ukolla vaan pahenee ja tihenee toi juominen

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
viina on viisasten juoma
ymmärrettävää.. Jos omani joisi, ei olisi enään minun mieheni. Säännöt on tehty selväksi, tähän kotiin ei tule yhtäkään alkoholiannosta. Turha sääntö sinänsä, kumpikaan ei juo ku jokusen kerran vuodessa..
 
viina on viisasten juoma
mikään ei tässä elämässä taida olla helppoa, ei varsinkaan lähtö huonosta suhteesta..tai ei huonosta, mutta sellaisesta jossa itse jotenkin kärsii. onko teidän perheessä lapsiakin katsomassa miehen kaljamahaa?
 
Joskus vain ajattelee että kyllä hän lopettaa. Se että yrittää puhua järkeä, ei välttämättä onnistu. Joskus vain ei voi tehdä mitään. Ja se kalja alkaa oleen viim. siinä vaiheessa ongelmaa ettei voi olla ilman sitä esim. vaikka on vieraita ja päivällä kännissä...
 
jahas
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyym:
Joskus vain ajattelee että kyllä hän lopettaa. Se että yrittää puhua järkeä, ei välttämättä onnistu. Joskus vain ei voi tehdä mitään. Ja se kalja alkaa oleen viim. siinä vaiheessa ongelmaa ettei voi olla ilman sitä esim. vaikka on vieraita ja päivällä kännissä...
ei ihan tuossa vaiheessa sentään olla että vieraiden aikana juo tai olisi päivälä kännissä, mutta kavereille "kerskuu" kuinka paljon on juonut ja kuinka usein ym. lapsellista
 
..
mutta ne lapsetko eivät näe jos äiti tyytymätön/surullinen tms(?) kun ei näe juomista.... Onko jonkun miehellä jokin syy juoda? mies uupunut, masentunut? vaiko ihan muuten vaan ottavat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viina on viisasten juoma:
ymmärrettävää.. Jos omani joisi, ei olisi enään minun mieheni. Säännöt on tehty selväksi, tähän kotiin ei tule yhtäkään alkoholiannosta. Turha sääntö sinänsä, kumpikaan ei juo ku jokusen kerran vuodessa..
:flower: =)
 
..
Hyvät naiset..te olette itse oman elämänne herroja, tai teidän Kuuluisi olla. jos ei voi lähteä suhteesta, pitäisi suhteessa olla pelisäännöt jotka molempia miellyttää?
Ymmärrän jos suhteeseen panostaa, mutta enemmän pitäs rakastaa itseään ku toista jos ei jaksa kattoo..
 
jahas
kai ne lapset sen huomaavat jos äiti on surullinen mutta yritän ainakin olla ihan normaali päivisin ja onneksi en ole pitkävihainen eli aamulla en enää muista koko juomista jos ukolla ei ole krapulaa ja makaa koko päivää, luulen että meillä mies juo osaksi ihan muuten vaan kun on niin hyvää ja halpaa ja osaksi varmasti myös omaan pahaan oloonsa (sairaus)
 
..
jahas: no mutta..eikö mikään auttaisi tilanteeseen? anteeksi jos jotenkin tunkeudun..olen itse elänyt huonossa suhteessa (ei juominen, mutta muut isot ongelmat) enkä kenellekkään toivoisi. Et kuitenkaan kuulosta kovin pettyneeltä tai voimattomalta tilanteen edessä, taidat itsekin sen sallia(ko)?
 
jahas
ei onnistu, olen koittanut pyytää juomaan vähemmän mutta mies on sitä mieltä ettei hänen juominen haittaa ketään kun ei ole pahantuulinen eikä agressiivinen känissä ja juo iltaisin kun lapset jo nukkuvat
 
Alkuperäinen kirjoittaja jahas:
ei onnistu, olen koittanut pyytää juomaan vähemmän mutta mies on sitä mieltä ettei hänen juominen haittaa ketään kun ei ole pahantuulinen eikä agressiivinen känissä ja juo iltaisin kun lapset jo nukkuvat
:'( :'( No meillä kyllä on sellanen et alkaa vit....lemaan
 

Yhteistyössä