M
marjo-riitta
Vieras
mulla on ollut jo vuosia ulkoisia peräpukamia. joskus todella kipeitä ( sattuu jopa pissatessa joskus, tuntuu että joku kääntäisi takapuolessa puukkoa ) ja vuotavat verta paljon. välillä kutisevat, kuten nyt, tosi paljon. en tiedä onko sisäisiä mutta ainakin nämä ulkoiset. haluaisin ne poistattaa mutta miten lähden asian kanssa etenemään?
en tiedä miksi mutta hävettää aivan julmetusti mennä lääkärille tälläisessä asiassa. mulla on paljon ylipainoa ja olen laihduttamassa mutta eihän nuo ulkoiset voi laihtumisen myötä vain hävitä? en usko.
suostuuko lääkäri noin vain poistamaan ne vai onko siihen jotkut kriteerit?
nyt tuntuu että olisi tulossa taas uusi pukama tuonne peräpäähän ja tosiaan inhoan noita.
joitain voiteita ( hädensä? ) olen joskus pistänyt sinne mutta eihän niilläkään pääse rumista pukamista eroon?
miten nuo ulkoiset poistetaan? kannattaako mennä heti hoidattaa ne vai odottaa kunnes olen lähellä normipainoa? mitä sanon kun soitan lääkäriin ?
en tiedä miksi mutta hävettää aivan julmetusti mennä lääkärille tälläisessä asiassa. mulla on paljon ylipainoa ja olen laihduttamassa mutta eihän nuo ulkoiset voi laihtumisen myötä vain hävitä? en usko.
suostuuko lääkäri noin vain poistamaan ne vai onko siihen jotkut kriteerit?
nyt tuntuu että olisi tulossa taas uusi pukama tuonne peräpäähän ja tosiaan inhoan noita.
miten nuo ulkoiset poistetaan? kannattaako mennä heti hoidattaa ne vai odottaa kunnes olen lähellä normipainoa? mitä sanon kun soitan lääkäriin ?