vierailija
Miksi pitäisikään, mutta lähipäiviä on todella vähänei ne EU:n ulkopuolelta tulevat saa maksutonta opetusta…
Miksi pitäisikään, mutta lähipäiviä on todella vähänei ne EU:n ulkopuolelta tulevat saa maksutonta opetusta…
Valitsemalla hoitajat ulkoisten kriteerien mukaan ei asumiseen tarvittaisi senttiäkään ja ruokakin pieniruokaisille varmaan järjestyisi majoittajan piikkiin.Persuille nää on lähiöunelmii. Rahattomia ja kauniita
AijaaEi se opiskelu niin kallista ole, koulupäivä kerta viikkoon, muuten ovat vahvuudessa töissä ja saavat palkkaa. Etäopintoja ja itseopiskekua
miksei näy?Johnny ei ole ikinä nähnyt oikeaa aasialaista naista syömässä? Nehän syö valtavat määrät ruokaa, vaikkei se heissä näy
Olen ollut aina joskus aasialaisen naisen ruokapöydässä ja on jokunen ollut myöskin vieraanani niin, että minä olen kokannut. Aasialainen tarjonta saattaa hämätä, koska usein pöydässä on paljon erilaisia pikku kippoja, ei kuitenkaan hirmuisia määriä ruokaa. Merktystä on tietenkin myös sillä, mitä syö.Johnny ei ole ikinä nähnyt oikeaa aasialaista naista syömässä? Nehän syö valtavat määrät ruokaa, vaikkei se heissä näy
Valvira ottaa tutkinnon laillistamisesta ulkomaalaiselta lähihoitajalta 3650 euroa. Tähän kun ottaa vuoden lainan, niin se on 365 euroa kuussa.
Valitsemalla hoitajat ulkoisten kriteerien mukaan ei asumiseen tarvittaisi senttiäkään ja ruokakin pieniruokaisille varmaan järjestyisi majoittajan piikkiin.
ikärasismia poteville mummoille kerron, että Michishige on kuvassa 24-vuotias.
Valitsemalla hoitajat ulkoisten kriteerien mukaan ei asumiseen tarvittaisi senttiäkään ja ruokakin pieniruokaisille varmaan järjestyisi majoittajan piikkiin.
Mielestäni ovat liian binyu monen suomalaisen uroksen makuun.
Tai vähän sinua varakkaammista, tuo KIm Chaewon, jonka kuvan äsken laitoin, ansaitsee 3-5 miljoonaa vuodessa. Sayumi Michishigekin yli miljoonan.Kyllä nyt on taas niin persumeininkiä ettei tosikaan. Kunnon fantasiat köyhistä mamunaisista
Opettele kirjoittamaan kommenttisi sen QUOTEn jälkeen. Muuten se sulautuu siihen tekstiin. jota kommentoit.Mielestäni ovat liian binyu monen suomalaisen uroksen makuun.
arvasit oikein, olis mieleenOpettele kirjoittamaan kommenttisi sen QUOTEn jälkeen. Muuten se sulautuu siihen tekstiin. jota kommentoit.
Se, että nainen on siro "nukke" ei tee hänestä yhtään tyhmempää tai elottomampaa sängyssä. Moni mies kaipaa rehevämpää ulkonäköä, minä en niinkään.
Tässä hoitaja, joka saattaisi olla erään palstalaisen mieleen ( @kruuttis )
Ei pidä olla noin negatiivinen ja aina ajatella rahaa. Minullakin on tällä hetkellä pari tyhjää makuuhuonetta talossa, muodollisesti pätevä vieras kyllä mahtuisi. Tosin vaimon suostuttelu voisi vaatia hieman aikaa ja vaivaa.Meinaat siis, että hyvännäköisten aasialaisten hoitajien ei siis tarvitse maksaa mitään euroja asumisesta eikä ruuastaan vuokranantajalleen.
Millä tavalla he siis maksavat kulunsa?
Vanhalla kunnon tavalla eli levittämällä haarojaan vai mitä ajattelit ehdottaa?
Tietenkin miestenkin pituuksista löytyy dataa. Pisimmät nuoret 18-25 v) miehet löytyvät Hollannista, keskipituus 184 cm, Suomessa 180 cm. Filippiineillä miehetkin ovat lyhyitä, keskipituus vain 165 cm. Kaikkein lyhimmät miehet löytyvät myös juuri Kaakkois-Aasiasta, Itä-Timorin miesten keskipituus on 159 cm.Oliko Johnnylla kerättyä tilastoa miesten painoista ja pituuksista? Eihän noi ulkomaalaiset hoitajat kuitenkaan kaikki ole naisia tai edes aasialaisia
Ei pidä olla noin negatiivinen ja aina ajatella rahaa. Minullakin on tällä hetkellä pari tyhjää makuuhuonetta talossa, muodollisesti pätevä vieras kyllä mahtuisi. Tosin vaimon suostuttelu voisi vaatia hieman aikaa ja vaivaa.
Vapaapäivinä näin kesällä hän voisi tulla mukaan uimaan ja nauttia kesätunnelmista. Aasialaisena hän saattaisi vältellä ruskettumista, mutta ei hätää, minä voisin auttaa aurinkovoiteen levittämisessä.