Ulkomaalaiset Suomessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suomalainen nainen

Vieras
Mua on alkanut oikeasti huolestuttamaan se, millaiseksi naisten ja lasten asema menee Suomessa, kun viime aikoina on paljon uutisoitu rikoksia, joita ulkomaalaistaustaiset miehet tekevät suomalaisille naisille ja lapsille. Raiskauksia, pahoinpitelyjä jne.

Muutenkin on selvä, että mm. meidän pakolaispolitiikka on epäonnistunut kuten on paljon siitäkin ollut viime aikoina juttua.

Minusta nyt pitäisi hoitaa ne ulkomaalaiset joita täällä jo on, yrittää heidät kotouttaa ja opettaa maan tavoille (virkamiesten taholta). Eikä ottaa yhtään uutta pakolaista paitsi ehkä adoption kautta. Annetaan sitä apua mielummin kehitysmaihin, jotta voivat siellä parentaa oloja ja auttaa niitä todella apua tarvitsevia.

Jotain on pahasti pielessä, kun ihmiset, jotka hakevat täältä turvapaikan (ja joiden pitäisi olla kiitollisia ja tyytyväisiä sellaisen saatuaan) tekevät rikoksia.

Mutta haluan korostaa, että pakolaiset jotka maassamme jo on eivät ansaitse vihaa päällensä eivätkä huonoa kohtelua vaan apua ja tukea jotta voisivat kotoutua tänne kunnolla (rikoksia tehneet poislukien, heidät mielestäni voisi karkoittaa).

Tilanne tuntuu pahenevan koko ajan ja lisää väkeä vain otetaan vaikkei edellisiäkään osata tai pystytä kototuttamaan.

ihanko oikeasti ihmiset jaksaa tosta aiheesta jauhaa. Kaikissa roduissa on sekä hyviä että huonoja yksilöitä. Luuletteko että kun suomalainen mies menee lomamatkalle ja raiskaa naisen että se päätyy uutisiin? Mutta auta armias kun neekeri tekee saman, silloin on jo koko kansa mustamaalattu.

Mä oon niin kyllästynyt kaikkeen rotujen väliseen erotteluun. Karkottakaa raiskaajat vaikka kaikki siperiaan. Olkoon väriltään vaikka vihreitä.

Yhteistyössä