ulkoistettu seksi

• Viestiketjun aloittaja alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti
No ei toimi meillä noin. Oli fantasia mikä tahansa jos toinen ei halua olla siihen osallinen, se jää fantasiaksi. Emme usko pettämiseen tai luvan kanssa vieraissa käymiseen. Ainahan voisi sanoa haluavansa rajua seksiä, jota toinen ei kestäisi ja kävisi verukkeella muualla. Suhteessa otetaan se mitä kumppani tarjoaa, ei ulkopuolisia.

"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;28765407:
Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Jos en itse siihen pystyisi ollenkaan niin saattaisin hyväksyä, sen verran tärkeää se tuntuu olevan minunkin ukolle.

"vai niin"
En. Joskus joistain haaveista on luovuttava, toisen vuoksi.
Luopuisitko itse jostain tärkeästä, esim. Kokonaan seksistä toisen vuoksi. Minusta toisen haaveita parisuhteessa täytyy yrittää toteuttaa tietysti järjen rajoissa. Jos näin ei toimita niin ei se kovin onnellinen parisuhde ole. Jätin itse ex mieheni kun ei voinut antaa suuseksiä eikä mitään muutakaan kuin kolmen minuutin panon aina samassa asennossa. Minun orgasmini oli hänelle sivuseikka. Ei sitä montaa vuotta jaksanut.

No, jokainen päättää toki itse mistä on valmis luopumaan ja mistä ei. En hyväksyisi sitä että mieheni käy vieraissa, koska en halua peppuseksiä. Mutta mieheni sitten päättää itse jääkö silti kanssani suhteeseen, vai onko se eron paikka ja hakee sitten sen peppuseksin muualta.

Itse en voisi jättää seksiä kokonaan pois, ellei sitten olisi tilanne että puoliso ei siihen esim. sairauden vuoksi kykene. Tuskin ottaisin miestä, joka eläisi selibaatissa oman halun vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="vai niin";28765587]Luopuisitko itse jostain tärkeästä, esim. Kokonaan seksistä toisen vuoksi. Minusta toisen haaveita parisuhteessa täytyy yrittää toteuttaa tietysti järjen rajoissa. Jos näin ei toimita niin ei se kovin onnellinen parisuhde ole. Jätin itse ex mieheni kun ei voinut antaa suuseksiä eikä mitään muutakaan kuin kolmen minuutin panon aina samassa asennossa. Minun orgasmini oli hänelle sivuseikka. Ei sitä montaa vuotta jaksanut.[/QUOTE]

Vaihtoehtoja on aina: 1. Suostua toisen vaatimuksiin 2. Lopettaa suhde 3. Päättää yhdessä ettei vaatimuksia toteuteta. Voisin luopua seksistä mieheni kanssa, jos tietäisin syyn, hän ei kieltäisi minulta masturbointia tarpeen tullen, olisi itse uskollinen eikä hakisi seksiä toisaalta ja läheisyyttä sekä tunnetta olisi suhteessa välillämme yhä.

• Tykkää
Reactions: Data
neuvoja
Jos miehesi haluaa välttämättä työntyä peräaukkon ja itse et sitä halua, antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?

Jos miehelläsi on liian iso, nii hyvä liukuvoide auttaa , ole ite päällä niin määräät tahdin. Kyllä tuo kotioloissa hoituu, eipähän tuu tauteja tuliaisina.

"Huhhuh"
Tosi pahan pistit, onnex tykkään itekkin siitä niin ei oo tarvinnut sentään tuommoista miettiä. Aika vaikee olis omaa päästää vieraisiin, ehkä jos voisin ite olla mukana.

"Harmaa"
Oletteko kokeilleet, etkö pysty fyysisesti vai etkö halua? Jos se ei fyysisesti onnistu pitäisi miehesi ymmärtää se. Jos et vain halua voi miehesi olla sitä vaikea hyväksyä. En osaa sanoa päästäisinkö miestäni vastaavassa tilanteessa vieraisiin.

"vieras"
lemppaisin koko ukon jos sillä olisi moisia pakko-ajatuksia.

Ja nimenomaan siksi, että mä en haluaisi anaaliseksiä. Ei se ajatus, että mulla olisi patukka persiissä, vaan se, että paskaa siinä kuitenkin leviää. Älkää edes puhuko mistää suolihuuhtelusta, mun pitää olla esim. kuolemaisillani syöpään ennen kuin semmoisesn operaatioon ryhtyisin.

"vieras"
Jos miehesi välttämättä haluaa työntää kurkun peräaukkoosi samalla kun sinä pissaat hänen päälleen ja itse et sitä halua niin antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?
Jos miehesi välttämättä haluaa katsella ulostamistasi ja masturboida samalla
ja itse et sitä halua niin antaisitko miehesi mennä muihin naisiin toteuttamaan pakonomaisen haaveensa?

Ihan hölmöjä nämä aloitukset- ja osa vastauksista. Millaisissa liitoissa osa ihmisistä oikein elää? Ei ainakaan kovin sitoutuneissa.

[QUOTE="vieras";28765854]lemppaisin koko ukon jos sillä olisi moisia pakko-ajatuksia.

Ja nimenomaan siksi, että mä en haluaisi anaaliseksiä. Ei se ajatus, että mulla olisi patukka persiissä, vaan se, että paskaa siinä kuitenkin leviää. Älkää edes puhuko mistää suolihuuhtelusta, mun pitää olla esim. kuolemaisillani syöpään ennen kuin semmoisesn operaatioon ryhtyisin.[/QUOTE]

Peppuilu on kivaa, ei meillä ainakaan ole paska levinnyt.

tarjouksessa tänään
[QUOTE="vieras";28765854]lemppaisin koko ukon jos sillä olisi moisia pakko-ajatuksia.

Ja nimenomaan siksi, että mä en haluaisi anaaliseksiä. Ei se ajatus, että mulla olisi patukka persiissä, vaan se, että paskaa siinä kuitenkin leviää. Älkää edes puhuko mistää suolihuuhtelusta, mun pitää olla esim. kuolemaisillani syöpään ennen kuin semmoisesn operaatioon ryhtyisin.[/QUOTE]

Kyllä se ihan hyvää tekee välillä analisoida erinäisi objekteja, lähinnä ihmisnaisia siis.

"vieras"
Siinä käy niin, että äijä rupeaa käymään vieraissa salaa tota anaaliseksiä hakemassa. Naisen on tyydytettävä suhteessa puolisonsa anaalihalut, tai muuten saa varautua pettämiseen vähintään ja pitkällä juoksulla tämä nainen tullaan jättämään, kun mies kiinnostuu enemmän naisesta joka pystyy tyydyttämään halut.

alkuper
Kaikenlaisiin kysymyksenasetteluihin sitä elämässään joutuu. Olkaa vaan tyytyväisiä kaikki jotka ette tällaiseen tilanteeseen joudu kun erotakaan ei haluta . Mutta eiköhän suurimmalla osalla pareista jtn ongelmia ja ristiriitoja ole. Meillä tällane
:(

"vieras"
Minulle suuseksi ihan parasta ja ihanaa mutta yliharvoin saan sitä mieheltäni, asiasta on puhuttu, ei vaan jotenkin iske toiseen samalla tavalla vaikka tietää kuinka tykkään. En silti voisi kuvitellakaan lähteväni muualle itseäni nuoletuttamaan, jo ajatuskin tuntuu parisuhteen halventamiselta. Yhdessäolo on sitoutumista silloinkin kun asiat ei mene omien mielihalujen mukaan.

Yhteistyössä