Ulkonäkö parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muuttunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehesi ei ole kiinnostunut urheilusta ja te ette enää sovi ulkoisesti niin hyvin yhteen kuin ennen. Hän tosiaan pelkää että löydät lenkkipoluiltasi jonkun joka harrastaisi kanssasi liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja sekä sopisi ulkonäönkin puoleen paremmin kumppaniksesi.

Miehellesi sopisi samanlainen sohvaperuna kuin hän on itsekin, sitä ei tarvitsisi turhaan vahtiakaan, kun se vain köllöttelisi vierellä ja söisi pizzaa. Eikä sitä muut huolisikaan.

Näin nimittäin kävi meille ja nyt meillä on kaltaisemme uudet kumppanit. Harvi vain, että exäni on alkanut oireilla jo fyysiestikin ja sairastella, kun ei hoida itseään. No eipähän tarvitse minun viettää yksinäistä vanhuutta, tai ainakin teemme kaikkemme jotta eläisimme vielä pitkään ja hyväkuntoisina.

Jotain on todellakin vialla, jos kumppanin parantunut olo ja ulkonäkö aiheuttaa mustasukkaisuutta! Nim. Ladyn lailla kuulun niihin onnekkaisiin, joiden miesystävä on ylpeä huolitellusta ulkonäöstäni ja terveellisistä elämäntavoistani. Yhtä lailla hän huolehtii itsestään. Niinpä se kai on että vakka kantensa löytää! itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani kaljaa kittaavan sohvaperunan kanssa. Ketjun aloittajalle terveisiä: jatka samaan malliin, ole ylpeä itsestäsi ja nauti elämästä!!

""Mutta jotenkin tuntuu siltä, että mieheni pitää kuntoilua ja laihdutusta ihan hömpötyksinä. Hän sanoo myös, että olisin kelvannut hänelle täysin entisessä olomuodossani.
""Kenen takia sitä nyt täytyy noin laittautua"" jne. ""

Vastaa sille miehellesi, että ""terveyden takia"". Äitini piti kuntoilua ja terveellistä ruokavaliota hömppänä. Hän keräsi vuosien saatossa itselleen oikein kunnollisen ylipainon, sairastui aikuisiän diabetekseen ja sai viime kesänä sydäninfarktin joka lähes tappoi hänet. Kaikki tämä ylipainon takia.

Ap, reagoit aivan normaalisti, siis et ole itse henkisesti vielä mukana muutoksessa.

Aivan sama ongelma on miehellä, joka vaihtaa Ladan Mersuun.

Anna ajan kulua, opit kyllä vielä elämään uudessa tilanteessa.

Kuten miesten kommenteista huomaatte, heistä suuri osa pitää hoikista naisista. Monet lihoneet naiset selittelevät sitä, että he näyttävät paremmilta ""pikkuisen pyöreinä"" keski-ikäisenä. Tosiasia on, että kasvot valahtavat herkemmin lihavassa naamassa. Eivät turpeat kasvot mikään kaunistus ole puhumattakaan punkeromaisesta vartalosta.

Olen aika varma siitä, että miehet ihailevat naisessa kurveja. Jos nainen on, kuten useimmat lihavat naiset ovat, keskivartaloltaan lihava, jalat ovat tikkumaiset ja peppu litteä, ei silloin voi puhua kovin naisellisista muodoista. Kai miehet kuitenkin haluavat, että naisen vyötärö erottuu kapeampana kohtana vartalosta.

Minun mieheni kuuluu myös niíhin harvinaisuuksiin, jotka ovat ylpeitä siitä, että minua muutkin miehet katselevat. Hänen itsetuntonsa on kunnossa. Kyllä häntäkin naiset ihailevat, vaikka viisikymppiä on jo mittarissa! Minusta on vain mukavaa, että joku toinenkin nainen kiinnostuu juuri siitä, miehestä, jonka olen itselleni valinnut. Sehän todistaa sen, että makuni on hyvä!

Kiitoksia paljon vastauksista!
Ja täytyy nyt tähän väliin sanoa että olin pyöreä jo silloin, kun mieheni kanssa alettiin seurustelemaan.
Mies nyt vaan sattuu tykkäämään pyöreämmistä naisista. Itseäni en kyllä sen takia lähde muuttamaan.

Yhteistyössä