ulkomaalainen mies

niimpä niin
onneksi en todellakaan ole!! ja kohta alkaa huoltajuus riiidat ym.. ja pelko lapsen kaappauksesta!!!riippuen tietysti miehen alkuperäismaasta?? emmekö me naiset koskaan opi vaikka näitä kauhu tarinoita on jo pilvin pimien :headwall: :headwall:
 
Minkö maalainen sun mies on? Mulla on ihan suomalainen mies, mutta hyväksyn ulkomaalaisen miehen jos se on vaikka esim. ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen tai lyhyemmin sanottuna valkoihoinen.

Me ollaan kilttejä, annetaan kämpät ja kaikki ja ne eikun sikailee vaan täälä.
Säälittäviä ovat kun tulevat suomeen turvaan, mikseivät jää sotaan puolustelemaan omaa maataan?Anteeks, mutta tää on mun mielipide(ja ikävä kyllä totta)
Mun mielestä pitää elää maassa maan tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toivon sinulle aiheen aloittaja, paljon zemppiä ja jaksamista eroon.
Sinulle on kuitenkin syntymässä ihana vauva!<br><br>
 
olen varmaankin olllut tyhmä mutta,mutta jos "fyfdjyu" kertoisi miten olen ollut tyhmä, voisimme varmaankin molemmat todeta asian toden vasta sen jälkeen.Aikas kova kommentti ennen kuin tietää asiasta mitään enempää..
 
Aika kovia kommentteja täällä. Alkoi muistuttamaan selvästi Suomi24:n keskustelupalstan tasoa. No, jokainen ajatelkoon tavallaan, voihan asioita yleistää jos se onnellisemmaksi tekee.

Tuo "valkoinen" mies kun nyt ei sitä kuitenkaan takaa, etteikö kiistaa huoltajuudesta tulisi tai etteikö asiat muuten voisi mennä avioliitossa tai suhteessa pieleen. On huvittavaa, että suomalaisesta miehestä voi esimerkiksi kirjoittaa, että hän petti, ja silti tulee kommentteja siitä miten voi vielä antaa anteeksi. Jos kirjoittaisi saman ulkomaalaisesta miehestä, olisivat kommentit vähintäänkin törkeää ja rasistista luettavaa. Eli siis toisin sanoen ulkomaalaisen miehen pitäisi olla vähintääkin täydellinen, suomalainen mies kun kelpaa vikoineen hyvineen.

Itse en ulkomaalaista miestä etsimällä etsinyt, olen myös suomalaisten kanssa seurustellut, eikä kansalaisuus missään vaiheessa ollut kriteerinä. Onnen löysin kuitenkin ulkomaalaisen kanssa; olemme olleet naimisissa jo usemman vuoden ja meillä on ihana tytär. Ja ei - hän ei ole ruotsalainen, tanskalainen tai muu "hyväksyttävä valkoinen" ulkomaalainen. Hän ei myöskään ole kidnapannut tytärtämme tai muutenkaan kohdellut minua tai tytärtämme huonosti, päinvastoin.
Toki hänkään ei täydellinen ole, niin kuin ei meistä kukaan. Mutta minulle Se Oikea.

Eiköhän niitä huonoja esimerkkejä miehistä löydy ihan kansalaisuuteen katsomatta. En kiistä etteikö Suomessa asuisi paljon ulkomaalaisia, jotka käyttäytyvät tökerösti, mutta eiköhän niitä tyyppejä löydy myöskin suomalaisista, ruotsalaisista ja muista "valkoisista" ihmisistä. Vähän suvaitsevaisuutta ja avokatseisuutta, maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen!

Hyvää kesää kaikille, kansalaisuuteen katsomatta! ;)
 
Voi Aada miten paljon asiaa!! Todellakin samaa mieltä! Ainakaan ihonvärin perusteella ei pidä antaa anteeksi tai olla antamatta kenellekkään, näin tehden tai ajatellen ainoastaan paljastaa oman tyhmyytensä!

Ap voisi varmasti olla täysin samassa tilanteessa , vaikka miehensä olisi suomalainenkin tai sitten niinkin, että olisi ulkomaalaisen miehen kanssa täysin onnellinen! Eli, eiköhän ole aika ajatella ihmisiä yksilöinä, eikä minkään kansallisuuden edustajina!!!

Itse olen naimisissa maailman parhaimman miehen kanssa, joka on espanjalainen! Hän ei ole ainoastaan täydellinen ja rakastava aviomies, vaan myös mitä parhain isá lapsdellemme!!Yhdessá ollaan oltu jo 6vuotta, eli mistäán ensihetken huumasta ei myöskään ole kysymys!

Olkaa siis hyviä ja lopettakaa tuo perusteeton arvostelu ja toisten haukkuminen!!

Hyvää loppukesää kaikille,joita ei rasismi riivaa!!
 
Oh-hoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 23:38 vieras kirjoitti:
Minkö maalainen sun mies on? Mulla on ihan suomalainen mies, mutta hyväksyn ulkomaalaisen miehen jos se on vaikka esim. ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen tai lyhyemmin sanottuna valkoihoinen.

Me ollaan kilttejä, annetaan kämpät ja kaikki ja ne eikun sikailee vaan täälä.
Säälittäviä ovat kun tulevat suomeen turvaan, mikseivät jää sotaan puolustelemaan omaa maataan?Anteeks, mutta tää on mun mielipide(ja ikävä kyllä totta)
Mun mielestä pitää elää maassa maan tavalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi hyvänen aika mitä tekstiä!! Tuohon on aivan täysin rasistista puhetta. Kertoisiko kenties jotakin kirjoittajan maailmankatsomuksesta ja -tuntemuksesta? Huh-huh. Mitäs mieltä olet "vieras" esimerkiksi briteistä ja keskieurooppalaisista -hekinhän ovat valkoisia, eikä heidän kotimaissaan sodita. Eivätkö rakkaudesta suomalaiseen siis saisi muuttaa tänne?

Aada ja Buleria sen sijaan kirjoittivat täyttä asiaa, olen kanssanne samaa mieltä. Onneksi meitä avarakatseisempiakin ihmisiä on vielä :)
 

Yhteistyössä