Ukon puolesta hävetti

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
eilen. Oltiin mun vanhemmilla ja mies tiesi sen kun siitä oli jo perjantaina puhe ja kun se on muutenkin sellanen tapa käyä sunnuntaisin mummolassa.

Niin eikös ukko taas lauantaina lähtenyt baariin ja kun oli muutenkin hyviä pohjia, niin sitten sunnuntaina lounaan jälkeen sammui mun vanhempien sohvalle!!!! ja oli kuulemma nuokkunut siinä jo ennen lounasta.

Kun oltiin sovittu että jää ukin kaa vahtii kun kuopus oli päikkäreillä, ja ukilla oli vielä ruuanlaittokin, kun mä ja mun sisko ja mun äiti ja mun esikoinen käytiin läheisellä kirpparilla pyörähtää...

mua niin hävetti ukon puolesta!! itsekkin nukuin ruuan jälkeen, koska mulla on univelkaa vieläkin ja se ollaan sovittu mun vanhempien kaa, että mä voin siel nukkua, koska tietävät kuinka rankkaa toi elämä on ollut kuopuksen kaa.

Ja tiiän että ukko teki kaiken tahallaan, koska vihaa mun vanhempia ylikaiken ja aina yrittää pilata sielä olemisen. :headwall: :headwall:

olisiko mies voinut jäädä kotiin. Miksi hän ei saa nukkua jos väsyttää? Levänneenä varmaan parempi.
Ymmärrän kyllä jos pännii. Jätä mies seuraavalla kerralla kotiin jos vihaa vanhempiasi.

mut onhan se kyl aika rankka pesti ukollekki et on sellanen kestotilaus voimassa et joka sunnuntai anoppilaan..... suoraan sanottuna mulla palais hihat jos mun olis oltava joka pyhä tikkana anopin ruokapöydässä. pari kertaa vuoteen riittää sellaseen normaaliin anoppi-vävy/miniä suhteeseen.

Miehellä oli mahollisuus jäädä potee krapulaansa kotiin, mutta halus mukaan lähteä kait sitten kiusallaan... ja mitä tohon joka sunnuntaihin tulee niin... kesällä menee monia viikkoja ettei käyä ja joskus talvellakin esim lasten sairastaessa!! ja jos mä joudun joka lauantai menee ukon isovanhemmille ja kuunnella sielä haukkumista yms ja katella sitä kun mieheni vaari juottaa miestäni enemmän vaan humalaan ja sietää kaiken naljailun ísovaarin osalta. :ashamed:

siis sä joudut pakolla meneen joka lauantai ukkos isovanhemmille ja siit kyrpiintyneenä sit pakotat ukon omille vanhemmilles joka sunnuntai... ja viikot tietty olette töissä. toooooosi rentoo elämää..... oiskohan vähän aika löysätä ja alkaa viettää aikaa oman perheen kesken?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis sä joudut pakolla meneen joka lauantai ukkos isovanhemmille ja siit kyrpiintyneenä sit pakotat ukon omille vanhemmilles joka sunnuntai... ja viikot tietty olette töissä. toooooosi rentoo elämää..... oiskohan vähän aika löysätä ja alkaa viettää aikaa oman perheen kesken?

mä en pakota sitä lähtee... joo ollaan töissä mutta mä olen kotona töissä ja ukkokin hommissa joissa ei montaa tuntia pvässä kulu. Meillä on aikaa olla perheenkesken, ollaan vaan sovittu että pyritään käydä näissä kahessa kyläpaikassa mahd. paljon koska muuten ei heitä nähtäisi.

Ja lapsillehan on tärkeää nähä isovanhempia ja isoisovanhempia!!!

Musta on jokseenkin outoa jos aikuisen ihmisen on muka pakko mennä lähes joka viikko jonnekin sukulaisiin tai tehdä sellaisia asioita joista ei itse pidä.
En mä menisi ainakaan.

Siis montako ihmistä yhden lapsen unien vahtimiseen tarvitaan?

Miksi miehesi pitää raahautua vastentahtoisesti vanhemmillesi joka viikko?

Melkoisen hemmotellulta porukalta kuulostatte kaikki.

Tosi kurjaa, jos miehesi tuli sinne ihan tahallaan nukkumaan, vaikka olis pitänyt lasten perään katsoa. Onko sun mies muuten "periaatteesta hankala".

Muoks: Ymmärsin niin, ettei miehen ollut pakko tulla mukaan, olisi voinut ihan hyvin jäädä kotiinkin, itse tuli mukaan vaikka vihaakin anoppia ja appea..

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä en pakota sitä lähtee... joo ollaan töissä mutta mä olen kotona töissä ja ukkokin hommissa joissa ei montaa tuntia pvässä kulu. Meillä on aikaa olla perheenkesken, ollaan vaan sovittu että pyritään käydä näissä kahessa kyläpaikassa mahd. paljon koska muuten ei heitä nähtäisi.

Ja lapsillehan on tärkeää nähä isovanhempia ja isoisovanhempia!!!

no onhan se tärkeetä lapsille mut kohtuus kaikessa. eikä lapset nauti jos niist vierailuista on ihan hirvee vääntö JOKA JUMALAN VIIKONLOPPU!! mä en suostuis en millään suostuis tollasen sabloonaan joklaiselle viikonlopulle! voimahaleja sulle ja ukolles!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Siis montako ihmistä yhden lapsen unien vahtimiseen tarvitaan?

Miksi miehesi pitää raahautua vastentahtoisesti vanhemmillesi joka viikko?

Melkoisen hemmotellulta porukalta kuulostatte kaikki.

Koska miestä ei huvittanut kirppikselle lähteminen ja lupautui jäädä vahtii koska poitsu ois voinut herätä hetkenä minä hyvänsä... ja mun isäni eli ukki on toipumassa silmäleikkauksesta ja ei saa nostaa vielä mitään raskasta, ja kun toi meiän 3v 16kg nukku parvekkeella rattaissa, niin sen ois siitä joutunut nostaa pois!!

Ja sinne ei oo miehen pakko lähteä, mutta aina haluaa... mä haluan kuitenkin vanhempiani ja siskonani nähdä, ja ei keretä arkisin näkee. Joten mitä pahaa jos käyään mummolassa vaikka joka viikko??

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Tosi kurjaa, jos miehesi tuli sinne ihan tahallaan nukkumaan, vaikka olis pitänyt lasten perään katsoa. Onko sun mies muuten "periaatteesta hankala".

Muoks: Ymmärsin niin, ettei miehen ollut pakko tulla mukaan, olisi voinut ihan hyvin jäädä kotiinkin, itse tuli mukaan vaikka vihaakin anoppia ja appea..

Juuri näin!! oikein ymmärretty

Taitaa miehelläs ja suvullaan olla alkoholiongelman poikasta! Sen verran oudolta tuo kanssakäyminen kuulostaa. Vaari juottaa miestäsi...no joo, jokainen vastaa juomisistaan ihan itse.

käyttekö te joka sunnuntai sinun vanhempiesi luona, ap? Miten itse suhtautuisit asiaan jos pitäisi itsesi joka viíkonloppu anoppilaan raahautua ja kenties tuntisit itsesi ulkopuoliseksi siellä? en puolustele miehesi ryyppäämistä viime lauantaina mutta.... kumpi teillä ohjelmoi viikonloput? ja jos vaikka oletkin sinkkuna viettänyt kaikki viikonloput vanhempiesi luona niin pitääkö miehesi mukisematta tähän muottiin sopeutua.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
käyttekö te joka sunnuntai sinun vanhempiesi luona, ap? Miten itse suhtautuisit asiaan jos pitäisi itsesi joka viíkonloppu anoppilaan raahautua ja kenties tuntisit itsesi ulkopuoliseksi siellä? en puolustele miehesi ryyppäämistä viime lauantaina mutta.... kumpi teillä ohjelmoi viikonloput? ja jos vaikka oletkin sinkkuna viettänyt kaikki viikonloput vanhempiesi luona niin pitääkö miehesi mukisematta tähän muottiin sopeutua.

kannatais varmaan lukea koko ketju.. :whistle: ja minä ymmärrän harmistuksen valtavan hyvin, mikään ei ole vittumaisempaa kuin se et tiedetään et on menoa seuraavalle päivälle ja silti pitää vetää sellaiset lärvit ettei osaa ihmisiks käyttäytyä. |O välillä oon niin onnellinen ettei oo miestä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

kannatais varmaan lukea koko ketju.. :whistle: ja minä ymmärrän harmistuksen valtavan hyvin, mikään ei ole vittumaisempaa kuin se et tiedetään et on menoa seuraavalle päivälle ja silti pitää vetää sellaiset lärvit ettei osaa ihmisiks käyttäytyä. |O välillä oon niin onnellinen ettei oo miestä :xmas:

luin joo, mutta silti tuo "pakko tehdä jotakin" kun ennenkin on tehty. aikuinen ihminen on aikuinen eikä enää tarvitse vanhemmissa joka viikonloppu roikkua. Isovanhemmat ymmärtäisin joka viikonloppu jos ovat sen kuntoisia että tarvitsevat apua ja seuraa.
Ja toki kaikki nuo vierailut yhteisesti sopien eikä toisen määräten.
perhe on kuitenkin se perhe joka oikeasti siinä ympärillä joka päivä on, joskus pitää löysätä napanuoraa lapsuudenperheeseen.
oma mieheni kävi sinkkuna paljon vanhemman siskonsa luona ja siskonsa teetätti kaikenlaista ruohonleikkauksesta polkupyörän korjaukseen. Mutta kun mentiin yhteen, sovittiin että minä olen se perhe nyt ja tärkeämpää on se meidän ja lasten yhteinen aika ja sukulaisvierailut aikanaan

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

luin joo, mutta silti tuo "pakko tehdä jotakin" kun ennenkin on tehty. aikuinen ihminen on aikuinen eikä enää tarvitse vanhemmissa joka viikonloppu roikkua. Isovanhemmat ymmärtäisin joka viikonloppu jos ovat sen kuntoisia että tarvitsevat apua ja seuraa.
Ja toki kaikki nuo vierailut yhteisesti sopien eikä toisen määräten.
perhe on kuitenkin se perhe joka oikeasti siinä ympärillä joka päivä on, joskus pitää löysätä napanuoraa lapsuudenperheeseen.
oma mieheni kävi sinkkuna paljon vanhemman siskonsa luona ja siskonsa teetätti kaikenlaista ruohonleikkauksesta polkupyörän korjaukseen. Mutta kun mentiin yhteen, sovittiin että minä olen se perhe nyt ja tärkeämpää on se meidän ja lasten yhteinen aika ja sukulaisvierailut aikanaan

kerran viikossa vanhempien tapaaminen on roikumista? ja miehenhän ei ollut pakko lähteä mukaan. kai nyt ap saa mennä vanhempiensa luo perskatti soikoon vaik joka päivä jos haluaa, mikäs pakko ukon on mennä. mikä on sit sinusta sopiva määrä tavata omia vanhempiaan et napanuora ei ole liian tiukalla, kerran vuoteen? vituttaa tuollaiset ihmiset, jos sinulle ei omien vanhempien tapaaminen ole tärkeää niin monelle muulle voi olla, eikä kaikki halua vanhempiinsa sellaisia välejä et tavataan äärimmäisen harvoin ja sittenkin ollaan niin virallisia ja vaivautuneita että.

käsitin asian niin että mies on ollut juomassa->siksi väsynyt!!1 eli ihan rahalleen hankittu väsymys ukolla. ja ´jos jotain sovitaan niin se pitää pitää myös. ei sitä äitinäkään voi nukkua aina kun huvoittaa/siltä tuntuu!! vaikka äitihän yleensä lastakin enemmän hoitaa. ei saa ukko mun sympatioita.

-ja mitä tulee siihen jos joku pitää tiivistä perhe yhteyttä niin sehän on loistavaa=) niin minäkin,tosin ei ole mitään sovittua päivää joskus joku veljistä pöllähtää oven taakse parikin kertaa viikossa,äippä saattaa käydä kahvilla. jos ois oma auto kävisin mummii kattomassa joks viikko,ennenkuin hänestä aika jättää =´(

Yhteistyössä