Ukon pomo (nainen) soitti että miehen pitäs tehdä yövuoro

  • Viestiketjun aloittaja teresa
  • Ensimmäinen viesti
Pippuri
No oletko jo soittanut?Toisaalta voin kyllä kuvitella että näitä sairastapauksia kyllä tulee just huomiseksi liiallisen juhlinnan jälkeen.Oletko mielestäsi mustasukkainen noin muuten?
 
Minä
Olen itse hoitoalalla ja työkaverini hermostui pomoon joka oli laittanut ensin työvuoron loppumaan klo 24 ja aamulla piti olla jo 07 työssä.Hän soitti liittoon josta sanottiin että 8 tunnin lepoaika tulee olla välissä.
 
Kuinka moni
Laittaa oikeasti kännykkään tyyliin "pomo", sitä tuossa ihmettelin? Kyllä mulla on kaikki ihan nimellä, paitsi omat äiti ja isä... Tarvittaessa on tarkennuksia, mut kyllä pomon nimen muistaa kenestä on kyse...
 
vieras
Jos ap epäilet, että nimikkeen "pomo" takana onkin jonkun rakastajatar, niin laita pomon numero numerotiedusteluun ja katso tuleeko oikean pomon nimi esille.

Ja töihin voit soittaa, ihan vain että "Hei kulta, ärsyttää kun jouduit töihin, joudutko tekemään vielä aamuvuoron putkeen vai pääsetkö aamulla kotiin?"
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja Kuinka moni:
Laittaa oikeasti kännykkään tyyliin "pomo", sitä tuossa ihmettelin? Kyllä mulla on kaikki ihan nimellä, paitsi omat äiti ja isä... Tarvittaessa on tarkennuksia, mut kyllä pomon nimen muistaa kenestä on kyse...
kyllä mulla ainakin on niin työ kuin omassakin puhelimessa "pomo". on se myös omalla nimelläänkiin, mutta kus sillä on useampi nro käytössä (osa annetaan asiakkaille ja osa ei) niin en jaksa tallentaa Riitta1 Riitta2 Riitta3...
kun sieltä löytyy riitta ritu ja pomo on helpompi muistaakin mistä nrosta se soittaa...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
Minä soittaisin ilman muuta töihin tässä illan aikana. juksaisin vaikka että itselle/lapselle on noussut vähän lämpöä ja sen takia ilmoitan...

tai ihan mitä vaan.

että tuo aamulla/päivällä tulleessaan maitoa olis kans ehkä riittävä syy soittaa.

soita ilman muuta.

olenkohan ainua jonka mielestä tuo kans saattaa haiskahtaa vähän oudolle?

no merkkaan tän ylös ja seuraan kuinka käy.

Soita.
Kuinka merkataan ylös>?
 

Yhteistyössä