No joo, kuulostaa kyllä kolkolta.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Eihän sitä tiedä etukäteen, mutta onneksi vanhuuden pituuden voi halutessaan päättää ihan itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joo, kuulostaa kyllä kolkolta.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Eihän sitä tiedä etukäteen, mutta onneksi vanhuuden pituuden voi halutessaan päättää ihan itse.
Minusta ei. On tullut itsekin tuota useaan otteeseen viime aikoina mietittyä. Siis että miten pitkään rahat riittää ja mitä sitten, kun ei enää riitäAlkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:No joo, kuulostaa kyllä kolkolta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta ei. On tullut itsekin tuota useaan otteeseen viime aikoina mietittyä. Siis että miten pitkään rahat riittää ja mitä sitten, kun ei enää riitäAlkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:No joo, kuulostaa kyllä kolkolta.
![]()
![]()
Niin, lapset on tietty yksi vaihtoehto. 2020-luvun toimeentulotukeen en luota yhtään sen enempää kuin 2020-luvun eläkkeisiinkään. Minkään yhteiskunnan taholta tulevan rahan varaan en uskalla vanhuuttani laskea.Alkuperäinen kirjoittaja .:Sitten kun ei riitä, niin lasten luokse syytingille. Ja kyllähän Suomessa esimerkiksi toimeentulotuki takaa akikille kohtalaisen elintason.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta ei. On tullut itsekin tuota useaan otteeseen viime aikoina mietittyä. Siis että miten pitkään rahat riittää ja mitä sitten, kun ei enää riitäAlkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:No joo, kuulostaa kyllä kolkolta.
![]()
![]()
Ja kyllähän Suomessa esimerkiksi toimeentulotuki takaa akikille kohtalaisen elintason.
Alkuperäinen kirjoittaja mina:Silleen se ei ole yks hailee, et ulkosuomalainen kuluttaa sen eläkkeensä ulkomailla ja se raha ei siis jää kiertoon Suomessa.
Mulla on jo vanhuuden ajan säästöt kasassa, joten tämä kysymys ei ole minulle ajankohtainen millään tavalla.