ulalla. mitä nyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämääni eksynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämääni eksynyt

Vieras
tulin kotiin 2vuotiaan poikani kanssa,mies oli nukkumassa työpäivän jäljiltä.
syötiin pojan kanssa,mut poika ei jaksanut syödä pyytämäänsä leipää. siirryttiin olkkariin ja mä sanoin pojalle,että käyt sit vaikka välillä haukkaamassa siitä leivästäs. niinhän se teki.
mies heräs ja meni keittiöön ja poika meni haukkaan leipää ja oli tulos takas olkkariin kun mies tarttu sitä puserosta kiinni ja karjas et ruoka syödään pöydän ääressä! mä hermostuin ja sanoin et sil on lupa tehdä noin,äläkä IKINÄ tartu enää vaatteista kiinni!!!!!!!!!!! mies hermostu siitä ja karjas et pidä turpas kiinni ja paiskas oven kii.
päätin sit pitää turpani kiinni ja menin keittiöön tekemään voileivän,niin mies kyseli muina miehinä miten päivä menny. en vastannu mihinkään mitään ja sillä meni hermo. poika tuli just keittiöön kun mies läppäs mua päähän ja huusi kun syötävä et mitä sä vitun lapsellinen ämmä touhuat et koita nyt saatanan kusipää puhua tms. mä sanoin pojalle,et ei hätää ja passitin sen olkkariin leikkiin ja aloin itkeen. en voinu sille mitää,itku vaan tuli. mies siihen: just ja nyt alkaa toi saatanan poraaminen,aina sama kuvio!

mies on iahan ja rakas ja plaaplaa,mut toi oli kyl liikaa.... *itkee*

kiitos äitipeikko *hali*
eikö täältä enempää löydy tukea ja neuvoja oikeasti vaikeeseen tilanteeseen....?
mies ei IKINÄ ennen ole ollut tollanen...

Ööh.. Eipä kuulosta ihan normaalilta toiminnalta miehes touhu. Eikä taatusti ollut eka kerta. Jos oli, niin passittaisin hetimmiten lääkäriin noin rajun luonteenmuutoksen jälkeen, ei oo normaalia. Kannattais hakeutua terapiaan tai eroon miehestä. Tuo harvoin itsekseen menee ainakaan parempaan päin. Tsemppiä!! :hug:

Ja jos tosiaan ei ole ikinä ennen ollut tuollainen, niin lääkäriin!! Taustalla voi olla alkava mielenterveysongelma, jokin elimellinen vaiva, masennus... Alkava diapeteskin oireilee usein ärtyisyydellä.. Lääkäriin kipin kapin.

istu alas ja mieti tuotako haluat elämältäsi? varpaisillaan kulkemista milloin mies räjähtää. ota toimet omiin käsiin, seuraavan kerran vihan kohteena voi olla lapsesi. jos mies ei suostu lähtemään hakemaan apua, lähde sinä :hug:

muuten jäisin katsomaan mitä tästä tulee,mutta lapsen parasta en kyllä riskeeraa. tuntuu tosi hurjalta ja kurjalta kun ollaan oltu niin umpirakastuneita ja häitä suunniteltu jne.. :(
sillä on nyt järjetön stressi ja tiedän et siks se hermoilee,mut nyt se ylitti rajan! en tiedä mistä alottaisin.... tää on kamalaa,kaikelta jotenkin lähti pohja alta...

Mulla oli kuule aikoinaan just samanlainen mies. Pahoinpiteli tuollalailla usein mutta lopetti hetkeksi kun olin raskaana ja vatsa alko jo näkymään. Kun odotin tyttöä viimeisillään niin jonku suukopun päätteeksi riuhtasi lattiaan minut ja potkasi mahaan. Sairaalareissu tuli ja lapsi hätäsektiolla ulos.

Myöhemmin alkoi sitten kaikki muut ongelmat, tyttö sairastui vakavasti ja mies sekosi päivä päivältä enemmän. Sitten kun lapsi haudattiin menetti totaalisesti mielenhallinnan ja joutui suljetulle osastolle.

Oli aluksi ihan normaali mukava ja huomaavainen mies. Kaikki alkoi niinkin pienestä kuin yhdestä raivokohtauksesta jonka aikana läppäsi avokämmenellä kevyesti. Siitä oli niin helppo jatkaa ja kohtelu vain paheni. Oli myös juomista ja huumeita hällä käytössä.

Sinuna lähtisin menemään. Nyt kun mietin omaa tilannetta, olin todella tyhmä ja naiivi kun uskoin ettei mies enää, että on vain väsynyt ja huono päivä.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja elämääni eksynyt:
muuten jäisin katsomaan mitä tästä tulee,mutta lapsen parasta en kyllä riskeeraa. tuntuu tosi hurjalta ja kurjalta kun ollaan oltu niin umpirakastuneita ja häitä suunniteltu jne.. :(
sillä on nyt järjetön stressi ja tiedän et siks se hermoilee,mut nyt se ylitti rajan! en tiedä mistä alottaisin.... tää on kamalaa,kaikelta jotenkin lähti pohja alta...

Se siis on käyttäytynyt noin ennenkin?

:hug:

siis ei ole IKINÄ käyttäytynyt noin!!!!!!!!!!
mutta ylitti silti rajan..

Oho, kuulostaapa aika oudolta.
Mitä jos koetat jutella sille kun ja jos rauhoittuu ja kysyä mikä sitä riivaa? Pelottavaa tuossa on juuri tuo, että on alkanut ihan yllättäen ja varoittamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
No jopa on ihana ja rakas (kuten lopussa kirjoitat).
Varsinainen unelma.
Jätä se vielä kon olet hengissä :hug: .

Kuten joku tuolla jo kirjoittikin, myös diabetes (joka voi puhjeta myös piilevänä ensiksi) voi aiheuttaa tuollaisen kohtauksen ja silloin ihminen on tavallaan syyntakeeton. Sen voi aiheuttaa myös paha verensokerin heittely, ilman varsinaista diabeetestäkin.

Varsinainen unelma.

ei tarvii vittuilaa,muutenki tarpeeks rankkaa!!

Minä EN vittuile :| .
Ihmettelen vaan mitä odotat?
Sitäkö, että avioliitosta se auvoisuus aukeaa ja mies muuttuu sormia napsauttamalla.
Se kon lyö sen ekan kerran, tulet näkemään jotta saat nyrkistä toistekin.
Jotkut asiat vaan ei muutu.

...Ja mikä se sitten on se lapsen paras?
"Ehjä" perhe, jossa isukki roikottaa vaimoa ja lasta tai se "rikkinäinen" perhe, jossa te elätte kaksin, muttei kummankaan tarvii pelätä.
Päätös on sinun.

mä olen elänyt aiemmin väkivaltaisessa parisuhteessa ja tää ei nyt ole samanlaista,siis just joku tollanen diabetes tms vois olla järkevä selitys,mut en oo varma pystynkö jäädä ottaan selvää.. varsinkin kun olen joutunut väkivaltaakin kokemaan.

Varsinainen unelma.

ei tarvii vittuilaa,muutenki tarpeeks rankkaa!!

Minä EN vittuile :| .
Ihmettelen vaan mitä odotat?
Sitäkö, että avioliitosta se auvoisuus aukeaa ja mies muuttuu sormia napsauttamalla.
Se kon lyö sen ekan kerran, tulet näkemään jotta saat nyrkistä toistekin.
Jotkut asiat vaan ei muutu.

...Ja mikä se sitten on se lapsen paras?
"Ehjä" perhe, jossa isukki roikottaa vaimoa ja lasta tai se "rikkinäinen" perhe, jossa te elätte kaksin, muttei kummankaan tarvii pelätä.
Päätös on sinun.

mikäli osaat lukea,niin olen kirjoittanut että tämä oli ensimmäinen kerta ja suunnittelimme jo häitä ja nyt lähti pohja kaikelta.
kyseinen mies ei ole lapseni isä, eli olen myös elänyt poikani kanssa kahden.
en vaan haluaisi kovin pienestä luovuttaa.

mä olen elänyt aiemmin väkivaltaisessa parisuhteessa ja tää ei nyt ole samanlaista,siis just joku tollanen diabetes tms vois olla järkevä selitys,mut en oo varma pystynkö jäädä ottaan selvää.. varsinkin kun olen joutunut väkivaltaakin kokemaan.
Mitä jos lähtisit lapsen kanssa johonkin vähäksi aikaa ja koetat olla vain puhelimen välityksellä mieheen yhteydessä? Tutun luo, sukulaiselle, turvakotiin, hotelliin?? Tärkeintä on saada tilanne sinulle ja lapselle turvalliseksi ja sitten alkaa (tai laittaa mies selvittämään itse aikuisena) selvittämään mikä miehellä on vikana.

mikäli osaat lukea,niin olen kirjoittanut että tämä oli ensimmäinen kerta ja suunnittelimme jo häitä ja nyt lähti pohja kaikelta.
kyseinen mies ei ole lapseni isä, eli olen myös elänyt poikani kanssa kahden.
en vaan haluaisi kovin pienestä luovuttaa.

Mikäli osaat lukea, kehotan jättämään väkivaltaisen miehen.Se toinen nyrkin isku tulee sieltä kun vähiten odotat.
Jotain asioita ei vain pysty muuttamaan.

Et tietenkään tahdo luovuttaa, mutt eikö se ollut hyvä että todellinen luonne tuli julki ennen häitä...
:/

Yhteistyössä