Onpa kiva joutua yksin syntipukiksi miehen pettämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setoinennainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

setoinennainen

Vieras
ja voi vittu miehen tekopyhyyttä..

mies sai puhuttua mut niin että sextasin hänen kanssaan kuukauden tapaamisen jälkeen.
oli muka erot ja muut menossa ja toivoi että akka lähtee meneen..

kas kas kun kärähti sitten akalleen kun meidät oli nähty yhdessä niin muuttuiki äänikellossa.

kuinka rakastaa tätä vaimoa ja lapsia..
huvittavinta että minusta tuli yksin syypää.siihen että olin saanut miehen minuun lankeamaan!

minä olin alusta alkaen että sori ei tule mitään kun ole varattu ja tämä sai puhuttua että ero alkaa olemaan aikahyvällä mallilla että nainen hakee asuntoa jne.

eipä hakenut.

no he palasivat yhteen ja mies teki selväksi ettei halua olla mun kanssa missään tekemisissä..
ja koko kuvasta jäi mulle se olo että kuvittelevat mun itkevän oikeasti tuommoisen kusipään perään :O
Joo o..en itke..
toivotin että saavat oikeasti välinsä setvittyä mutta kyllä naisella tarvii olla vajaapää jotta ottaa tuommoisen oikeasti takaisin.

jäin vielä miettimään että onkohan se nainen edes sellainen hullukusipää miksikä tämä mies sen mulle leimasi..hakannut miestä jne..

en voi kuin ihmetellä tollasia kuspiä ihmisiä että pitää valehdella ihmisten kustannuksella vain saadaksee pillua!
ois varmaan saanut sitä jostain paljon helpommalla kuin multa että miksi ei vaan ettinyt yhdenyön juttua ja rykäissyt.miksi piti vedättää noin :O?

Alkuperäinen kirjoittaja otapa aivo käteen;28339085:
Siksi, että olet riittävän yksinkertainen uskoaksesi tuollaisia "ero just tulossa" -vedätyksiä.

Joo o,varmasti olen niin..
on se vain kun nähdään tuommoinen vaiva..mieti että olen käynyt heillä 2x kotonaankin ja kämppä näytti oikeasti siltä että sieltä ollaan lähdössä pois...

tuskin sä sitä miestä kirveen kanssa sänkyys pakotit..

En todellakaan..
Mies näki vaivaa,järjesti matkan yms tuon takia että sai mut kellistettyä..
Soitteli ja lässytti kaikenmaailman liirumlaarumit.
Kaikki vaan nyt jotenkin tuntuu käsittämättömältä että miksi kaikki vaiva?
siis oikeesti.jos haluaa pettää niin miksi tekee siitä tuollaisen farssin.vai onko
se joku sotamerkki rintaan kun saa väsytellä ja näyttää itselleen taitonsa..

En todellakaan..
Mies näki vaivaa,järjesti matkan yms tuon takia että sai mut kellistettyä..
Soitteli ja lässytti kaikenmaailman liirumlaarumit.
Kaikki vaan nyt jotenkin tuntuu käsittämättömältä että miksi kaikki vaiva?
siis oikeesti.jos haluaa pettää niin miksi tekee siitä tuollaisen farssin.vai onko
se joku sotamerkki rintaan kun saa väsytellä ja näyttää itselleen taitonsa..
Vieläkö oikeesti joku uskoo nuo ukkojen kliseet? Mä luulin, että olis jo mennyt perille tyhmemmällekin, että ne on paskapuhetta, joiden ainoa tarkoitus saada eukko petiin.

Tosimies eroaa ja jahtaa sitten uutta. Pettävät on eroamassa ja se oma vaimo ei ymmärrä ja on sitä sun tätä ja ei mee hyvin...

Eikö tuo ole jo kuultu liian monta kertaa, että sen nielisi totena? ;D

Kuule mä kerron sulle yhden jutun, eikö tullut mieleen että jos mies kusettaa sitä nro 1akkaa että hän todennäköisesti kusettaa myös sua!

Puheet hullusta akasta, no joo niin munkin ex puhu musta(siis halusin ottaa selvän missä mennään,tiesin että se oli ollut viikonloppuna baarissa,kännissä, tiesin että se vois hyvinkin alkaa vokottelee toisia naisia) pyysin kaveriani jota mies ei tuntenut,tekstaamaan miehelle että jäit kyllä mieleen, mut olitko sä nyt sitte varattu ku jäi epäselväksi. mies soitti tälle ystävälle(minä olin ystävän vieressä) ja mies ol ihyvin kiinnostunut tapaamaan tämän mukamas baarituttavuuden :O no ronski kaverini sitte vedätti miestä 10-0 ja kysyi sitten lopulta että mites sitte se lapsi. mies siihen no joo kyllä hänen ex odottaa lasta,eikä siinä lapsessa mitään mutta kun ex on hullu akka.

Minä siinä vieressä sitten kuuntelin rakkaan mieheni selostusta, en kyllä ollut ex vielä,enkä hullukaan. Mutta mies ilmeinen pelimies, lisäksi oli rahapeliriippuvainen, käytti hyväksi kaikkia rahallsiesti. niin ja heitti yhdessä ollessamme koiran seinään, kun tää oli pissannut lattialle.

voi kyllä siitä tuli ex!

ehkäpä sä opit nyt jotain, a.hyvät miehet ei kasva puussa b. jotkut miehet kusettaa kaikkia elämänsä naisia

t:hullu ex

hankderp.JPG

kuinka rakastaa tätä vaimoa ja lapsia..
huvittavinta että minusta tuli yksin syypää.siihen että olin saanut miehen minuun lankeamaan!

Noin siinä vain käy. Olen kokenut saman. Eli mies vaihtoi naista lennossa. Petti naistaan minun kanssa --> jäi kiinni, ja oli aika kusessa --> nainen lopulta läks menee. Siihen asti oli ihan hyvin kun itse sitä miestä jaksoin katsella (meillä oli siis vain seksisuhde, ei erikoisemmin tunteita).
Lopulta minäkin lähdin koska mies (yllätysyllätys) jäi kiinni pettämisestä. Meillä oli siis sopimus ettei muiden kanssa olla.

Nyt minä olen syypää ihan kaikkeen. Vaikka mies on pettänyt sekä edellistä exäänsä (jäi kiinni useaan otteeseen) että minuakin monen naisen kanssa, niin silti se olen pelkästään minä joka olen se pahis. Tuo eka exä (on vissiin jo naimisissa hyvän miehen kanssa) on täysin exänsä puolella ja puhuu p*skaa minusta ympäri kyliä. Ja on hyvissä väleissä tuon pettäjäexänsä kanssa.

En ihan käsitä tuon naisen ajatuksenjuoksua, mutta ihan miten vain. Jotenkin köyhä elämä varmaan kun ei jaksa päästää irti tuosta skandaalista vuosienkaan jälkeen.

En ihan käsitä tuon naisen ajatuksenjuoksua, mutta ihan miten vain. Jotenkin köyhä elämä varmaan kun ei jaksa päästää irti tuosta skandaalista vuosienkaan jälkeen.

Ehkä on helpompi antaa anteeksi ja "unohtaa", jos omassa mielessään syyllinen onkin se kolmas osapuoli. Jos syyllistäisi omaa puolisoaan niin temppu voisi olla vielä katkerampi pala nieltäväksi. Itselleen valehteluahan se on, mutta ihmiset tekevät joskus ihmeellisiä asioita.

Pitkään jatkunut paskan puhuminen on itsensä suojelua ja suhteen pönkittämistä muiden silmissä.

"mukava" lukea että osunut kohdalle näitä muillekin..

Varmaan kuten joku kirjoitti se on helpompi pistää sen 3 niskaan kaikki kuin omanpuolison.
Ja minä ajattelen tässä jotain positiivista niin onneksi kaikki selvisi näin pienellä aikaa ja jäi kiinni.
jos aikaa olisi kulunut olisin taatusti alkanut pitämään tästä ihmisestä ja erehtynyt ajattelemaan että ehkä tästä jotain tulee..

Sekin että väkivaltainen nainen tuo,soitti minulle ja puhui rauhallisesti..ei siinä tuntunut niin hirveän kilahtaneelta.
se varmaan tiedä sitten miten jos oltaisiin nähty tai tullaan näkemään saa käytöksen muuttumaan..
mutta luulisi 30w iässä jo osaavan hallita itsensä..en meinaan tule hyväksymään minkäänlaista päälle karkausta.
Se mies siellä se suurin kuspie on kun viilannut meitä molempia linssii..

mutta näitä tulee ja menee..ja osaa olla entistä varautuneempi miesten kiinnostukseen =)

Ite oot ylimielinen vajakki ap.

Niin että odota vaan sinä toinen nainen joka ylimielisesti käyttäydyit minua, vaimoa kohtaan. Aion tarkkailla sua ja kostaa sulle jossain vaiheessa. Kun rupeet seurustelee ja luulet löytänees elämäsi onnen, isken sun miehen. Revenge is a dish best served cold :)

Niin että odota vaan sinä toinen nainen joka ylimielisesti käyttäydyit minua, vaimoa kohtaan. Aion tarkkailla sua ja kostaa sulle jossain vaiheessa. Kun rupeet seurustelee ja luulet löytänees elämäsi onnen, isken sun miehen. Revenge is a dish best served cold :)

Hehhhe. Koitas nyt päästä katkeruudstasi.

Enksiksi: tuskin edes saat sitä toisen miestä.

Toiseksi: kyllä sun mies on ollut syypää sun pettämiseen.

Just joo, että toinen nainenhan on nimenomaan se kaiken pahan alku ja juuri. Sinä olet koston jumalatar, joka siis kostaa, hmmm, minkä vuoksi? Sitä vartenko, että olet riippuvainen idoottimaisesta ukostasi, etkä uskalla laittaa häntä tilille teoistaan? Onnea vaan parisuhteellesi.

Kun meillä jäi isäntä kiinni uskottomuudestaan,niin en olisi ikinä viitsinyt käyttää aikaani hänen naiseensa. Koin sen ihan liian turhana ja lähinnä häpesin, että olen onnistunut valitsemaan pölvästin puolisokseni. Sen toisen naisen tilalla olisi voinut olla kuka vain nainen, joten mitä niihin vieraisiin energiaa tuhlaamaan. Kyllä siinä älyllä varustettu ihminen alkaa miettimään ihan muuta ratkaisua elämäänsä.

[QUOTE="vieras";28342417]Just joo, että toinen nainenhan on nimenomaan se kaiken pahan alku ja juuri. Sinä olet koston jumalatar, joka siis kostaa, hmmm, minkä vuoksi? Sitä vartenko, että olet riippuvainen idoottimaisesta ukostasi, etkä uskalla laittaa häntä tilille teoistaan? Onnea vaan parisuhteellesi.

Kun meillä jäi isäntä kiinni uskottomuudestaan,niin en olisi ikinä viitsinyt käyttää aikaani hänen naiseensa. Koin sen ihan liian turhana ja lähinnä häpesin, että olen onnistunut valitsemaan pölvästin puolisokseni. Sen toisen naisen tilalla olisi voinut olla kuka vain nainen, joten mitä niihin vieraisiin energiaa tuhlaamaan. Kyllä siinä älyllä varustettu ihminen alkaa miettimään ihan muuta ratkaisua elämäänsä.[/QUOTE]

Näin juuri!!

[QUOTE="Vieras";28342397]Hehhhe. Koitas nyt päästä katkeruudstasi.

Enksiksi: tuskin edes saat sitä toisen miestä.

Toiseksi: kyllä sun mies on ollut syypää sun pettämiseen.[/QUOTE]

Miksi, pelkäätkö sinäkin kostoa? :)

Mistä tiedät etten saisi sen toisen miestä? Sellaiseen naiseen ihastunut tyyppi on pakostakin pinnallinen, koska se siinä naisessa viehättää. Ei ylimielinen ja ilkeä luonne ainakaan. Eipä mun tartte kun vähän laittautua ja vinkata silmää niin eiköhän se siinä oo. Oon aika hottis kuitenkin jos vähän yritän ;) Ja suurinosa miehistähän on valmiita pettämään jos vain tarpeeksi namu pakkaus saapuu kohdalle. Mies saa oman osansa kostosta, don't worry :)

[QUOTE="vieras";28342417]Just joo, että toinen nainenhan on nimenomaan se kaiken pahan alku ja juuri. Sinä olet koston jumalatar, joka siis kostaa, hmmm, minkä vuoksi? Sitä vartenko, että olet riippuvainen idoottimaisesta ukostasi, etkä uskalla laittaa häntä tilille teoistaan? Onnea vaan parisuhteellesi.

Kun meillä jäi isäntä kiinni uskottomuudestaan,niin en olisi ikinä viitsinyt käyttää aikaani hänen naiseensa. Koin sen ihan liian turhana ja lähinnä häpesin, että olen onnistunut valitsemaan pölvästin puolisokseni. Sen toisen naisen tilalla olisi voinut olla kuka vain nainen, joten mitä niihin vieraisiin energiaa tuhlaamaan. Kyllä siinä älyllä varustettu ihminen alkaa miettimään ihan muuta ratkaisua elämäänsä.[/QUOTE]Mi

Mies on toki laitettu tilille teoistaan, ja se kärsii siitä parhaillaan :) Uskaltamisesta se ei siis ole kiinni. Oon vaan kostonhimoinen ihminen ja tää toinen nainen kehtasi vittuilla mulle. Ois ees hävenny tekojaan mut ei. Mulle ei vaan tehä sellasta, ilman etten kostais jollain lailla.

No ei siitä toisesta naisesta pitää tarvitse, mutta ihan todella: syyttäkää niitä miehiänne. Kyllä ne osaa kaikenlaista...miksi ei nainen uskoisi miehen tarinoita? Onhan näitä. Jos nainen sattuu olemaan sinkku, mikä häntä estäisi rakastumasta mieheen joka hänet haluaa (väittää haluavansa)? Kyllä se syypää todellakin on vain ja ainoastaan se mies.

Itse en käsitä näitä naisia, jotka liittoaan haluavat jatkaa moisen munattomuuden kanssa!!

Mi

Mies on toki laitettu tilille teoistaan, ja se kärsii siitä parhaillaan :) Uskaltamisesta se ei siis ole kiinni. Oon vaan kostonhimoinen ihminen ja tää toinen nainen kehtasi vittuilla mulle. Ois ees hävenny tekojaan mut ei. Mulle ei vaan tehä sellasta, ilman etten kostais jollain lailla.

No eipä tarvitse ihmetellä, miksi miehesipetti sinua. Huh, harmi kun ei väsykkänä uskaltanut eroa ottaa...

Sä vittuilet kyllä ihan itse itselllesi...tosi coolia...

Yhteistyössä