Ukon pomo (nainen) soitti että miehen pitäs tehdä yövuoro

  • Viestiketjun aloittaja teresa
  • Ensimmäinen viesti
teresa
Illalla korkataan hyvä viinpullo ja laitetaan takkaan tuli. Mies toi kukkiakin.
Miten elämä voikin muuttua niin äkkiä suuntaan tai toiseen. No nyt toki vaan kuvittelin kaiken omassa päässä, mutta silti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
Illalla korkataan hyvä viinpullo ja laitetaan takkaan tuli. Mies toi kukkiakin.
Miten elämä voikin muuttua niin äkkiä suuntaan tai toiseen. No nyt toki vaan kuvittelin kaiken omassa päässä, mutta silti.
Luuletko että ketään sun tarinointias ENÄÄN USKOO!
 
Sinuna nyt kumminkin tarkistaisin Enirosta sen puhelinnumeron, että kenelle se oikeasti on. Minusta tuo selitys on aivan fake ja epäilen vahvasti, että miehelläsi on suhde jonkun toisen kanssa. Tuo koira-selitys on tosi epäuskottava....
 
essi
Ihanan hauska juttu :)
Voi kun ihanaa kun mieheni valehteli, enkä voi enää ikinä luottaa meneekö hän töihin vai ei.
Ihanaa tehdä sovintoa lattialla, ja juoda viiniä, kun on kipeä lapsi kotona.
Ihanaa kun mieskään ei välitä että olen väkivaltanen häntä kohtaan.
Oih kun kaikki on niin ihanaa :D
 
Siis
Kuules Teresa, ihan semmosta oisin vaan sulta kysyny että saatko sä tästä paljonkin kiksejä että sepittelet tarinoita joita kukaan ei ees tässä vaiheessa usko, vai onko sulla oikeesti niin tylsää ettet keksi mitään muuta tekemistä? Eiks telsusta tulis mitään kivaa?
 
teresa
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Sinuna nyt kumminkin tarkistaisin Enirosta sen puhelinnumeron, että kenelle se oikeasti on. Minusta tuo selitys on aivan fake ja epäilen vahvasti, että miehelläsi on suhde jonkun toisen kanssa. Tuo koira-selitys on tosi epäuskottava....
Minulla on tapana luottaa omaan aviomieheeni. Ikävää jos itelläs on huonommat kokemukset.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Sinuna nyt kumminkin tarkistaisin Enirosta sen puhelinnumeron, että kenelle se oikeasti on. Minusta tuo selitys on aivan fake ja epäilen vahvasti, että miehelläsi on suhde jonkun toisen kanssa. Tuo koira-selitys on tosi epäuskottava....
Minulla on tapana luottaa omaan aviomieheeni. Ikävää jos itelläs on huonommat kokemukset.
HAHHAH
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Sinuna nyt kumminkin tarkistaisin Enirosta sen puhelinnumeron, että kenelle se oikeasti on. Minusta tuo selitys on aivan fake ja epäilen vahvasti, että miehelläsi on suhde jonkun toisen kanssa. Tuo koira-selitys on tosi epäuskottava....
Minulla on tapana luottaa omaan aviomieheeni. Ikävää jos itelläs on huonommat kokemukset.
Hei oikeesti, mä tikahdun, luepa tuolta kuinka paljon luotit, kun ekaa viestiä kirjoittelit, tai kun retuutit häntä hiuksista. Jo on upeeta luottamusta :D :D
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja teresa:
Minulla on tapana luottaa omaan aviomieheeni. Ikävää jos itelläs on huonommat kokemukset.
Niin paljon luotat että heti täällä epäilet jotain häikkää olevan, kun soitetaan yöksi töihin... Johon ei sitten mennytkään...

Hyvä parisuhde teillä!
 
vieras
Täällä palstalla on niin kumma tapa kaikki tuomita. Siis joko valetta tai ainaki mies on täys ääliö valehtelija, joka pitää heti nakata pihalle. On se kumma ettei voi luottaa omaan puolisoon.
 
Nii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä palstalla on niin kumma tapa kaikki tuomita. Siis joko valetta tai ainaki mies on täys ääliö valehtelija, joka pitää heti nakata pihalle. On se kumma ettei voi luottaa omaan puolisoon.
Nii, eiks oo surku kun sun tarinaan ei uskota?
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Kuules Teresa, ihan semmosta oisin vaan sulta kysyny että saatko sä tästä paljonkin kiksejä että sepittelet tarinoita joita kukaan ei ees tässä vaiheessa usko, vai onko sulla oikeesti niin tylsää ettet keksi mitään muuta tekemistä? Eiks telsusta tulis mitään kivaa?
Niin, Teresa?
 

Yhteistyössä