M
Muuttunut
Vieras
Täälläkin on usein puhuttu naisten ""rupsahtamisesta"" parisuhteessa. Lihotaan, pukeudutaan säkkeihin ja ei välitetä muutenkaan ulkonäöstä.
Itse sorruin samaan. Tosin en ikinä ole mikään missi ollut, mutta parisuhteen myötä tuli kiloja ja muutenkin ehkä itsestään huolehtiminen unohtui.
Noin vuosi sitten havahduin kun astuin vaakaan.
Aloin laihduttaa. Nyt 20 kiloa hoikempana ( 70kg-50kg ) on olo aivan upea.
Olen hankkinut kaapin täyteen uusia kauniita ja seksikkäitäkin vaatteita. Muutoksesta innostuneena vaalensin vielä hiuksenikin ja opettelin meikkaamaan.
Ongelmana on se, että olemukseni muuttumisen myötä, myös parisuhde on kuihtunut kasaan.
Mies ei ole kovinkaan innostunut muutoksesta.
Moni asia minussa myös sisäisesti on muuttunut. Ennen istuttiin miehen kanssa katsomassa elokuvia pizzan ja popcornin siivittämänä, nyt olen mielummin lenkkipoluilla.
Myös itsetuntoni on noussut uusiin ulottuvuuksiin.
Seksikään ei enää luista.
Olen itse onnellisempi hoikkana ja suht kauniina, mutta parisuhde vetelee viimeisiään.
Vilpittömästi luulin, että hoikkuus ja itsestään huolehtiminen olisi parisuhteelle vain ja ainoastaan hyvä asia.
Olin siis väärässä.
Onko teille muille käynyt samoin?
Itse sorruin samaan. Tosin en ikinä ole mikään missi ollut, mutta parisuhteen myötä tuli kiloja ja muutenkin ehkä itsestään huolehtiminen unohtui.
Noin vuosi sitten havahduin kun astuin vaakaan.
Aloin laihduttaa. Nyt 20 kiloa hoikempana ( 70kg-50kg ) on olo aivan upea.
Olen hankkinut kaapin täyteen uusia kauniita ja seksikkäitäkin vaatteita. Muutoksesta innostuneena vaalensin vielä hiuksenikin ja opettelin meikkaamaan.
Ongelmana on se, että olemukseni muuttumisen myötä, myös parisuhde on kuihtunut kasaan.
Mies ei ole kovinkaan innostunut muutoksesta.
Moni asia minussa myös sisäisesti on muuttunut. Ennen istuttiin miehen kanssa katsomassa elokuvia pizzan ja popcornin siivittämänä, nyt olen mielummin lenkkipoluilla.
Myös itsetuntoni on noussut uusiin ulottuvuuksiin.
Seksikään ei enää luista.
Olen itse onnellisempi hoikkana ja suht kauniina, mutta parisuhde vetelee viimeisiään.
Vilpittömästi luulin, että hoikkuus ja itsestään huolehtiminen olisi parisuhteelle vain ja ainoastaan hyvä asia.
Olin siis väärässä.
Onko teille muille käynyt samoin?