Ulkoilu/liikuntaketju 2008!

Kaikki joukolla mukaan reippailemaan! =) Ajattelin että jospa aloitettaisiin yhteinen tsemppaus liikunnan/ulkoilun suhteen! Potkitaan toisiamme liikkeelle ja kirjataan tähän mitä olemme saaneet aikaiseksi =)

Aloitin tänään tunnin kävelylenkillä. Huomenna yritän myös käydä kävelyllä tai sitten jumpassa tai salilla. Että potkikaa minuun vauhtia jos en saa itseäni huomenna liikkeelle! Minä potkin sitten teitä, siis jos oikeasti haluatte :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
ens maanantaina jatkuu taas kuntonyrkkeily ja ti aamuna meinaan alkaa käymään uimassa enne töitä ja sit to ja la olis lenkki päiviä ja punneruksia ja vatsalihaksia yms kotona sit joka päivä :D
Voi vitsi, hattua nostan! Potkihan minuakin, jookos?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
ens maanantaina jatkuu taas kuntonyrkkeily ja ti aamuna meinaan alkaa käymään uimassa enne töitä ja sit to ja la olis lenkki päiviä ja punneruksia ja vatsalihaksia yms kotona sit joka päivä :D
Voi vitsi, hattua nostan! Potkihan minuakin, jookos?!
*potku hanuriin ja oikee suora,vasen koukku!!!*
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
ens maanantaina jatkuu taas kuntonyrkkeily ja ti aamuna meinaan alkaa käymään uimassa enne töitä ja sit to ja la olis lenkki päiviä ja punneruksia ja vatsalihaksia yms kotona sit joka päivä :D
Voi vitsi, hattua nostan! Potkihan minuakin, jookos?!
*potku hanuriin ja oikee suora,vasen koukku!!!*
Hyvä, kiitos! :D Jospa tuo tuntuisi vielä huomennakin...mutta huomiseen :wave:
 
20 minuutin reipas kävely 10 tunnin työvuoron päälle, tämä päivä muuten palautumista yövuorosta, paitsi pojan haen hoidosta kävellen. Huomenna lisää hyötyliikuntaa, halon hakkuuta pari tuntia, illalla kuntopyöräilyä ja vatsat, sekä kunnon venyttelyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alice:
20 minuutin reipas kävely 10 tunnin työvuoron päälle, tämä päivä muuten palautumista yövuorosta, paitsi pojan haen hoidosta kävellen. Huomenna lisää hyötyliikuntaa, halon hakkuuta pari tuntia, illalla kuntopyöräilyä ja vatsat, sekä kunnon venyttelyt.
Wau! Hyvältä kuulostaa! Sinua ei tartte siis potkia laisinkaan =)
 
Eilen kävin tunnin sauvakävelemässä, tänään oli taas vuorossa punttitreeni johon kului aikaa reilu tunti.
Punttitreeni on joka viikko 3 x, siihen lisäksi ajasta ja viitseliäisyydestä riippuen sauvakävelyä, jumppaa, luistelua, kuntopyöräilyä...
 
Mä voisin itteni myös tähän ketjuun liittää--- mua saa ja pitääkin potkia persuuksille et tulee lähdettyä... Tällä viikolla en oo kävelly yhtöön sellaista mainittavaa lenkkiä.
Mut huomenna aamusta kauppaan kävellen.
Tiistaina alkaa onneks taas sali, joku jumppa olis kyl kiva lisä. Kävelyä olis pakko lisätä myös.
Uimisesta tykkäisin mut ku lähin halli on 35 km päässä ja mul ei oo omaa toiminta kuntoista autoo :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Nonnih!

Kaikki kynnelle kykenevät; Turussa, kesäkuun lopussa, Paavo Nurmen maratontapahtumassa, 10 km tai pidempi matka...

Tulkaa!

Ja harjoitteluhan se oleellisin osuus...
Kiitos haasteesta! =) Voi olla että koitan jotain vastaavaa täällä kotikaupungissa tulevana kesänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A-Ro:
Eilen kävin tunnin sauvakävelemässä, tänään oli taas vuorossa punttitreeni johon kului aikaa reilu tunti.
Punttitreeni on joka viikko 3 x, siihen lisäksi ajasta ja viitseliäisyydestä riippuen sauvakävelyä, jumppaa, luistelua, kuntopyöräilyä...
Himourheilijako?
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmeliina:
Mä voisin itteni myös tähän ketjuun liittää--- mua saa ja pitääkin potkia persuuksille et tulee lähdettyä... Tällä viikolla en oo kävelly yhtöön sellaista mainittavaa lenkkiä.
Mut huomenna aamusta kauppaan kävellen.
Tiistaina alkaa onneks taas sali, joku jumppa olis kyl kiva lisä. Kävelyä olis pakko lisätä myös.
Uimisesta tykkäisin mut ku lähin halli on 35 km päässä ja mul ei oo omaa toiminta kuntoista autoo :ashamed:
*potkis* :whistle: Kauppareissu on hyvä alku, mutta kurja kun siinä voit saada niskasi jumiin :/ mutta siis oikein hyvää kuntoiluahan tuo on, hyvä! Yritetäänkö sellaista että jos ei mitään muuta liikuntaa ole jollekin päivälle niin sitten kipaistaan kävelylenkille??? Katsotaan onnistutaanko :D ja jos toinen ei onnistu niin jospa sitä sitten ottaisi itseä niskasta kiinni kun kerran toinen jaksaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:
Lasketaanko avantouinti kuntoiluksi? Ainakin sykettä nosti mukavasti -15 asteen pakkasella.

Huomenna lupaan mennä sauvakävelylle, niskat huutaa hoosiannaa!!
Kyllä kyllä, tottakai! Siitähän tulee mahtava olo, näin olen kuullut =) ja sehän on ulkoilua, tosi tervettä se on! Ja minä lupaan mennä huomenna joko punttisalille tai sauvalenkille, tänään kävin myös sauvalenkillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja A-Ro:
Eilen kävin tunnin sauvakävelemässä, tänään oli taas vuorossa punttitreeni johon kului aikaa reilu tunti.
Punttitreeni on joka viikko 3 x, siihen lisäksi ajasta ja viitseliäisyydestä riippuen sauvakävelyä, jumppaa, luistelua, kuntopyöräilyä...
Himourheilijako?
Elämäntapa ;)

 

Yhteistyössä