Ulkomailta paketin tilaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kokemuksia, kuinkahan kauan suunnilleen kestää paketin lähettäminen Englannista? Tilasin eräästä nettikaupasta hiustuotteita. Ne on lähetetty minulle jo viikko sitten torstaina, eli melkein puolitoista viikkoa sitten. Paketti ei ole vielä tullut. Onko normaalia, että kestää noin kauan? Milloin kannattaisi ruveta kyselee perään?

Se kyllä riippuu ihan siitäkin että mitä paketti painaa tai sisältää. Esim. juuri jotain hiuslakkoja ja painavia paketteja lähetetään ymmärtääkseni meriteitse, joten aikaa voi mennä vähän kauemmin kuin lentorahtina tulevat.

Tiedätkö tuleeko Royal Mailina, kuriirilla, oliko jotain suihketta , painoiko paljon?

Ei ollut lakkoja, mutta useampia tuotteita kylläkin. Ymmärtääkseni on joku " Parcel Force " lähetys, en sitten tiedä mitä tarkoittaa??

Ja joo, alan vaan olla kärsimätön kun tein tilauksen jo 13.6 niin olisi kiva jo saada tökötit käyttöön..

Parcel Force näyttäisi olevan kuriiripalvelu, jolla myös mahdollisuus seurata lähetystä. Saitkos mitään paketin tunnusta?

Se nyt vaan pitää hyväksyä, ettei ulkomailta tule niin nopeaan tahtiin aina. Ja varsinkin tuo, että on paljon tavaraa, painavuus on aina ollut mulla se aikaa lisäävä tekijä.

On mulla tilaustunnus, mutta se ei toimi tuolla sivulla, itsekin googletin juuri noi Parcel Forcen sivut. Ja musta tuolla sivulla luki, että toimitus 2-5arkipvää, että periaatteessa paketin ois jo pitänyt tulla. Eikähän tässä muu auta kuin odotella. Tuntuu vaan vähän hitaalta, kun viimeksi sain paketin Englannista alle viikossa tilauksesta, ja juuri tuli Ruotsista 3pvää tilauksesta..

Kiitos vastauksista. :)