaan omistusasunnosta mun osuudesta (asuntolaina molempien nimissä ) eli joko niin, että oisin joutunut ottaman pankista järjestelylainaa(tuskin oisin saanut ku meni luottotiedot ) tai sitten mies ois joutunut maksamaan mun velan pois ettei kämppä ois menny alta.Onneks tuohon tilanteeseen ei tarvinnu mennä.

Yhteistyössä