ulkomaalaiset äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

myy

Jäsen
31.05.2004
406
0
16
Hei!Löytyisikö tätä kautta ulkomaalaisia äitejä joiden kanssa vaihataa ajatuksia ja olisi kiva tutustua eri kulttuuriin kun aina vain suomalaisiin..!!Olen kahden lapsen äiti, meillä ihan tavallinen perhe ja ihan suomalaisia olemme.Jos joku ulkomaalainen äiti kaipaa ystävää niin meilailethan, olisi tosi kiva!! =)

Heipsun!Eikö ketään ulkomaalaista äitiä lahdesta päin?Ja hei, kyllä Espoon suunnastakin voi Lahdessa tulla käymään, eiköstä vain, ei kait toi matka nyt niin kamalan pitkä ole...??? =)

Milille!Mun lapset on toinen kohta 4 vuotta ja toinen 5kk. Ketä teidän perheeseen kuuluu?Ootko käynyt Lahessa päin?Mitä muuta puuhailet ja oletko itse minkä ikäinen?Kiva kun viestitit!! :wave:

Moikka! Meidän perheseen kuuluu minä mun rakas mieheni ja meidän pikku muksu! Lahdessa mä en ole käynyt mut kiva olisi käydä siellä joskus, mä olen parikympinen. Puuhaileen pienokaisen kans ulkona mahdollisimman paljon ja kotitöitä aina löydy :/ . Mitä sinä hommaileet? Minkä ikäinen sinä olet? ;) T:Lena

Heip Lena!Mä olen jo 30 vee!Joten ikäeroa meillä sitten 10 vuotta.Oletko mitä varten halunnut tulla Suomeen asumaan?Onko sinulla ´paljon tuttuja suomessa?Onko sinulla omaa nettiosoitetta? =)

Heip Lena!Mä olen jo 30 vee!Joten ikäeroa meillä sitten 10 vuotta.Oletko mitä varten halunnut tulla Suomeen asumaan?Onko sinulla ´paljon tuttuja suomessa?Onko sinulla omaa nettiosoitetta? =)

Moi !
Mä myös olen ulkomalainen, Venälainen =) asun Kotkassa, 20v, olen naimisissa ja on pikku tyttö 6kk. :wave:
Mun mesengerin osoite alexandra0706@hotmail.com, kirjoitelkaa kaikki kuka halua, paitsi miehet ei saa ;)

Myy mistä sä olit ? =) :whistle:

´Nastolassa asustellaan.Jotenkin tuntuu vaan et olis kiva tutustua johonkin eri kulttuuriin kun aina vain suomalaisiin...siksi siis ajattelin et jos tätä kautta löytyis uusia ystäviä... =)

Hei Myy! Minä olen inkerinsuomalainen. Asun perheeni kanssa Lahdessa. Mulla on 4 v tyttö ja 1,5 v poika. Itse olen 29v. Jos haluat voit ottaa minuun yhteyttä emailitse. syksy29@yahoo.com.

Terkkuja!

Yhteistyössä