Ulkmaalaisten tekemät raiskaukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua ärsyttää kun aina yleistetään että ulkomaalaiset tulee tänne raiskaamaan. Kyllä ne suomalaisetkin osaa olla ihan yhtä pahoja!

hyviä ja pahoja joka maassa ja kansalaisissa.. mitään ei kannata niin alkaa yleistämään.

moni raiskauksista on keksittyjä varmasti. ja sillon on helppo sanoa ulkomaalaiset tuntomerkit..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Esimerkiksi muutaman vuoden takaiset Oulun useat joukkoraiskaustapaukset. Minkä takia poliisit eivät tehneet mitään? Heillä oli todella hyvä piirretty kuva yhdestä raiskaajasta. Tästä raiskaajasta oli todella hyvät ja tunnistettavat tuntomerkitkin. Asiasta ei hiiskuttu juuri mitään ja annettiin vain asian olla.

Miten teet, jos uhri valehteli? Jos tuntomerkkeihin sopivaa "raiskaajaa" ei ole olemassakaan, pitäiskö pidättää joku vähän saman näköinen? Lue tuo juttu, mitä poliisi sanoo asioista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uskomatonta skeidaa,yllättäen tähän on vedetty ulkomaalaiset mukaan,samalla tavalla sitä esiintyy suomalaistenkin keskuudessa!
kysynpähän vaan,että onko teistä ketään koskaan raiskattu?!

Tavallaan. Olen insestin uhri. setäni käytti VUOSIA minua hyväkseen,kunes lopetin hänen luonaan käymisen. Sen jälkeen olen känyt vain aikuisena, enkä silloinkaan jää kaksin hänen kanssa samaan huoneeseen. Ja arvaapa vaan uskooko kukaan sukulainen tätäjuttua,setäni kun on niin hiljainen,kiltti ja lapsirakas mies. setäni on vain 8vuotta mua vanhempi
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Esimerkiksi muutaman vuoden takaiset Oulun useat joukkoraiskaustapaukset. Minkä takia poliisit eivät tehneet mitään? Heillä oli todella hyvä piirretty kuva yhdestä raiskaajasta. Tästä raiskaajasta oli todella hyvät ja tunnistettavat tuntomerkitkin. Asiasta ei hiiskuttu juuri mitään ja annettiin vain asian olla.

Miten teet, jos uhri valehteli? Jos tuntomerkkeihin sopivaa "raiskaajaa" ei ole olemassakaan, pitäiskö pidättää joku vähän saman näköinen? Lue tuo juttu, mitä poliisi sanoo asioista.

Olen kyllä katsonutkin koko ohjelman. En sanonut etteikö jotkut valehtele raiskauksista. Tuossa Oulun joukkoraiskauksessa oli tuttu alaikäinen tyttö, joka nämä tuntomerkit antoi. Sanotko kohta, että kaikki Oulun joukkoraiskaukset olivat keksittyjä? Ja sen takia minulla nousee aina viha näitä ulkomaalaisten tekemiä rikoksia kohtaan, koska me majoitamme heidät tänne ja elätämme heitä (ei tosin kaikkia) ja sen kunniaksi _jotkut_ näistä ihanista pakolaisista alkaa raiskaamaan ja ahdistelemaan täällä naisia. Tiedän silti, että kaikki mamut eivät ole ilkeitä, vastenmielisiä raiskaajia ja heidän joukossaan on hyvin mukavia ihmisiä jotka yrittävät sopeutua tänne meidän keskuuteemme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Esimerkiksi muutaman vuoden takaiset Oulun useat joukkoraiskaustapaukset. Minkä takia poliisit eivät tehneet mitään? Heillä oli todella hyvä piirretty kuva yhdestä raiskaajasta. Tästä raiskaajasta oli todella hyvät ja tunnistettavat tuntomerkitkin. Asiasta ei hiiskuttu juuri mitään ja annettiin vain asian olla.

Miten teet, jos uhri valehteli? Jos tuntomerkkeihin sopivaa "raiskaajaa" ei ole olemassakaan, pitäiskö pidättää joku vähän saman näköinen? Lue tuo juttu, mitä poliisi sanoo asioista.

Olen kyllä katsonutkin koko ohjelman. En sanonut etteikö jotkut valehtele raiskauksista. Tuossa Oulun joukkoraiskauksessa oli tuttu alaikäinen tyttö, joka nämä tuntomerkit antoi. Sanotko kohta, että kaikki Oulun joukkoraiskaukset olivat keksittyjä? Ja sen takia minulla nousee aina viha näitä ulkomaalaisten tekemiä rikoksia kohtaan, koska me majoitamme heidät tänne ja elätämme heitä (ei tosin kaikkia) ja sen kunniaksi _jotkut_ näistä ihanista pakolaisista alkaa raiskaamaan ja ahdistelemaan täällä naisia. Tiedän silti, että kaikki mamut eivät ole ilkeitä, vastenmielisiä raiskaajia ja heidän joukossaan on hyvin mukavia ihmisiä jotka yrittävät sopeutua tänne meidän keskuuteemme.

Ja tässä aiheena oli nimenomaan raiskauksista valehtelevat naiset, joten kohdista vihasi heihin. he tekevät yhtä paljon hallaa OIKEASTI raiskatuille naisille kuin nämä raiskaajatkin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Esimerkiksi muutaman vuoden takaiset Oulun useat joukkoraiskaustapaukset. Minkä takia poliisit eivät tehneet mitään? Heillä oli todella hyvä piirretty kuva yhdestä raiskaajasta. Tästä raiskaajasta oli todella hyvät ja tunnistettavat tuntomerkitkin. Asiasta ei hiiskuttu juuri mitään ja annettiin vain asian olla.

Miten teet, jos uhri valehteli? Jos tuntomerkkeihin sopivaa "raiskaajaa" ei ole olemassakaan, pitäiskö pidättää joku vähän saman näköinen? Lue tuo juttu, mitä poliisi sanoo asioista.

Olen kyllä katsonutkin koko ohjelman. En sanonut etteikö jotkut valehtele raiskauksista. Tuossa Oulun joukkoraiskauksessa oli tuttu alaikäinen tyttö, joka nämä tuntomerkit antoi. Sanotko kohta, että kaikki Oulun joukkoraiskaukset olivat keksittyjä? Ja sen takia minulla nousee aina viha näitä ulkomaalaisten tekemiä rikoksia kohtaan, koska me majoitamme heidät tänne ja elätämme heitä (ei tosin kaikkia) ja sen kunniaksi _jotkut_ näistä ihanista pakolaisista alkaa raiskaamaan ja ahdistelemaan täällä naisia. Tiedän silti, että kaikki mamut eivät ole ilkeitä, vastenmielisiä raiskaajia ja heidän joukossaan on hyvin mukavia ihmisiä jotka yrittävät sopeutua tänne meidän keskuuteemme.

Ja tässä aiheena oli nimenomaan raiskauksista valehtelevat naiset, joten kohdista vihasi heihin. he tekevät yhtä paljon hallaa OIKEASTI raiskatuille naisille kuin nämä raiskaajatkin.

Miksi sinä kohdistat vihasi näihin valehteleviin naisiin? Miksi sinä et kohdista vihaasi näihin raiskauksia tekeviin mamuihin? Kumpia on tilastollisesti enemmän, valehtelevia naisia vai rikollisia mamuja?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dios:
Esimerkiksi muutaman vuoden takaiset Oulun useat joukkoraiskaustapaukset. Minkä takia poliisit eivät tehneet mitään? Heillä oli todella hyvä piirretty kuva yhdestä raiskaajasta. Tästä raiskaajasta oli todella hyvät ja tunnistettavat tuntomerkitkin. Asiasta ei hiiskuttu juuri mitään ja annettiin vain asian olla.

Miten teet, jos uhri valehteli? Jos tuntomerkkeihin sopivaa "raiskaajaa" ei ole olemassakaan, pitäiskö pidättää joku vähän saman näköinen? Lue tuo juttu, mitä poliisi sanoo asioista.

Olen kyllä katsonutkin koko ohjelman. En sanonut etteikö jotkut valehtele raiskauksista. Tuossa Oulun joukkoraiskauksessa oli tuttu alaikäinen tyttö, joka nämä tuntomerkit antoi. Sanotko kohta, että kaikki Oulun joukkoraiskaukset olivat keksittyjä? Ja sen takia minulla nousee aina viha näitä ulkomaalaisten tekemiä rikoksia kohtaan, koska me majoitamme heidät tänne ja elätämme heitä (ei tosin kaikkia) ja sen kunniaksi _jotkut_ näistä ihanista pakolaisista alkaa raiskaamaan ja ahdistelemaan täällä naisia. Tiedän silti, että kaikki mamut eivät ole ilkeitä, vastenmielisiä raiskaajia ja heidän joukossaan on hyvin mukavia ihmisiä jotka yrittävät sopeutua tänne meidän keskuuteemme.

Ja tässä aiheena oli nimenomaan raiskauksista valehtelevat naiset, joten kohdista vihasi heihin. he tekevät yhtä paljon hallaa OIKEASTI raiskatuille naisille kuin nämä raiskaajatkin.

Miksi sinä kohdistat vihasi näihin valehteleviin naisiin? Miksi sinä et kohdista vihaasi näihin raiskauksia tekeviin mamuihin? Kumpia on tilastollisesti enemmän, valehtelevia naisia vai rikollisia mamuja?

Koska jokainen nainen, joka valehtele tulleensa raiskatuksi, saa oikeasti raiskatut naiset huonoon jamaan kun heitäkään ei uskota, siksi. Tajuta? Raiskaajat saavat muutenkin niin pieniä tuomioita, että raiskaukset uhrit, siis oikean raiskauksen, kärsivät tarpeeksi ilman näitä jotka valehtelevat ja sen takia muitakaan ei uskota. Mik'ä tässä on niin vaikea tajuta?

 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
uskomatonta skeidaa,yllättäen tähän on vedetty ulkomaalaiset mukaan,samalla tavalla sitä esiintyy suomalaistenkin keskuudessa!
kysynpähän vaan,että onko teistä ketään koskaan raiskattu?!

Tavallaan. Olen insestin uhri. setäni käytti VUOSIA minua hyväkseen,kunes lopetin hänen luonaan käymisen. Sen jälkeen olen känyt vain aikuisena, enkä silloinkaan jää kaksin hänen kanssa samaan huoneeseen. Ja arvaapa vaan uskooko kukaan sukulainen tätäjuttua,setäni kun on niin hiljainen,kiltti ja lapsirakas mies. setäni on vain 8vuotta mua vanhempi

Vieläkin käyt hänen luona? Ei muutakuin näytelmä pystyyn vaan eli teet rikosilmoituksen ja tiedoksi koko suvulle.
 
Tuossa on kyse joukkoraiskauksista, ei tavallisista raiskauksista. Ulkomaalaiset (erityisesti tietyt kansallisuudet) ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, sama suuntaus myös monessa muussa maassa ja niissäkin juuri nuo samat raiskaajien alkuperämaat.
 
Noilta vastenmielisiltä ulkomaalaisnilvijäisiltä, jotka raiskaavat pitäisi katkoa heidän pikkukikkelinsä ruosteisilla ja tylsillä pienillä saksilla. Perkele! Miten noita viitsitään Suomessa hyysätä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koska jokainen nainen, joka valehtele tulleensa raiskatuksi, saa oikeasti raiskatut naiset huonoon jamaan kun heitäkään ei uskota, siksi. Tajuta? Raiskaajat saavat muutenkin niin pieniä tuomioita, että raiskaukset uhrit, siis oikean raiskauksen, kärsivät tarpeeksi ilman näitä jotka valehtelevat ja sen takia muitakaan ei uskota. Mik'ä tässä on niin vaikea tajuta?

tähän pitää sanoa vain sen verran että silloin, kun raiskauksesta epäilty henkilö todetaan syyttömäksi, ei aina ole kyse siitä että hän olisi oikeasti syytön. Tuomiota vain ei voida antaa ellei ole pitäviä todisteita.

raiskauksen uhrikaan kun ei aina kykene toimimaan järkevästi ja niin kuten pitäisi vaan saattaa esim vastoin kaikkia ohjeita shokkitilassa painella ensimmäisenä kolmeksi tunniksi suihkuun eikä jälkeenpäin muista raiskauksen jälkeisestä seuraavasta kahdeksasta tunnista yhtään mitään :/
 
Julkaistu 2.10.2007 9:59:21
Valvontakameran nauhat paljastivat totuuden
Raision syyskuinen raiskaustapaus osoittautui tutkinnassa perättömäksi

STT, KATRI KANGAS

Turkulaisen naisen tekemä raiskausilmoitus on osoittautunut perättömäksi.

Nainen ilmoitti syyskuun 9. päivänä poliisille, että joukko ulkomaalaisiksi arvelemiaan miehiä oli raiskannut hänet Raisiossa aamuyöllä.

Parikymppinen nainen kertoi tulleensa raiskatuksi Raision kirjaston lähistöllä vähän ennen kahta yöllä.

Naisen kertoman mukaan Sorolaisenmäen asuntoalueen läpi kävellessään häntä alkoi seurata miesjoukko. Hän pakeni joukkiota juosten, mutta miehet saivat hänet kiinni kirjaston kohdalla.

Naisen mukaan raiskaukseen osallistui 5-7 ulkomaalaisen näköistä miestä, jotka olivat kaataneet hänet maahan ja raiskanneet hänet.

Naisen valokuvasta tekemän tunnistuksen perusteella poliisi pidätti teosta epäiltynä yhden miehen. Mies vapautettiin, koska hän pystyi todistamaan, ettei ollut väitettynä aikana Raisiossa.

Mies oli pidätettynä kolme vuorokautta.

Tapahtumien kulku selvisi väitetyn raiskauspaikan lähellä sijaitsevan yrityksen valvontakameranauhojen avulla. Nauhoilta näkyi, että miesystävänsä kanssa ravintolasta palaamassa ollut nainen oli vahvan humalan takia kaatuillut ja saanut naarmuja muun muassa polviinsa.

Valvontanauhoista näkyy myös, kun nainen soittaa kännykällä jonnekin erottuaan miesystävästään. Puhelinjäljityksessä selvisi, että hän ilmoitti tulleensa juuri raiskatuksi.

Nainen ei esitutkinnassa muistanut kompurointiaan, mutta valvontanauhat nähtyään hän itsekin vakuuttui siitä, ettei raiskausta tapahtunut.

Naista epäillään väärästä ilmiannosta ja perättömästä lausumasta esitutkinnassa.

Tapaus etenee aikanaan syyteharkintaan.
 
Tossa poliisitv:jutussa lukee suuri osa eikä suurin osa.. Eiks kukaan muu huomaa eroa? Suurin osa tarkottaa yli 50 prossaa ja suuri osa voi sitten tarkoittaa jo paljon pienempää lukua.
 

Yhteistyössä