Onpa kiva joutua yksin syntipukiksi miehen pettämisestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setoinennainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";28342484]No ei siitä toisesta naisesta pitää tarvitse, mutta ihan todella: syyttäkää niitä miehiänne. Kyllä ne osaa kaikenlaista...miksi ei nainen uskoisi miehen tarinoita? Onhan näitä. Jos nainen sattuu olemaan sinkku, mikä häntä estäisi rakastumasta mieheen joka hänet haluaa (väittää haluavansa)? Kyllä se syypää todellakin on vain ja ainoastaan se mies.

Itse en käsitä näitä naisia, jotka liittoaan haluavat jatkaa moisen munattomuuden kanssa!![/QUOTE]

Syytän toki miestäni. Mutta nää ylimieliset kakkosnaiset vois pitää suuta vähän soukemalla kun puhutaan vaimosta. Vaimo voi jatkaa liittoa esim. käytännön syistä, mukavuudenhalusta, lasten takia ja rahallisista syistä. Se ei teitä kakkosnaisia auta yhtään, että tuutte vaimoa haukkumaan kun jäittekin lehdelle soittelemaan.

[QUOTE="...";28342489]No eipä tarvitse ihmetellä, miksi miehesipetti sinua. Huh, harmi kun ei väsykkänä uskaltanut eroa ottaa...

Sä vittuilet kyllä ihan itse itselllesi...tosi coolia...[/QUOTE]

Just tollanen "ihan oikein sulle kun miehes petti sua" niin WTF?? Mistä helvetistä toi ylimielinen vittuileva asenne kumpuaa? Miksi vitussa se on oikein, että mua petetään? Mitäköhän mä oon tehnyt sen ansaitakseni? Kerro nyt ihmeessä kun kerta aloitit!

Ottaaks se oikeesti teille kakkosnaisille noin koville, kun ette ollukaan loppujen lopuksi muuta kuin ajankulua? Vai mikä riipoo? Pelkäätkö kostoa?

Syytän toki miestäni. Mutta nää ylimieliset kakkosnaiset vois pitää suuta vähän soukemalla kun puhutaan vaimosta. Vaimo voi jatkaa liittoa esim. käytännön syistä, mukavuudenhalusta, lasten takia ja rahallisista syistä. Se ei teitä kakkosnaisia auta yhtään, että tuutte vaimoa haukkumaan kun jäittekin lehdelle soittelemaan.

?! Teitä kakkosnaisia? Mä olen ihan yksiavioisesti naimisissa ;)

Mutta en silti ymmärrä sun ajatuksenjuoksuasi. "Pitää suuta soukemmalla, kun puhutaan vaimosta" ? Mitä ihmettä, mitä syytä naisella on hävetä sitä, että on luottanut toisen sanaan? Sen miehesi tässä pitäisi sua vaimona kunnioittaa, ei kenenkään muun! Tälle "toiselle naiselle" on valehdeltu ihan yhtä paljon kuin vaimollekin. Tuliko mieleesi?

Ja henk kohtaisesti en kyllä kunnioita ketään, joka jää suhteeseen mukavuuden halusta tai rahan takia! Ja vielä sen jälkeen, kun häntä on petetty ja on selvää, ettei häntä (sinua) ja avioliittoa kunnioiteta tippaakaan.

Just tollanen "ihan oikein sulle kun miehes petti sua" niin WTF?? Mistä helvetistä toi ylimielinen vittuileva asenne kumpuaa? Miksi vitussa se on oikein, että mua petetään? Mitäköhän mä oon tehnyt sen ansaitakseni? Kerro nyt ihmeessä kun kerta aloitit!

Ottaaks se oikeesti teille kakkosnaisille noin koville, kun ette ollukaan loppujen lopuksi muuta kuin ajankulua? Vai mikä riipoo? Pelkäätkö kostoa?

Niin, mä en ole kakkosnainen. Ja mä nyt en vaan voi yksinkertaisesti käsittää, mikset syytä vain miestäsi tapahtumasta. Ja tuo sun asenteesi, sitä tarkoitin...kukaæn ei pettämistä ansaitse, mutta jos sun tapa nähdä asioita on tuollainen, en ihmettele että miehesi kaipasi muuta. Tollanen uhoava "jyrä" on tosi ihana kotona. Mutta kuten jo sanoin, miehesi tässä se ainoa paska on.

Ja niin kauan kuin laitat "miehesi kärsimään" ajat häntä kauemmaksi, etkä rakenna välillämme mitään.

[QUOTE="...";28342515]?! Teitä kakkosnaisia? Mä olen ihan yksiavioisesti naimisissa ;)

Mutta en silti ymmärrä sun ajatuksenjuoksuasi. "Pitää suuta soukemmalla, kun puhutaan vaimosta" ? Mitä ihmettä, mitä syytä naisella on hävetä sitä, että on luottanut toisen sanaan? Sen miehesi tässä pitäisi sua vaimona kunnioittaa, ei kenenkään muun! Tälle "toiselle naiselle" on valehdeltu ihan yhtä paljon kuin vaimollekin. Tuliko mieleesi?

Ja henk kohtaisesti en kyllä kunnioita ketään, joka jää suhteeseen mukavuuden halusta tai rahan takia! Ja vielä sen jälkeen, kun häntä on petetty ja on selvää, ettei häntä (sinua) ja avioliittoa kunnioiteta tippaakaan.[/QUOTE]

No ensinnäkin tän kakkosnaisen pitäis hävetä sitä omaa typeryyttää kun on luottanut noinkin kliseiseen valheeseen kuin "ollaan just eroomassa". Ja siinä vaiheessa kun sille kakkoselle sit vihdoin ja viimein selvenee et hänen kanssaan ei oltu tosissaan, niin miks pitää hyökätä sen vaimon kimppuun syyttämällä vaimoa vajakiks ja vaikka miks? Syyttäkää vaan sitä miestä ja itteenne.

Ja kiitos samoin, minäkäään en kunnioita sunlaisias ihmisiä, jotka tietämättä asioiden oikeasta laidasta mitään lähtee syyllistämään ja haukkumaan muita.

No ensinnäkin tän kakkosnaisen pitäis hävetä sitä omaa typeryyttää kun on luottanut noinkin kliseiseen valheeseen kuin "ollaan just eroomassa". Ja siinä vaiheessa kun sille kakkoselle sit vihdoin ja viimein selvenee et hänen kanssaan ei oltu tosissaan, niin miks pitää hyökätä sen vaimon kimppuun syyttämällä vaimoa vajakiks ja vaikka miks? Syyttäkää vaan sitä miestä ja itteenne.

Ja kiitos samoin, minäkäään en kunnioita sunlaisias ihmisiä, jotka tietämättä asioiden oikeasta laidasta mitään lähtee syyllistämään ja haukkumaan muita.

No, maailma nyt on kliseitä täynnä. Kuten, "minä rakastan sinua" "olet minun ainoani" "haluan elää kanssasi loppuelämäni" jne. Kyllä sitä vaan ihmisen sanaan olisi luotettava :) Sehän tässä teilläkin se oikea ongelma on - luottamus. Onnea jatkoon.

[QUOTE="...";28342521]Niin, mä en ole kakkosnainen. Ja mä nyt en vaan voi yksinkertaisesti käsittää, mikset syytä vain miestäsi tapahtumasta. Ja tuo sun asenteesi, sitä tarkoitin...kukaæn ei pettämistä ansaitse, mutta jos sun tapa nähdä asioita on tuollainen, en ihmettele että miehesi kaipasi muuta. Tollanen uhoava "jyrä" on tosi ihana kotona. Mutta kuten jo sanoin, miehesi tässä se ainoa paska on.

Ja niin kauan kuin laitat "miehesi kärsimään" ajat häntä kauemmaksi, etkä rakenna välillämme mitään.[/QUOTE]

Mä en oo ollu mikään uhoava jyrä kotona. Mä oon ollu viimesilläni raskaana ja mulle on tehty paskasti. Nyt mä kuulostan uhoavalta, sillä mää oon helvetin vihainen ja mua ärsyttää tommonen koppava asenne. Siks syytän sitä toista naista, koska se käyttäyty ylimielisesti mua kohtaan ja kehtaisi lähettää mulle vittuilevan tekstarin. Juuri tyylin, että "ansaitsen tulla petetyksi". Se lunttu ei ees tunne mua, ja kehtaa vielä tekosiensa jälkeen tommosia lähetellä. Anteeksipyyntö ois voinut sen vielä pelastaa, mut sen asenteen jälkeen mikä sillä akalla on...niin se saa varoa vielä.

En haluakaan rakentaa mieheni välillä enää mitään. Mut on jo petetty, ja tää on mun puolelta tässä. Mies ei vaan tiedä sitä vielä.

Mä en oo ollu mikään uhoava jyrä kotona. Mä oon ollu viimesilläni raskaana ja mulle on tehty paskasti. Nyt mä kuulostan uhoavalta, sillä mää oon helvetin vihainen ja mua ärsyttää tommonen koppava asenne. Siks syytän sitä toista naista, koska se käyttäyty ylimielisesti mua kohtaan ja kehtaisi lähettää mulle vittuilevan tekstarin. Juuri tyylin, että "ansaitsen tulla petetyksi". Se lunttu ei ees tunne mua, ja kehtaa vielä tekosiensa jälkeen tommosia lähetellä. Anteeksipyyntö ois voinut sen vielä pelastaa, mut sen asenteen jälkeen mikä sillä akalla on...niin se saa varoa vielä.

En haluakaan rakentaa mieheni välillä enää mitään. Mut on jo petetty, ja tää on mun puolelta tässä. Mies ei vaan tiedä sitä vielä.

Kamala tilanne, mutta silti ä syyttäisin vain sitä miestä ja mitätöisin koko naisen. Todennäköisesti kipuilee myös petwtyksi tulemista, mitähän mies on mahtanut hänelle saruilla? Varmasti kaikkea ei-kaunista sinusta ja suhteestanne? Hatunnosto
sulle, jos aiot miehestäsi eroon. Anna sen naisen nyt olla. Tollanen uhoaminen on tosi ankean kuuloista. Jos toinen nainen on tasoton, kerro se hänelle ja sano ettei sulla ole hänen kanssaan mitään puhuttavaa.

[QUOTE="...";28342536]Kamala tilanne, mutta silti ä syyttäisin vain sitä miestä ja mitätöisin koko naisen. Todennäköisesti kipuilee myös petwtyksi tulemista, mitähän mies on mahtanut hänelle saruilla? Varmasti kaikkea ei-kaunista sinusta ja suhteestanne? Hatunnosto
sulle, jos aiot miehestäsi eroon. Anna sen naisen nyt olla. Tollanen uhoaminen on tosi ankean kuuloista. Jos toinen nainen on tasoton, kerro se hänelle ja sano ettei sulla ole hänen kanssaan mitään puhuttavaa.[/QUOTE]

En mä sille mitään in real life uhoa, kunhan täällä purkauduin kun joku sano vaimoa vajakiks. Aion kostaa sille ja that's it. Mies on varmasti valehdellut sille silmät päästään, ihan sama mulle. Se ei oikeuta sitä akkaa siltikään vittuilemaan mulle. Kärsikööt paska, mulla ei riitä sympatiaa sille alkuunkaan.

En mä sille mitään in real life uhoa, kunhan täällä purkauduin kun joku sano vaimoa vajakiks. Aion kostaa sille ja that's it. Mies on varmasti valehdellut sille silmät päästään, ihan sama mulle. Se ei oikeuta sitä akkaa siltikään vittuilemaan mulle. Kärsikööt paska, mulla ei riitä sympatiaa sille alkuunkaan.

Kaikki toi kostamispuhe....siitä tulee ja se näyttäisi vaan siltä, että häpeät itseäsi..että tavallaan nolaat itsesi sillä. Jos arvostat itseäsi yhtään, niin nouse ton yläpuolelle. Katso alaspäin ja anna halvan räksyttää. On kai sulla sen verran ylpeyttä tallella, ettet vaikuta just siltä, mitä mies on susta kertonut?!

[QUOTE="...";28342544]Kaikki toi kostamispuhe....siitä tulee ja se näyttäisi vaan siltä, että häpeät itseäsi..että tavallaan nolaat itsesi sillä. Jos arvostat itseäsi yhtään, niin nouse ton yläpuolelle. Katso alaspäin ja anna halvan räksyttää. On kai sulla sen verran ylpeyttä tallella, ettet vaikuta just siltä, mitä mies on susta kertonut?![/QUOTE]

Miks onnistunut kostaminen ois ittensä häpeemistä tai nolaamista? Ei mun mielestä. Enkä edes välitä juurikaan siitä, miltä vaikutan muiden silmissä, tai varsinkaan sen akan silmissä. Jos se vaikuttaa sen mielestä nololta, niin eipä haittaa. Pääasia et saan kostettuu :)

Luin ketjun ja jäin vain miettimään että miksi sinä "hahaha" haluaisit kostaa sille toiselle naiselle? Ymmärrän kyllä että olet varmasti hänellekkin vihainen, itse vain ajattelen tässä että jos mulle joku tekis jotain mistä tulisin niin vihaiseksi että haluaisin kostaa niin tottakai kostaisin sille joka sen koston on ansainnut.

Ja eiköhän sen koston ole tuossa ansainnut se joka on sinua nöyryyttänyt, pettänyt luottamuksen, vetänyt maton jalkojen alta, vienyt pohjan koko elämältä, vienyt itseluottamuksen ja luottamuksen toiseen ihmiseen pohjamutiin, romuttanut yhteisen tulevaisuuden jne. ja jne. Ainakin minusta tuntuisi sinun tilanteessa tuolta.

Ja on varmaan jo sanomattakin selvää että tarkoitan sitä miestä.

[QUOTE="vieras";28342589]Luin ketjun ja jäin vain miettimään että miksi sinä "hahaha" haluaisit kostaa sille toiselle naiselle? Ymmärrän kyllä että olet varmasti hänellekkin vihainen, itse vain ajattelen tässä että jos mulle joku tekis jotain mistä tulisin niin vihaiseksi että haluaisin kostaa niin tottakai kostaisin sille joka sen koston on ansainnut.

Ja eiköhän sen koston ole tuossa ansainnut se joka on sinua nöyryyttänyt, pettänyt luottamuksen, vetänyt maton jalkojen alta, vienyt pohjan koko elämältä, vienyt itseluottamuksen ja luottamuksen toiseen ihmiseen pohjamutiin, romuttanut yhteisen tulevaisuuden jne. ja jne. Ainakin minusta tuntuisi sinun tilanteessa tuolta.

Ja on varmaan jo sanomattakin selvää että tarkoitan sitä miestä.[/QUOTE]

Kuten jo monta kertaa sanoin, niin haluan kostaa sille kakkosnaiselle siksi, että se kehtais vittuilla mulle hlökohtaisesti ja käyttäyty muutenkin ylimielisesti. Vaati ja painosti miestä ihan jatkuvasti eroamaan musta kaiken lisäksi.

Kuten jo monta kertaa sanoin, niin haluan kostaa sille kakkosnaiselle siksi, että se kehtais vittuilla mulle hlökohtaisesti ja käyttäyty muutenkin ylimielisesti. Vaati ja painosti miestä ihan jatkuvasti eroamaan musta kaiken lisäksi.

No ei tässä mun mielestä ole mitään ihmettelemistä. Kaikki asiat liittyy toisiinsa. Jos mies repii pettäessään vaimon elämän riekaleiksi, niin sille nyt ei oikein mitään voi, koska niinhän siinä käy kun suhde menee kiville, eikä se toisen rääkkääminen yleensä kai kuitenkaan ole pettäjän tai jättäjän pääasiallinen motiivi.

Sen sijaan tuntuu, että moni toinen nainen innostuu entisestään mahdollisuudesta loukata ja alentaa itselleen ihan vierasta ihmistä. Seksi toisen sängyssä on kiihottavampaa vielä, toisen tahallinen loukkaaminen jollain solvausviesteillä kliimaksin huippu.

Siksipä minun on hyvin vaikea ajatella, että tuollaisen tahallisen turhan ilkeyden kostaminen olisi jotenkin paha asia - mitä vaimo muka on toiselle tehnyt? Toki kostaminen on aina vaarallista ja ikävää puuhaa, mutta joskus se taitaa kuitenkin olla parempi kuin kostamatta jättäminen. Tälläinen hahattajan kokema taitaa olla yksi niistä tilanteista.

Ja jos toiseksi naiseksi hinkujat yleisesti ymmärtäisivät, että kosto voi seurata eikä kukaan tule säälimään, ehkä se laittaisi hiukan tehokkaammin ymmärtämään, miten huono idea on piristää seksielämäänsä vetämällä välistä sellaisen kanssa, joka jollekin muullekin olisi kelvannut.

En ole mustasukkaisuuteen tai kateuteen taipuvainen, yleisesti ottaen olen hyvinkin rauhanomainen tyyppi. Mutta jos minulle noin tehtäisiin, niin tarkemmin ajatellen, taitaisinpa hyvinkin kostaa.

• Tykkää
Reactions: Joxu
Kiva et joku muukin on kostavaa tyyppiä :) Jos mä en suunnittelis tätä kostoa ja antaisin asian vain olla, silloin mä en kunnioittais itseäni. Muahan ei kohdella ihan miten vain! Vaikka rauhallinen ja kiltti olenkin myös minä muuten.

Mies on toki laitettu tilille teoistaan, ja se kärsii siitä parhaillaan :) Uskaltamisesta se ei siis ole kiinni. Oon vaan kostonhimoinen ihminen ja tää toinen nainen kehtasi vittuilla mulle. Ois ees hävenny tekojaan mut ei. Mulle ei vaan tehä sellasta, ilman etten kostais jollain lailla.

Voi ei. Melkein tuntuu pahalta siun puolesta.
Tiedät varmasti ihan hyvin että miehesi ei tuosta miksikään muutu, ja hän pettää vielä uudelleen, ja uudelleen. Ehkä hän on jo nyt löytänyt uuden seksikumppanin?

Mutta hei, syytä vain niitä naisia. Kai pääasia on että sinulla on hyvä olla. Jos sinä saat tuosta naisvihasta ja kostonhalusta voimia ja hyvää mieltä, niin jatka vain :) Mutta oikeasti, tuo on aika säälittävää, harmittaa siun puolesta.

Kiva et joku muukin on kostavaa tyyppiä :) Jos mä en suunnittelis tätä kostoa ja antaisin asian vain olla, silloin mä en kunnioittais itseäni. Muahan ei kohdella ihan miten vain! Vaikka rauhallinen ja kiltti olenkin myös minä muuten.

Kostamisella ja itsensä kunnioittamisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Haluaisit vain satuttaa, koska sinua sattuu. Ja kuvittelet, että se jotenkin parantaisi tilannetta.

Sinun kostamisesi on vain pelkkää sanojen hälinää.

Kuinka musta nyt kuulostaa että tästä kehkeytyy cat fight ja että häntäheikki pääsee kuin koira veräjästä! Jollain tavallahan tuo mies on kusettanut kumpaakin naista.

Itse olisin kyllä niin vittumainen, että jos mulle soittaisi jonkun vaimo että oot pannut mun miestä vierittäisin täysin kylmästi syyn äijän niskoille hämmästelemällä että mitä ihmettä, onko se naimisissa?? Väitti olevansa eronnut!!

Minä olin se toinen nainen.
Enkä ymmärrä mieheni exän motiiveja, miksi pitää vastata viestiin haukkumalla minua? Itse en ikinä alentuisi moiseen, vaan viesti oli todella kohtelias.
Eikö mies ole se joka hyvin luultavasti valehtelee kaikille..

Alkuperäinen kirjoittaja otapa aivo käteen;28339085:
Siksi, että olet riittävän yksinkertainen uskoaksesi tuollaisia "ero just tulossa" -vedätyksiä.

Ja mies ei siis sen takia ole syntipukki? Onpahan taas teoria. Taidat olla juurikin niitä vaimoja, joiden miehet hässii kaikkea mikä liikkuu.

Mun mielestä pettäjien vaimot jatkaa liittoaan vain näistä syistä; kukaan muu ei heitä huoli, eikä heillä ole tippaakaan itsekunnioitusta jäljellä. Ja ai niin, sen lisäksi he ovat vielä erittäin tyhmiä ja sinisilmäisiä ihmisiä. Kaiken huippu on se, että sinäkin oikein ylistät VAIMOA, vaikka tässä sunkaan tilanteessa en itseäni tuollaisen miehen vaimona jalustalle nostais. Että näin.

Itse en näe siinä mitään eroa makaako sinkku nainen sinkun vai pariutuneen miehen kanssa, jos kumpikin osapuoli on siinä vapaaehtoisesti mukana. Mies kuin mies se sille naiselle on, se onko hyvä mies on jo kokonaan toinen asia. Kyllä se pettäminen on kokonaan ja 100% miehen kontolla, koska se on täysin miehen päätös lähteekö toisen naisen kanssa puuhailemaan vai ei. Itse syyttäisin ja olisin vihainen vain omalle miehelleni jos pettämispuuhiin lähtisi, toiseen naiseen en tuhlaisi energian hippuakaan koska hän ei varsinaisesti mitään väärää ole tehnyt. Toinen nainen on tavallaan pettämisen väline minulle. Tietysti jos alkaa suoraan solvaamaan minua niin asia erikseen, mutta siinäkään tapauksessa en lähtisi lapsellisesti kostoretkelle vaan nousisin asian yläpuolelle ja olisin se aikuinen tilanteessa, viittaisin kintaalla koko akalle. Kostoretkeläinen ei ole yhtään sitä toista naista parempi ihminen ja ihan itse sen kaikille todistaa.

Yhteistyössä