Ulkomaan matkat lentäen ovat tarpeettomia - pyöräillen pääsee jopa Singaporeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten tuossa pyörät kestää? :)

Jep elämässä täytyy olla vähän seikkailuita ne piristää kummasti. Noista kulkukoirista tuli mieleen kun oltiin kreikassa ja mä kävelin yöllä vähän vuoristoa päin ni yhtäkkiä alkoi kuuluu sivuilta murinaa näin maassa ison karahkan ja lähdin vetäytymään takaisinpäin oli kyl kuumottavsa tilanne.

Olis ihana lähteä kävellen tai pyöräillen toiselle puolelle maailmaa. Mutta haaveeksi jää...

Mut miksei? Siis jos otat töistä vuoden loman ja ansiosidonnaisella lähdette sitkun sun lapset lähteneet omilleen? Lähdette miehenne kanssa ja samal voit muissa maissa jakaa raamatun sanomaa?
Ei mun kroppa kestä jatkuvaa kävelyä. Ja mun mies ei pyöräile.

Ei mun kroppa kestä jatkuvaa kävelyä. Ja mun mies ei pyöräile.
Nooh meette välillä kokovartalo hierontaan ni taas jaksaa kävellä. Ja pidätte breikkei vieraissa maissa ja lilluskekette jossain kylpylässä. Mikä sun pisin kävely matka on ennenkuun kroppa sanoo ei enään. Tai voihan sitä kouluttaa kestävemmäksi. Miksei se pyöräile? Kunto kasvaa kyllä koko ajan niinkuin tuollakin kaksikolla

No, en nyt ole joka tapauksessa lähdössä maailmaa kiertämään. :) Jossei nyt joku sota syty...

Ööh pitäähän sun lähteä. Viemään evankeliumin ilosanomaa kävellen ja laulaen matkasi taita 😉
Mulla puuttuu Jumalan kutsu: ei voi lähteä soitellen sotaan, jos Jumala ei ole sitä ilmansuuntaa suunnitellut mulle.

Ja tää Suomikin on ihan pakanallinen jo, keski-Eurooppa varsinkin, ja tarvitsee evankelioimista.

Mulla puuttuu Jumalan kutsu: ei voi lähteä soitellen sotaan, jos Jumala ei ole sitä ilmansuuntaa suunnitellut mulle.

Ja tää Suomikin on ihan pakanallinen jo, keski-Eurooppa varsinkin, ja tarvitsee evankelioimista.
Mut millanen se merkki olisi sitten mistä tietäisit että pitää lähteä? Puhe vai mikä? Mut tuli mieleen äiti teresa kun sehän sanoi et sille tuli käsky lähteä kalkuttaan ja sit jotenkin oli hämäryyttä raha asioissa jos oikein muistan ja se jotenkin tyhjeni ja alkoi epäillä mut jos olisi jakanut kaiken niille lapsille olisiko tilanne ollut toinen ja riemu ja suunta olisi ollut oikea sydämmessä? Vai muistanko ton asian väörin?

Mut millanen se merkki olisi sitten mistä tietäisit että pitää lähteä? Puhe vai mikä? Mut tuli mieleen äiti teresa kun sehän sanoi et sille tuli käsky lähteä kalkuttaan ja sit jotenkin oli hämäryyttä raha asioissa jos oikein muistan ja se jotenkin tyhjeni ja alkoi epäillä mut jos olisi jakanut kaiken niille lapsille olisiko tilanne ollut toinen ja riemu ja suunta olisi ollut oikea sydämmessä? Vai muistanko ton asian väörin?
Mikä tyhjeni?

Mikä tyhjeni?
Siis sen sydän joka oli hänen väitteidensä mukaan kutsumuksesta johtuen täynnä riemua ja rakkautta. Mut jotenkin muistan et ne saadut rahat ei päätynyt niille lapsille ja siellä oli monille lapsille tosi kurjat olot vaikka saivat miljoonia. Et korruptoiko se raha sen mielen ja siksi sit se kirkkaus hävisi kun teki väärin? Vai oonko ihan väörässä ja niillä jotka pääsi sisarien hoitoon oli ihana lapsuus ja elämä?

Siis sen sydän joka oli hänen väitteidensä mukaan kutsumuksesta johtuen täynnä riemua ja rakkautta. Mut jotenkin muistan et ne saadut rahat ei päätynyt niille lapsille ja siellä oli monille lapsille tosi kurjat olot vaikka saivat miljoonia. Et korruptoiko se raha sen mielen ja siksi sit se kirkkaus hävisi kun teki väärin? Vai oonko ihan väörässä ja niillä jotka pääsi sisarien hoitoon oli ihana lapsuus ja elämä?
Siis ketkä ne rahat vei, avustustyöntekijät vai Äiti Teresa?

Siis ketkä ne rahat vei, avustustyöntekijät vai Äiti Teresa?
Noh siis varmahan mä en ole mihin ne rahat on viety. Mut jos tarkoitus oli vain antaa hengenravintoa eikä auttaa ruumista ni miten siihen sitten rahaa tarvittiin niin paljon? Mut kun öiti teresa itsekin omien kirjoitusten mukaan menetti jotain kun vanheni et jumal suhteesta tuli vaikea? Et olisko sillä rahamäärällä voinut oikeasti auttaa paljon enemmän?
Mä en siis tiedä teresan ja jumalan väleistä tietenkään mitään.

Yhteistyössä