Nää siis mun mielipiteitä joten uskaltakoon joku vedellä herneitä nenuunsa
Yli 1v ikänen ei ensinnäkään musta ole vauva vaan taapero ja meidän taapero (nyt vajaa 1v4kk) on kuukausia itse pyytänyt ulos,olisi siellä vaikka aamusta iltaan

niin hyvin siellä viihtyy.Kyllä meillä ainakin ulkoillaan paljon juuri tuon taaperon takia,ei vanhempien takia,vaikka hyväähän se itsellekkin tekee.Eikä meillä poika ainakaan sairastaessa tai tossa oliko se tammikuussa ku oli niitä hirveitä paukkupakkasia ku ei oikeen ulos voinu mennä,ni ei meiän poika ainakaan ulkoilua unohtanu,päivät oli kitinää ku poika ei päässy ulos,poika kantoi kenkiään meille ja osotteli ovea jne. ulos tahtoi.
Mä ainakin haluan yrittää ""tartuttaa"" lapseeni ulkoiluhalun,että mieluummin leikitään ulkona raittiissa ilmassa muiden lasten kanssa kuin istutaan sisällä koneen vieressä,niinkuin nykynuorisosta ihan liian suuri osa tekee

En tiedä onnistuuko tuo,voihan olla,että lapsestani silti tulee seinien sisällä istuva nörtti

mutta ainakin olen yrittänyt.
Välillä tuntuu,ettei päivässä ole tarpeeksi tunteja ku niin paljon on touhua,mutta eipä ole ainakaan mulla käynyt aika pitkäksi.Multa moni äiti on kysyny,enkö kyllästy olemaan taaperon kanssa kotona,missä ihmeen välissä ehtisin kyllästymään,kyllä touhua piisaa jos vaan viittii/jaksaa touhuta

Mieluummin annan muutaman villakoiran vilistää nurkissa kuin tingin pojan ulkoilusta.Menoja on meilläkin,mutta kyllä päivään silti ulkoilua mahtuu.
Poika nukkui pienenä vauvana ulkona päikkäreitä,mutta silti me ulkoiltiin,toisinaan niin että hän nukkui ja toisinaan niin että hän oli hereillä.7kk iästä lähtien hän on nukkunut päikkärinsä sisällä.
Kyllä mä vakaasti olen sitä mieltä,että ulkoilu on niin vauvoille kuin taaperoillekkin hyvä asia,onhan se raitis ilma aikuisillekkin hyväksi,miksei sitten olisi vauvoille/taaperoille? En mä voi ymmärtää miksi olisi merkityksetöntä ulkoiluttaa vauvaa?
Mut nyt rupeaa aurinko pilkistämään pilven takaa,joten tämä perhe rynnistää koko perheen voimin pihalle nauttimaan
*jää odottamaan hernenenuja*